Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Liivik haluaa kotiin? Mä haluaa häne takas.
Niin, nelosketjun sentteriksi olisi käyttöä. Nykopp ei sitä tonttia valitettavasti pysty täyttämään.
Liivik haluaa kotiin? Mä haluaa häne takas.
Mitäpä, jos IFK niputtaa Oren ja Talajan ja saa Bluesista Laatikaisen tai jonkun muun pakin? Sinne peräpuolelle on nyt eniten tarvetta. Hyvässä treenissä Husso toimii kakkosena, joten ex-Espoo-Oresta voisi luopua.Nybondas-Rindell katsomassa Blegi peliä, katsomassa ex-pelureita vai kenties jotain muuta?
Nybondas-Rindell katsomassa Blegi peliä, katsomassa ex-pelureita vai kenties jotain muuta?
Rindell oli lauantaina Raumallakin katsomassa peliä. HIFK:n edustusasu päällä, joten kulkenee joukkueen mukana jatkuvaa pelaajatarkkailua tehden.
Ei kannata vetää asiasta välttämättä sen kummempia johtopäätöksiä.
Laatikainen, Liivik > HIFK
(HIFK tarvitsee kipeästi Laatikaisen tyyppistä pakkia ja Liivik tuo leveyttä sentteriosastolle. Toki Liivikin jälkeenkin tarvittais se kärkisentteri. Hirson ottaisin heti takaisin, mutta tuskinpa Blues 1-senastaan sentään luopuu.
Nybondas-Rindell katsomassa Blegi peliä, katsomassa ex-pelureita vai kenties jotain muuta?
Anteeks, mut miks me tarvitaan lisää hasardi alttiita pakkeja jotka dominoi +/- tilastojen sitä huonompaa päätä?
Birch saa mun puolesta jatkaa, koska se nyt on ihan hyvä peruspakki. Ja taitaa olla vähän fyysisempi kun moni on täällä kirjoittanut. Ylivoimalla tosin hyödytön.
Omasta mielestäni Birch taistelee Salmen kanssa samasta paikasta kokoonpanossa, kunhan Salmi palaa kehiin. Kurvista voi tälle tontille näemmä ajatella vain satunnaisesti. Wargh paikannee tosiaan Eklundia tämän poissaolon ajan, ellei sitten osoittaudu todelliseksi timantiksi (doubtful). Lisäksi tarvitaan tosiaan se kiekollinen pakki, jos/kun DeSantis ei tuosta pysty oleellisesti tasoaan nostamaan, sekä yksi "fernholm", kuten on monasti toisteltu tässä(kin) ketjussa.
Hyökkäykseen tarvittaisiin tosiaan taitoa ykkösen keskelle ja toivottavasti P-Amerikan leirien lisäksi seurataan myös Azevedon, McLeanin ja Dixonin tilanteita KHL:ssä, sillä kaikki ovat kaiketi pelanneet enemmän tai vähemmän alle odotusten.
Fata-"mclean"-Salmelainen
Peltonen-Kuparinen-Puustinen
Pakarinen-Elkins-Somervuori
Nykopp-Luttinen-Talaja
Söderholm-"fernholm"
Eklund-"heshka"
Salmi-Jokela
Eivät olleet Bluesin pelaajia tarkkailemassa.
No toivottavasti eivät ainakaan Pelicansin pelaajia. Sieltä kun ei löydy IFK:n tarvitsemaa ykkössentteriä eikä tarvittavia puolustajia.
Richard Ullbergin voisi kotiuttaa. Ei saanut sopimusta tsekki-jengiin, vaikka torjuntaprossa päälle 94. Ikää miehellä 20v. ja lupaava molari on kyseessä.
Kilpeläinen ilmeisesti lähdössä narreista, kuten hivenen ounastelin. Enää puuttuu se loogisin siirto. HIFK:lla orastava veskariongelma ja vapautumassa paikkakunnalla asuva hyvä liigatason molari.
Epäilen suuresti että, tätä heppua ei IFK:ssä nähdä lähtöön johtavien syiden takia enää koskaan.
Itse asiassa ainoa kenet kelpuuttaisin noista jengeistä olisi yllätys yllätys Smolenak.