Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta...
Kyllä, voin laittaa myös boltsit peliin, sen verta luotettavasta lähteestä tieto tuli että Nikke skulaa IFKssa ensi kaudella - nyt iisi fellows.
Voin myös itsekin antaa vähän tämän suuntaista tietoa. Nimittäin tänään (tai eilen) Pietarinkadun Oilers järjesti hyväntekeväisyysottelun Pieksämäellä, ja ottelun jälkibileissä oli paljon erilaista kiekkoväkeä. Paikalla oli myös eräs vanhempi herrasmies, joka kertoi minulle olevansa Niklas Hagmanin kummisetä, ja kertoi myös että Niklas pelaa ensi kaudella IFK:ssa.
Kertoi myös Niklaksen vaimosta joka on Porista kotoisin, ja itse kysyin suoraan että onko Pori-kytköksillä mitään perää, niin kyseinen herra kertoi että Niklas pelaa IFK:ssa ensi kaudella.
Tietysti voihan se aina olla, että joku haluaisi huvikseen tekeytyä Niklas Hagmanin kummiksi, mutta sen verran vakuuttavan oloinen kaveri oli kyseessä että itse ainakin ostin miehen tarinat. Helsingistä mies oli kotoisin, ja oli kuitenkin kiekkopiireissä ollut mukana vuosikymmenten ajan joten ihan uskottavan oloinen vanhempi mies oli kyseessä.
Voihan se toki olla että kyseessä oli vain joku vanha hurupää, mutta tällaisen tarinan minä kuulin tänään. Varaan oikeuden siihen, että olin täysin väärässä.