Hifk 2002-2003

  • 1 303 663
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Ei ollut vitsi!

Ei ollut vitsi! En ehtinyt itse nähdä viestiä, mutta onneksi webbi ehti poistaa sen varsin nopeasti, muuten me oltaisiin saatu vuotajan maine. Olisi hauska tietää kuka tämä "Pena" oli joka viestin oli lähettänyt.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Jaahas... Kaksi päivää olin poissa eikä mitään uutta... Voisi edes jonkun sopimuksen julkistaa, vaikka Salmelainen näin alkuun ;)
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
IFK:n tiedotus (ties monesko kerta...)

Kävin katselemassa IFK:n kotisivuja ja aivan kuten joku tässä aikaisemmin sanoi "jämähtäneet" paikalleen.

Heti ekalla sivulla SUURELLA: KUUMIMMAT UUTISET
Tosi kuumat ovatkin kun ovat 17. maaliskuuta kirjoitettu ja IFK:n viimeisestä matsista Lukkoa vastaan.

Sen jälkeenhän ei ole mitään KUUUUMAA ollut paitsi tuo kevät aurinko.

Viestittäminen ja/tai tiedottaminen on kyllä avutonta kaikilla saroilla, mutta mitä sitä muille kertomaan kun itse tietää...

Jos ei mitään muuta niin voisivat laittaa faneille äänestyksen ala "jatkoaika". Kysymykset vois olla:

- Onko Frank parempi kuin Göran?
- Oliko Ciprus parempi kuin Caloun?
- Kumman valitsisit: Penan vai Keklun?
- Hankitaanko vahvistuksia a) NHL:stä, B) DEL-liigasta, C) Från Sverige, D) Mestiksestä vai E) Näilläkö mennään?

Olis kiva nähdä tuloksia.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Ei ollut vitsi!!!!1

JHAG: Tuliko yksityisviesti perille ? Kaikille vielä tiedoksi kyseessä ei ollut vitsi, vaan joku nimimerkki "Pena" oli laittanut useamman nimen uusiksi HIFK-miehiksi, mutta meidän tehtävä ei ole tiedottaa näistä. Jotta pääsemme DDR-halliin vielä ensi kaudellakin poisti vuorossa ollut webbi eli Buddy Bastard viestin ja nyt se seikkailee jossain bitti-avaruudessa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Shammy

Tässä ketjussa on lueteltu jo melkein puolet liigaseurojen pelaajista ja vähän muualtakin, joten eikö ne BB:n sivuilla olleet nimet voisi mainita täälläkin.
Ei kai sua voida siitä syyttää, jos joku sattuu "arvaamaan" oikein.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Shammy

Viestin lähetti Metukka
Tässä ketjussa on lueteltu jo melkein puolet liigaseurojen pelaajista ja vähän muualtakin, joten eikö ne BB:n sivuilla olleet nimet voisi mainita täälläkin.
Ei kai sua voida siitä syyttää, jos joku sattuu "arvaamaan" oikein.

Juuri näin. Tai minulle voi töräyttää niitä nimiä vaikka YV:nä.. en usko kuitenkaan ennenkuin paita päällä liiga-avauksessa näen ;)

Näillä mennään, sano!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Ei ollut vitsi!!!!1

Viestin lähetti Shammy Agitator
JHAG: Tuliko yksityisviesti perille ? Kaikille vielä tiedoksi kyseessä ei ollut vitsi, vaan joku nimimerkki "Pena" oli laittanut useamman nimen uusiksi HIFK-miehiksi, mutta meidän tehtävä ei ole tiedottaa näistä. Jotta pääsemme DDR-halliin vielä ensi kaudellakin poisti vuorossa ollut webbi eli Buddy Bastard viestin ja nyt se seikkailee jossain bitti-avaruudessa.

-Kyllä tuli, Ugh! Ja jos jostain löytyy se "Pena"....niin turpaan ja onnea! Kiitos lottorivin tarkistuksesta.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Jaahas, minulle heitettiin yksityisviestinä tälläiset nimet Penan listalta : Helenius, Banham, Aalto, Summanen.

Eeei. Vahvistakaa joku, ettei lista ole tälläinen.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuo kolme ottaisin kiljuen vastaan.. enpä kuitenkaan usko että Pena tuollaisia, ja vielä Hjallistakin kiinnostavia, miehiä saisi hommattua. Ja tuo Summanen listan jatkeena paljastanee, mistä on kysymys.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Ei ollut vitsi!

Viestin lähetti Shammy Agitator
Ei ollut vitsi! En ehtinyt itse nähdä viestiä, mutta onneksi webbi ehti poistaa sen varsin nopeasti, muuten me oltaisiin saatu vuotajan maine. Olisi hauska tietää kuka tämä "Pena" oli joka viestin oli lähettänyt.

Merkillinen juttu. Olin paikalla melko sukkelasti, vaan ei ollut kuin pöly jäljellä. Täytyypä kilauttaa kavereille bittiavaruudessa.

Näin fifty-fifty-miehenä en tietenkään halua epäillä mitään enkä ketään, koska onhan Pena aina ollut sanansa mittainen mies, mutta nyt taitaa olla kuitenkin jonkinlaista kattimaista ajanpeluuvedätystä ilmassa. Toivottavasti ei kuitenkaan Ilmalassa...
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Viesti poistui sukkelaan!

Viesti poistettiin sivuilta sukkelaan ja nyt voin kertoa että samalta nimimerkki "Penalta" tuli toiseen kertaan about 45 minuuttia tuosta ekasta saman sisältöinen viesti, mutta se lähti samalla sekunnilla kun ilmestyi. "Penan" IP-numero on sivujemme sulkulistalla ja ellei "Penalla" ole useita koneita käytössään, niin viestejä ei liene enää odotettavissa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tämäkin tapa mainostaa omia kotisivuja.
Shammy, saavutit ilmeisesti tavoitteesi?
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Olisinpa.....

Viestin lähetti Metukka
On tämäkin tapa mainostaa omia kotisivuja.
Shammy, saavutit ilmeisesti tavoitteesi?

Olisinpa keksinytkin tämän itse, tosin olisin tehnyt sen jo reilut kuukausi sitten. Meillä on ollut ennen tätä about 6000 käyntikertaa vajaan 2 kuukauden aikana ja tämän aiheuttamat ehkäpä noin 100 ylimääräistä käyntikertaa ei kauheasti sivujani vie eteenpäin.

Sivujemme kohderyhmä on pääsääntöisesti muualta kuin lätkäfoorumeista.

Kiitos kuitenkin "Penalle" ylimääräisestä mainoksesta sivuillemme.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pena rules....Hauska lista, Q. Tulisikohan Summanen takaisin jäälle?:D

IP-osoite on siis sittenkin hyvä asia, nail that bastard, Shammy!!
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turha tiputella nimiä yksitellen, kun voidaan listata kerralla koko paketti ulos. 6+5=Enemmän kuin 11.

Mikkola, Ilkka (Zidlickyn stuntti)
Immonen, Jarkko (Sepon stuntti)
Carlsson, Roland (Junkka-Anderssonin stuntti)
Kiviharju, Jani (Vopatin stuntti)
Eriksson, Niklas (Mogerin stuntti)
Yake, Terry (Cipruksen stuntti)

Mäki, Tomi (Scissonsin stuntti)
Oijennus, Markus (Vauhkosen stuntti)
Uhlbäck, Jaakko (Podkonickyn stuntti)
Strömberg, Mika (Zidlickyn stuntti)
Elomo, Teemu (Mäkiahon stuntti)

Valitettavasti Perrin ei mahdu strategiseen linjanvetoon. Mutta ihan hyvältä näyttää, vaikka Iso-Eric ei mahdukaan mukaan. Lähde: Apena
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Postilaatikkooni oli äsken ilmestynyt mystinen kirje. Se sisälsi tiedot HIFK:n uusista pelaajista kymmeneksi vuodeksi eteenpäin. Allekirjoittajan arvannettekin. En voi kuitenkaan paljastaa sitä, koska saisin jäähallin järjestysmiehet eli Penan erikoisjoukot perääni. Luettuani kirjeen se syttyi itsestään tuleen.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Persetti, mutta kun mun postilaatikkoon ei tule kirjeitä kuin ulosottomieheltä ja ex-vaimoilta.

Hauskoja viikonloppujuttuja, mutta kuulunevat vapaan puolelle, vai mitä Shamström?
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Niinkö

Viestin lähetti Metukka
Postilaatikkooni oli äsken ilmestynyt mystinen kirje. Se sisälsi tiedot HIFK:n uusista pelaajista kymmeneksi vuodeksi eteenpäin. Allekirjoittajan arvannettekin. En voi kuitenkaan paljastaa sitä, koska saisin jäähallin järjestysmiehet eli Penan erikoisjoukot perääni. Luettuani kirjeen se syttyi itsestään tuleen.

Syytön mä siihen olen jos joku kirjoittaa "HIFK:n uusien pelaajien nimiä" meidän kotisivuille. Mulle on jotain kerrottu luottamuksella, mutta aikaisemman kokemuksen pohjalta en luota mihinkään 100%:sti ennen kuin HIFK ne julkaisee. Kyllä se aikanaan selviää ketkä tulee vai tuleeko ketään.

Myönnän toki että joka kevät on mullakin tuli perseen alla, kun odottaa miltä seuraavan vuoden jengi näyttää. Etenkin kun on tuoreessa muistissa viime kesä stuntteineen, joita ei koskaan tullutkaan.

Meidän kotisivuillamme on hiukan eri substanssi kuin HIFK ja sen pelaajisto. Siitä lähtien kuin sivut aloitti toimintansa olen saanut nettitutuilta Jatkoajasta ja eräästä chatista rutinoita, miksi sivuillamme ei ole muuta lätkäjupinaa kuin ainoastaan linkki HIFK:n sivuille.

Mä oon ollut sitä mieltä, että lätkäsivuja on riittävästi ja meidän
sivujemme kohderyhmiä on varsinaisesti kaksi eli rock`n rollia aktiivisti harrastavat ihmiset ja erästä ammattiliittoa syvästi halveksivat ihmiset.

Tämän vuoksi sivuillamme on helvetisti juttua, joka ei aukea ollenkaan ulkopuolisille.

Toki sinne on kaikki tervetulleita kertomaan omia mielipiteitään, mutta me päätämme mitä esimerkiksi vieraskirjasta poistetaan ja mitä ei.
Jos jätämme yhden lätkähuhun sivuille, kohta siellä on toinen , kolmas jne.
 
Viimeksi muokattu:

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jan Pardavy

Suhteellisen luotettavan Hockeymagasinetin mukaan Djurgårdenin Jan Pardavy siirtyy HIFK:n leipiin. Tiedä sitten pitääkö paikkansa, mutta tuo kyseinen transfer-sivusto on yleensä ollut aika luotettava noiden tapahtuneiksi merkittyjen siirtojen osalta. Huhut ovat sitten asia erikseen. Pardavyn nimi on siis siirretty tuonne "klara" -otsikon alle.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Jan Pardavy

Viestin lähetti Skoda
Suhteellisen luotettavan Hockeymagasinetin mukaan Djurgårdenin Jan Pardavy siirtyy HIFK:n leipiin. Tiedä sitten pitääkö paikkansa, mutta tuo kyseinen transfer-sivusto on yleensä ollut aika luotettava noiden tapahtuneiksi merkittyjen siirtojen osalta. Huhut ovat sitten asia erikseen. Pardavyn nimi on siis siirretty tuonne "klara" -otsikon alle.

Se on ollut siellä jo monta viikkoa, siis klaran alla. Siitäkin keskustelusta löytyy jo osia jostain kohtaa tätä ketjua.;)
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ok

Anteeksipyyntöni. En jaksanut ihan koko keskustelua kahlata läpi. Jäädään odottelemaan pitääkö tuo siis paikkaansa vai ei. Kaiketi julkistatte kimpassa sitten kerralla nuo kaikki tulevat sopimukset.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Hiljaista, hyvin hiljaista

Koska "mitään" ei ole pitkään aikaan kuulunut tai tapahtunut ehdotan, että nimimerkki Ralli saisi ylläpidolta erikoisluvan olla mukana näin kesäloman aikana. Olis jotakin edes, vaikka huumoria ja voisimme harjoitella vatsalihaksiamme tulevia biitsi aikoja varten. Rallila on varmasti jotakin uutta tiedossa ja nyt se jää meiltä muilta ja Penalta tietämättä.

En jaksa lukea näitä "tulee - ei tule" viestejä ja näinollen Rallin kautta saisi tämäkin viestiketju uutta tuuletusta.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Koska "mitään" ei ole pitkään aikaan kuulunut tai tapahtunut ehdotan, että nimimerkki Ralli saisi ylläpidolta erikoisluvan olla mukana näin kesäloman aikana. [/B]

Mnjaa. Asiahan on mulle ihan sama, mutta mun muistikuvan mukaan nuo mainitsemasi kaverin jutut olivat 'uusia' joskus 80-luvun lopulla. Jos saman valitusvirren lähettäminen n. neljäänsataan kertaan on keskustelua ja uusien näkökulmien mukaan tuomista, niin sitten.

Toi Pardavy-juttu kyllä kiinnostaa ihan oikeasti, koska lähde tuntuisi pätevältä. Tietääkö kukaan ruotsalaisten sopimustenjulkaisukäytännöstä eli koska nimien vahvistamista voidaan odottaa sieltä suunnasta. Ja eikös ainakin toista sverigesmästare-suomalaista oltu jo aiemminkin yhdistetty tännepäin?
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Poro

Tilastot

Joukkue Liiga Kausi O M S P +/- J
HIFK Helsinki Jr. A SM-sarja 94/95 - 34 2 0 2 -18 16
HIFK Helsinki SM-Liiga 95/96 - 2 0 0 0 -1 6
HIFK Helsinki Jr. A SM-sarja 95/96 -32 3 13 16 0 60
PiTa Helsinki I divisioona 95/96 1 0 0 0 0 0
HIFK Helsinki SM-Liiga 96/97 22 0 0 0 -6 6
HIFK Helsinki Jr. A SM-sarja 96/97 15 3 2 5 0 30
PiTa Helsinki I divisioona 96/97 9 1 1 2 0 10
HIFK Helsinki SM-Liiga 97/98 42 2 0 2 +3 12
HIFK Helsinki EHL 98/99 6 1 0 1 -3 4
HIFK Helsinki SM-Liiga 98/99 48 2 3 5 +10 12
HIFK Helsinki EHL 99/00 5 0 1 1 +1 29
HIFK Helsinki SM-Liiga 99/00 34 5 1 6 +2 26
HIFK Helsinki SM-Liiga 00/01 52 1 2 3 -2 20
HIFK Helsinki SM-Liiga 01/02 23 1 1 2 +5 10
Totals - - - - - - - - - - - - - - - - - - 325 21 24 45 -9 241
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös