HIFK 2024–2025 runkosarjassa ja lopullinen sarjajärjestys

• 5 372
  • 65

Monesko HIFK on runkosarjan päätyttyä?

• Äänestäjiä
    191
  • Poll closed .

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Itse veikkaan (ei posi- eikä negatiivisesti vaan) realistisesti yhdeksättä sijaa.
Koko sarjataulukko:
1. Tappara
2. Ilves
3. Kärpät
4. Lukko
5. KalPa
6. Pelicans
7. JYP
8. Kiekko-Espoo
9. HIFK
10. KooKoo
11. TPS
12. Sport
13. Ässät
14. Jukurit
15. SaiPa
16. HPK
Sijat 8-16 mielestäni pelkkää arpomista. ts. hyvin tasaista, ehkä lukuunottamatta kahta viimeistä. Kärkiseitsikkokin saattaa olla tosi tasainen.
Edit: korjattu kirjoitusvirhe

Viimeksi muokattu:

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Materiaalin puolesta joukkue kamppailee suorasta pudotuspelipaikasta sijoilla 6.-8. Peltosvähennys huomioiden lopullinen sijoitus 14.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Materiaalin puolesta joukkue kamppailee suorasta pudotuspelipaikasta sijoilla 6.-8. Peltosvähennys huomioiden lopullinen sijoitus 14.

En nyt usko edes sen Peltosen pystyvän pudottamaan joukkueen sijoitusta noin paljoa. Veikkaan itse sitä, että IFK on kauden päätteeksi runkosarjassa siinä sijoilla 8-11.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Oikeastiko?? Olisiko melkoista ylioptimismia haaveilla kuitenkin noin korkeista sijoituksista? Tämä vaatisi jo todella suurta ylisuorittamista ja erityisesti sitä muiden joukkueiden alisuorittamista.

Ei ole, mutta jätetään tähän kun keskustelu menee niin, että ei onnistu koska Peltonen. Pidän valmennusryhmää silti kokonaisuutena vaikka Peltonen asioista vastaa ja siellä on varmasti asiat analysoitu niin hyvin kuin pystytään.

Ei vaadi ylisuorittamista vaan progressiivista kehitystä kauden aikana. Joukkueessa on riittävästi laatua jos kaikista saadaan optimi irti.

Palataan tähän sitten runosarjan lopussa, mutta se on minun ennuste.

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
Runkosarjassa suht positiivinen kuudes sija. Ensimmäisellä pudotuspelikierroksella sitten rotsit auki espoolaisia vastaan ja kesälomalle

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole, mutta jätetään tähän kun keskustelu menee niin, että ei onnistu koska Peltonen. Pidän valmennusryhmää silti kokonaisuutena vaikka Peltonen asioista vastaa ja siellä on varmasti asiat analysoitu niin hyvin kuin pystytään.

Ei vaadi ylisuorittamista vaan progressiivista kehitystä kauden aikana. Joukkueessa on riittävästi laatua jos kaikista saadaan optimi irti.

Palataan tähän sitten runosarjan lopussa, mutta se on minun ennuste.

No miten vaan, toki jokainen saa uskoa ja luottaa miten vaan itse ikinä haluaakin. Mutta epäilen vaan kovasti sitä, että varsinkin se meidän hyökkäyspään kalusto ei ole riittävän kova näitä kärkijoukkueita tai edes keskikastin joukkueita vastaan, kun niitä tehoja kuitenkin hävisi meiltä todella paljon sen Koivistoisen, Nättinen ja Jääskän lähdön jälkeen. Epäilen vaan sitä, että se pelkkä Kodytek ei suinkaan pysty yksin kaikkia heitä korvaamaan.

Sitten myös se maalivahtipeli on iso kysymysmerkki.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
"Oliko syy Ville, kun IFK kolahti karille?"

Onko tuo siinä runosarjassa?

Sori. Oli pakko.

Jos näin käy niin meillä tulee olemaan eri päävalmentaja, mutta itsellä kyllä riittää ajatuksen virta analysoimaan asiaa hieman laajemmin kuin ”paska päävalmentaja” kulman kautta.

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Me voitetaan runkosarja!

Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Jos näin käy niin meillä tulee olemaan eri päävalmentaja, mutta itsellä kyllä riittää ajatuksen virta analysoimaan asiaa hieman laajemmin kuin ”paska päävalmentaja” kulman kautta.
Ei ole kolmen kauden aikana vielä tullut mieleen, että olisiko päävalmentajassa jotain vikaa mahdollisesti?

Noh, ei se ole kai käynyt vielä hallituksenkaan mielessä.

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Runkosarjassa sijat 5-6, playoffeissa mennään välieriin, joista tipahdetaan pronssiotteluun. Kaskimäki pelaa vielä tulevan kauden HIFK:ssa ja tekee pisteet 20+15.

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sija 6. Olen kallellani pieneen optimismiin.

Äänestykseen liittyen, niin siellä on mm. Marleau veikannut neljää eri sijoitusta. Eikö se vähän vääristä tulosta?

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Äänestykseen liittyen, niin siellä on mm. Marleau veikannut neljää eri sijoitusta. Eikö se vähän vääristä tulosta?

No jostain syystä siellä ketjun aloittaja oli sallinut sen useamman äänen antamisen, niin sen vuoksi sitten laitoin siihen useamman äänen, kun se kerta oli mahdollista.

Mutta jos nyt pitäisi vain yksi ainoa sijoitus laittaa, niin ehkä mä sitten laittaisin meidät siihen sijalle 8., sillä edellä olisivat oman arvioni mukaan ainakin Tappara, Ilves, Pelicans, Kärpät, Lukko, KalPa ja TPS.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Luke

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen
Laitahan muutama ajatus, miten tuo sija 2 realisoituu?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy