Taskupedon mukaan...
Mikähän on kun ei mun taskupedosta ainakaan mitään uutisia löydy??
Taskupedon mukaan...
Näillä näkymin siis 1-2 sentteriä pitää saada, ja laitureita lisää 1-2. Olettaen että tuo uusi kanukki osaa pelata, niin pakistokin hyvällä mallilla. Ykkösveska sitten tilanteen mukaan.
....
Hyvä hytinä!
* rosteriin haetaan syvyyttä low risk - high reward -tyylisillä hankinnoilla (Koivuniemen herra, Hari, Ofverström)
"Piiskaa, hei beibi anna mulle piiskaa..."
Kirjeeseen ois voinu listata ne kaikki 27 pelaajaa joilla on sopimus.
* "Esimerkiksi Pohjois-Amerikassa pelaavat pelimiehet tekevät yleensä päätöksiä sopimusasioistaan vasta myöhemmin kesällä, joten meidän pitää nyt olla kärsivällisiä ja harkita tarkasti seuraavia siirtoja". Just joo. Seuraavaksi odotellaankin sitten laatupelaajia training campeilta...
Omat fiilikset Newsletterin julkaisun jälkeen ovat kaksijakoiset.
Eihän noista jätkistä (alustavasti) pysty kuin Söde ja Eklund varmaan kiekolliseen peliin Kurvisen ollessa korkeintaan täytemies pienillä minuuteilla varustettuna
Naurettavaa kitistä Piiparisen jatkosopimuksesta. Pipari pelasi varsin kelvollisesti päästyään keväällä taas kuntoon. Nyt kun saisi pelata yhden ehjän kauden, niin nähdään, mihin miehestä on. Jos ei ole riittävän vakaa pelaaja alempiin ketjuihin, sitten on rotaatiopelaaja.
Tähän on pakko puuttua. Kiekolliseen peliin Kurvisesta ei ole, mutta pienten minuuttien täytemieheksi haukkumiseen ei ole mun mielestäni mitään aihetta. Ainoa riski on siinä, että Kurko menee taas jostain paikasta rikki, mutta ehjänä pysyessään on todellakin vakiokokoonpanon mies. Ei valitettavasti aivan yhtä ilkeä kuin Kanki, mutta ei myöskään ole tuomarien silmätikku kuten Kanki eikä siis istu jatkuvasti boxissa. Lisäksi pelaa perusvarmaa peliä ja antaa pakkiparilleen mahdollisuuden pelata aivan taitojensa ylärajoilla, kun on itse alhaalla varmistamassa. Ja niitä kovia, puhtaita taklauksia voi vain ihailla suu auki.
Tähän on pakko puuttua. Kiekolliseen peliin Kurvisesta ei ole, mutta pienten minuuttien täytemieheksi haukkumiseen ei ole mun mielestäni mitään aihetta.