HIFK 2013–2014 – joukkueen rakennus

  • 3 483 393
  • 7 163

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Tuntuu nämä jutut muuttuvan samanlailla kuin armeijassa laitettiin joukkueessa viesti eteenpäin, niin ne vaan suurennetaan. Rami sitä, Rami tätä... taitaa lähteä narrileiristä suurimmat jutut ja sitten jotkut niitä levittelee kuin huora jalkojaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sun kannattais kuule JHag hankkia uusi tiedottaja itsellesi. Talajalla on aina ollut on edelleen OMA auto. Sitä tuskin kannattaa luovutella yhtään mihinkään...

Ja mun tietojeni mukaan Talajalla ei ole autoa ollenkaan, kun ei sitä kantakaupungissa asuvana treenimatkoihin tarvitse ja joukkue matkustaa pelipaikkakunnille dösällä.

On tää jännää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja mun tietojeni mukaan Talajalla ei ole autoa ollenkaan, kun ei sitä kantakaupungissa asuvana treenimatkoihin tarvitse ja joukkue matkustaa pelipaikkakunnille dösällä.

On tää jännää.


Ja mun tietojen mukaan Talaja omistaa autokaupan Hernesaaressa, mutta ei omista ajokorttia joten talvisin kulkee treeneihin porolla ja muina aikoina lentävällä luudalla.

Ei savua ilman Ramia.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mulla ei oo mitään tietoja ja ajan itse autolla. Pitäskö olla huolissaan?

Talajan pitäisi mielellään joukkueessa. Lätkän pelaamiseen ei muuten tarvita autoa.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko Talaja muuten hyvä ajamaan autoa?
 

Carlos

Jäsen
Voidaan vuokrata Ilmalaan, kun niillä ei ole Kovasen kanssa sopimusta?
edit. Vai oisko sittenkin, siinäkö selitys Jeren siirtoon?

Jokerit on tehnyt MopoClubi Helvetinperkeleiden kanssa diilin, että toimittavat Jeren aina kokki-iltamien jälkeen suoraan hallille, siellä on heteka valmiina. On sitten valmiiksi työpaikalla aamua varten, eikä tarvitse maksaa Kovaselle.

Ja anteeksi vielä off-topic, mutta mun mielestä joukkue näyttää nyt hyvältä, näillä voidaan mennä. Kauden mittaan sitten vielä joku super-vahvistus jos tulee tilaisuus, mutta itseäni kiinnostaa kovasti nähdä mitä super-luistelun painottaminen saa aikaan suht nimettömässä jengissä.
 

Kip#37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matt Generous
Hyvältä näyttää toki, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sitä "isäntää" vielä huutaa rosteri... Itse nyt digannut kovasti Ilari Melartista ja lähdettyään rapakon taakse Lädä jätti kyllä ison aukon joukkueeseen. No viime kausi oli vähän (ilmeisesti olosuhteiden pakosta) hieman neitikiekkoa yhdeltä sun toiselta jengiltä, mutta olen sen koulukunnan miehiä, joka tykkää siitä, kun vähän, eikä välttämättä ihan vähääkään, laidat rytkyy ja kuittivihko kaivetaan esiin tarpeen vaatiessa.

Muuten kyllä tuolla porukalla mahkut jopa päätyyn saakka, enkä pidä mahdottomana, että nakkikattila nähtäisiin taas nordiksella.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Siellähän toi Roope polki kuntopyörää muun jengin mukana Fatan haastatteluklipissä, joten eiköhän kaveri täällä pelaile. Erittäin hyvä juttu, että näin on.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Minulle tuli tänään kello 14:20 postilaatikkooni HIFK newletters. Onkos teille muille tullut?

Ne jotka eivät ole tilanneet HIFK:n newletteriä niin voivat lukea sen tästä linkistä.

KIEKKO JÄÄHÄN

Todella hieno kirjoitus Nybarilta. Heti huomenna joukkueen pitäisi olla iskussa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ramstedt jättää KHL-seuransa

Kyllähän Ramu mulle kelpaisi, vaikka joukkue onkin aika täysi. Fatasta nyt en tiedä pelaako mies laidalla vai keskellä, mutta puhtaita taitosenttereitä meillä ei joukkueessa omasta mielestäni ole yhtään.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ramstedt jättää KHL-seuransa

Kyllähän Ramu mulle kelpaisi, vaikka joukkue onkin aika täysi. Fatasta nyt en tiedä pelaako mies laidalla vai keskellä, mutta puhtaita taitosenttereitä meillä ei joukkueessa omasta mielestäni ole yhtään.

Ramun mesta olisi varmaan kakkos-, kolmossentterinä. Blockin signauksen jälkeen en tiedä löytyisikö luonnollista paikkaa? Block on tosin itselleni täydellinen kysymysmerkki, Ramusta tiedetään mitä saataisiin. Niin hyvässä kuin pahassakin.

Silti suurin puute taitaa olla yhden pätevän ja tasaisen alakerran isännän paikka. Mielellään saisi olla vähän vihainenkin.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silti suurin puute taitaa olla yhden pätevän ja tasaisen alakerran isännän paikka. Mielellään saisi olla vähän vihainenkin.

Juurikin noilla kriteereillä. Nybarin ansiosta Raimolla on nyt laadukasta muovailuvahaa käsissään, ja aikaa sekä huippuosaamista sen muovaamiseen. Yksi Kuningaspakki vielä joukkueeseen ja Thiesseniltä nappikausi = mestaruus. Olen puhunut.
 

Jindebyne

Jäsen
En olisi hirveän yllättynyt mikäli pelaisi Jokereissa ensi kaudella.

Uutinen suorastaan huutaa Ramun siirtymistä narripaitaan.

Summasen HIFK:ssa en näe Ramstedtille hedelmällistä tulevaisuutta, joten ihan sama minne menee. Hjallis toki kuolaa jo HIFK-taustan takia.

Puolustukseen tosiaan se yksi kylänpolttaja ja jengi on valmis.
 
En olisi hirveän yllättynyt mikäli pelaisi Jokereissa ensi kaudella.

Taitaa mennä hieman yllättäen Jortikan Vladivostokin Amiraalien ensimmäiseksi suomalaispelaajaksi. Eikä meillä kyllä olisi enää ollut käyttöäkään. Kuparinen - Elkins - Fata - Block lienee joukko, josta top3-sentterit löytyy. Eikä tosiaan ehkä täysin Ramin tyylinen (taka)karvausspesialisti.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kun Fata hoitaa sentterin tontin, niin ehkä nykyisillä senttereillä selvitään, kunnes nähdään mihin nykyiset kykenevät oikeissa liigapeleissä. Pakkipuoli on minulle vieläkin liian usean avoimen kortin miehittämä, että siihen osastoon luottaisi pätkääkään. Talven aikana tulee pelejä, jolloin Söderholmilla on flunssa, Jokela istuu pelikieltoa ja Kurvinen potee selkäänsä. Jos kaikki kolme pois samaan aikaan, niin puolustus on ohut ja kapea kuin perskarvan haituva, pardon my French. Eklund + ynnä muut jäällä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakkipuoli on minulle vieläkin liian usean avoimen kortin miehittämä, että siihen osastoon luottaisi pätkääkään. Talven aikana tulee pelejä, jolloin Söderholmilla on flunssa, Jokela istuu pelikieltoa ja Kurvinen potee selkäänsä. Jos kaikki kolme pois samaan aikaan, niin puolustus on ohut ja kapea kuin perskarvan haituva, pardon my French. Eklund + ynnä muut jäällä.

HIFK:n kannattaa nyt pakkitilanteessa pitää pää kylmänä. Ainoa poikkeus on se, että Lydmanin signaisin heti, jos vain saumaa on. Sellaista huhua hänen suhteensa joskus kuulin, että HIFK:n kanssa on NHL-uran jälkeisestä ajasta jotain sovittu. Muuten pakiston pelaava kuusikko on ainakin alkuun De Santis, Birch, Kurvi, Söde, Jokela, EKlund ja varalla Salmi, Teppo, Nyqvist. Näissä nuorissa pakeissa on ihan potenttiaalia ja ei se liigapaikka nyt voi olla monen miehen takana, jos oikeasti halutaan, että omista kasvateista liigatason pakkeja kasvaa. HIFK:lla on tuosta kolmikosta kovat odotukset. Birchistä ja DeSantisista ei tiedä yhtään, että pystyvätkö edes liigaa pelaamaan, mutta se selvinnee aika nopeasti ja vasta sitten alkaisin signaamaan uutta pakkia, kun asia on selvinnyt. Toisaalta esim. viime kauden Jokelan tasoisen pakin paikan valtaaminen pitäisi olla sellainen minimitaso, jolla paikka nuorella sällillä liigasta irtoaa.

Muutenkin mielenkiintoista nähdä, että minkälaista kehitystä Summasen koulu on tuonut/tuo etenkin HIFK:n nuorille pelaajille. Aina pitää olettaa, että jotkut pelaajat ottavat isojakin askelia eteenpäin, eikä nojata edellisen kauden tasoon. Paljon on pelaajia, jotka voivat ottaa isonkin askeleen juuri tänä vuonna: Salmi, Teppo, Nyqvist, Leinonen, Hari, Nykopp nyt etunenässä. Mikäli Summasen koulu tulosta tuo ja kasetti kestää, niin toivottavasti Summanen sitoutuisi HIFK:hon pidemmäksikin aikaa. Samanlainen pelaajatehdas, kuin Jursinovin TPS.
 
HIFK:n kannattaa nyt pakkitilanteessa pitää pää kylmänä. Ainoa poikkeus on se, että Lydmanin signaisin heti, jos vain saumaa on. Sellaista huhua hänen suhteensa joskus kuulin, että HIFK:n kanssa on NHL-uran jälkeisestä ajasta jotain sovittu.

HIFK:n kanssa on jotain sovittu? Ikävä tuoda tummaa pilveä näiden juttujen ylle, mutta HIFK:n kanssahan kukaan tuskin on sopinut mitään, vaan kullakin hetkellä vallassa olleen ihmisen kanssa. Onko se Lydmanin tapauksessa ollut Moppe, Matikainen, Kekäläinen vai Nybondas? Mitään virallista sopimusta nyt tuskin on ollut ja ihmisen mieli on muuttuvainen. Toivon hartaasti, että Lyden ja Tompan intressit kohtaavat (ja voihan ne aivan hyvin kohdatakin, Tomppa on tehnyt tänä kesänä sellaisen työnäytteen, että Keklullakin olisi ollut työtä pystyäkseen samaan), mutta siitä "olisi kiva vielä joskus... ... ..." -smalltalkista on vielä aika pitkä matka siihen, että Lyde pukisi punaisen paidan päälleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös