HIFK fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 108 915
  • 303

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Teillä on kannattajamatka tulossa jälleen Raumalle 12.10. Katsoin, että lipun hinta on 16 euroa.

Lukko on tarjonnut HIFK-kannattajille (kuten muillekin) lippuja 9-14 euron hintaan, riippuen lähtijämäärästä.

Tarjouksen tavoitteena on luonnollisesti saada mahdollisimman paljon vieraskannattajia Raumalle.

Eikö tieto ole tullut perille vai onko lipuista tarkoitus ottaa faniryhdistykselle siivu?

Tieto tuli perille ja lähtijämäärästä riippuen olemme kiinni tuossa 14 eur hintaluokassa. Irtolippujen hintaan lisätään 1-2 eur toimitusmaksua eri ottelupaikkakunnilla. Kaikki kauden fanimatkat löytyvät IFK-fanisivuilta
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
HPK - HIFK, La 26.10. klo 17:00, Ritari-areena, Hämeenlinna
[Matka + lippu 35 € / Alle 16-v. 25 €]
[Pelkkä lippu 25 € / Alle 16-v. 15 €]
[Pelkkä matka 15 €]

Matkan hinta sisältää meno-paluu bussikuljetuksen laadukkailla Lehtimäen Liikenteen turistibusseilla sekä istumapaikkalipun B3-katsomoon. Matsilipun voit varata myös ilman bussikyytiä, tai pelkän kyydin, jos haluat itse ostaa lippusi seisomaan. Pääsyliput jaetaan fanibussin saavuttua pelipaikalle noin 45 min. ennen ottelun alkua. Paikkoja on varattu 160 IFK-kannattajalle.

Ilmoittautumisia otetaan vastaan sähköpostilla lippuvaraus(a)hifkfans.com torstaihin 24.10. klo 24:00 asti. Paikkoja varatessa on maksettava 15 € varausmaksu ennakkoon, kaikilta matkalle osallistujilta vaaditaan Fan Club -jäsenyyttä. Jäseneksi voit liittyä IFK-fanipisteessä F1-katsomon kohdalla tai fanisivujen kautta.

HUOM! Lähtöpaikkana kaikilla tämän kauden fanimatkoilla on Kampin metroasema (Elmo Bar / Salomonkatu). Lauantaina 26.10. Hämeenlinnaan lähdetään klo 14:30. Paluu Helsinkiin tapahtuu välittömästi ottelun päätyttyä, arvioitu paluuaika Kampin metrolle on noin klo 21:00.

Ritari-areena
Poltinahontie 11
13130 HÄMEENLINNA

HIFK Fan Clubin vierasmatkasäännöt

1. Fanimatkat ovat avoimia kaikille IFK-kannattajille, mutta osallistujien tulee olla Fan Club-jäseniä
2. Fanimatkat varataan hyvissä ajoin etukäteen IFK-kotiotteluissa tai sähköpostilla lippuvaraus(a)hifkfans.com, matkoille ilmoittautuessa maksetaan varausmaksu
3. Kaikki osallistujat edustavat HIFK Fan Clubia ja haluamme koko faniryhmän käyttäytyvän asiallisesti jokaisessa ottelussa IFK:ta kannattaen.
4. Häiriköinti tai aggressiivinen käytös matkalla tai jäähalleissa johtaa porttikieltoon koko kaudeksi.
5. Vakavista järjestyshäiriöistä seuraa Fan Club -jäsenyyden menettäminen.

Olet lämpimästi tervetullut iloitsemaan IFK-fanien seuraan vieraskentilläkin, luonnollisesti kauniin punaiseen pukeutuneena.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mitä tapahtui Tappara-HIFK-reissulle, kun on peruttu? Eikö riittänyt jengiä vai onko jokin muu syy?
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Aika moni taitaa jäädä Stadiin, ihan tuohon Nordiksen viereen.

Juuri näin. Eli kyseessähän on jalkapallon nousukarsinta Ykköseen HIFK-PS Kemi. Lisätiedot lipunmyynnistä täältä.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika moni taitaa jäädä Stadiin, ihan tuohon Nordiksen viereen.

Ei JALKAPALLOPELIN pitäisi estää järjestämästä JÄÄKIEKON Fanimatkaa Tampereelle.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Ei JALKAPALLOPELIN pitäisi estää järjestämästä JÄÄKIEKON Fanimatkaa Tampereelle.

Ei se estänytkään. Ihmiset valitsivat vapaasti omasta tahdostaan jalkapallon.
 

Mr.Nacho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idrottsföreningen Kamraterna i Helsingfors
Ei JALKAPALLOPELIN pitäisi estää järjestämästä JÄÄKIEKON Fanimatkaa Tampereelle.

Peli jonka voisi verrata finaalin joka pelataan kotikulmilla vs. peli ilman panosta kaukana böndellä, eiköhän se ole ihan loogista että tämä fudispeli vie kaiken huomion viikonloppuna, ja hyvä niin, vaikuttaa siltä että moni käy ensimmäistä kertaa IFK:n fudismatsissa ja sehän on vain hieno juttu koko seuralle että ihmiset käyvät katsomassa niin montaa lajia kun mahdollista.

Se että yksi vierasmatka kiekon puolella jää väliin ei voi olla niin mahdoton juttu, niitä kun on kauden aikana useita. Tuu ihmeessä sonskille tsiigaa futista kuten me muutkin.

Ykköseen!
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Ratkaiseva nousukarsinta lauantaina

Kaikki punapaitaiset mukaan ja täytetään Sonera ääriäänmyöten täyteen. IFK lähtee otteluun siis yhden vierasmaalin tehneenä. Viikonlopuksi on ennustettu kaiken lisäksi mahtavaa säätä. Let´s go REDS!!! Tänään kun tärähtää vielä derby Nordikselta, niin herkullista Punaista viikonloppua on tarjolla. Molemmista voitot, niin avot!
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lätkä vs futis keskustelu

Mä en ymmärrä, miksi täällä keskustellaan IFK-futiksesta? Jatkoaika on jääkiekon keskustelupalsta. Onko IFK-futiksella tarvetta kalastella täältä faneja? Futiksen nousukarsintaviestintä kuuluu HIFKFANS nettisaitille ja futiksen omille saiteille, ei jääkiekon puolelle. Menee puurot ja vellit sekaisin...

Jos Tampereen JÄÄKIEKKOfanireissun perumisen syy on se, että futismatsin takia sitä ei järjestetä, niin huhheijaa. Kyseessä on Suomen kolmanneksi korkeimmalla tasolla pelattava nousukarsinta toiseksi korkeimmalle tasolle, joka on myös amatöörisarja (muutamilla puoliammattilais/ammattilais)...
 

zoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Mä en ymmärrä, miksi täällä keskustellaan IFK-futiksesta? Jatkoaika on jääkiekon keskustelupalsta. Onko IFK-futiksella tarvetta kalastella täältä faneja? Futiksen nousukarsintaviestintä kuuluu HIFKFANS nettisaitille ja futiksen omille saiteille, ei jääkiekon puolelle. Menee puurot ja vellit sekaisin...

Jos Tampereen JÄÄKIEKKOfanireissun perumisen syy on se, että futismatsin takia sitä ei järjestetä, niin huhheijaa. Kyseessä on Suomen kolmanneksi korkeimmalla tasolla pelattava nousukarsinta toiseksi korkeimmalle tasolle, joka on myös amatöörisarja (muutamilla puoliammattilais/ammattilais)...

Onks tää joku huono provo? Miksi HIFK:n pitäisi kalastella HIFK:lta faneja?

Eiköhän Tampereellekin olisi fanibussi saatu matkaan, jos kiinnostuneita olisi ollut tarpeeksi. Toisaalta jos Stadissa pelataan syksyn tärkein IFK-peli, niin ymmärtäähän sen miksi jengi jää Helsinkiin.

Tänään jäähallille ja huomenna Soneralle. Hieno IFK-viikonloppu tulossa!
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks tää joku huono provo? Miksi HIFK:n pitäisi kalastella HIFK:lta faneja?
Miksi minä provoaisin? Kova tarve on mainostaa fudista jääkiekkosaitilla, kun sillä on omatkin saittinsa...
Täällä on kirjoitteluketjuissa muutenkin sen verran paljon tuubaa ja kaikenlaista tietäjää, että asiallisten kirjoittelujen etsiminen menee hankalaksi, joten siihen ei enää tarvita lisää lajeja.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nopeasti laskettuna täältä löytyy n. 3 viestiä missä mainitaan futismatsi, ja vähintään yhtä monta viestiä turhaa itkua noista. En tiedä mitä epävarmuutta osoittaa tuollainen ihme lajipelko, pelkäätkö että jotenkin mystisesti Jatkoajasta tuleekin futisfoorumi?
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Jos Tampereen JÄÄKIEKKOfanireissun perumisen syy on se, että futismatsin takia sitä ei järjestetä, niin huhheijaa. Kyseessä on Suomen kolmanneksi korkeimmalla tasolla pelattava nousukarsinta toiseksi korkeimmalle tasolle, joka on myös amatöörisarja (muutamilla puoliammattilais/ammattilais)...

Väännetään nyt vielä kerran rautalangasta. Fanimatka huomiseen Tappara-HIFK -otteluun järjestettiin, kuten järjestetään jokaiseen viikonloppuna pelattavaan otteluun (lisätiedot täältä), mutta ilmoittautuneita oli alle kymmenen, joten matka peruttiin kannattamattomana.
 

Sakkoliha

Jäsen
Nopeasti laskettuna täältä löytyy n. 3 viestiä missä mainitaan futismatsi, ja vähintään yhtä monta viestiä turhaa itkua noista. En tiedä mitä epävarmuutta osoittaa tuollainen ihme lajipelko, pelkäätkö että jotenkin mystisesti Jatkoajasta tuleekin futisfoorumi?

Ei kyllä voi ymmärtää joidenkin valitusta tuosta. Eihän se mitenkään ole IFK:n jääkiekkoilulta pois, jos jalkapallo-ottelu pelataan Helsingissä ja jääkiekkoa Tamperella muuten kuin vierasmatka peruuntuu. Positiivista, että on vieraspeli jääkiekossa tuona päivänä, kun pelataan jalkapallon puolella noususta, joka on verrattavaissa jääkiekon puolella finaaliin. Itse näen ainakin pelkkää positiivista laji- ja kannatuskulttuurin kannalta, jos IFK-henkiset käyvät seuraamassa jääkiekkoa ja jalkapalloa, varisnkin kun sarjat painottuvat eri vuodenajalle. Itse olen kylläkin enemmän jääkiekkoihmisiä, mutta kyllä tuo noususta pelaaminen kutkuttaa, kun on IFK kyseessä.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En kyllä jaksa ymmärtää miten tästä on saatu näin negatiivinen kuva. Kohta kai joku valittaa siitä, että miten IFK-fanit voivat mennä HJK:n kotikentälle katsomaan jalkapalloa.

Herätkää nyt yhteisen hyvän vuoksi!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kohta kai joku valittaa siitä, että miten IFK-fanit voivat mennä HJK:n kotikentälle katsomaan jalkapalloa.

Tästä on muistaakseni palstalla väännetty aika kovin sanoin. Klubihuoraa ja -runkkaria on tarjoiltu alkupalaksi, pääruoaksi ja jälkkäriksi.
En itsekään ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Fanitoimintaa ja IFK:n fanitoimintaa se futistoimintakin on. Olkoon sitten jääkiekkofoorumi tai ei.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nopeasti laskettuna täältä löytyy n. 3 viestiä missä mainitaan futismatsi
Kolme viestiä liikaa... eikö futisfoorumeilla ole keskustelua, kun tänne pitää tulla kirjoittelemaan futisasioista.

Bruno tietää kuinka mun sydän sykkii lätkä IFK:lle, kuin myös hänen. Mä olen varmaan se HJK huora, Hongassakin itse pelannut fudista... mutta nyt puhutaan lajista jääkiekko ja tällä palstalla, tässä ketjussa puhutaan aiheesta JÄÄKIEKON fanitoiminta. Perustakaa oma ketju HIFK-fudikselle yleiselle keskustelupuolelle, siellä on muutenkin fudiskeskustelua....
 

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun monesti tulee naapurin fanitoiminnasta luettua kehuja - niin laitetaan välillä vähän niitä risujakin:
http://i.imgur.com/uEyK8w6.png
(linkki vie kuvaan hifk:n fanikatsomosta)

Mitäs tämä tälläinen on? Ja liittyykö huhujen mukaan tuo 40-50v fanin suorittama kakskeppisten (juuri tuon?) rikkominen äsken päättyneen ottelun jälkimainingeissa kyseiseen kakskeppiseen?
Jos jollain on parempaa tietoa niin kertokaapa toki.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Kun monesti tulee naapurin fanitoiminnasta luettua kehuja - niin laitetaan välillä vähän niitä risujakin:
http://i.imgur.com/uEyK8w6.png
(linkki vie kuvaan hifk:n fanikatsomosta).

On kyllä nolo lakana. Pois tuollaiset joutaisivat. Keskitytään mieluummin omien tukemiseen. Jos taas halutaan vittuilla, se tulisi osata tehdä tyylikkäästi.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Kolme viestiä liikaa... eikö futisfoorumeilla ole keskustelua, kun tänne pitää tulla kirjoittelemaan futisasioista.

Bruno tietää kuinka mun sydän sykkii lätkä IFK:lle, kuin myös hänen. Mä olen varmaan se HJK huora, Hongassakin itse pelannut fudista... mutta nyt puhutaan lajista jääkiekko ja tällä palstalla, tässä ketjussa puhutaan aiheesta JÄÄKIEKON fanitoiminta. Perustakaa oma ketju HIFK-fudikselle yleiselle keskustelupuolelle, siellä on muutenkin fudiskeskustelua....

Tuolla muu urheilu-puolella on jo ennestään ketju HIFK-futikselle ja siellähän tuo futispuolen keskustelu pääasiassa on. Kuitenkin moni tällaisilla fanimatkoilla käyvä kannattaa HIFK:ta myös futiksessa (varsinkin Stadin Kingit) enkä nyt sinällään yhtään ihmettele että jos vähän spesiaalimpi futismatsi Helsingissä vie voiton lätkän fanimatkalta, kun noita matkoja järjestetään kauden aikana kuitenkin useampia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös