Niinkö
Viestin lähetti Metukka
Postilaatikkooni oli äsken ilmestynyt mystinen kirje. Se sisälsi tiedot HIFK:n uusista pelaajista kymmeneksi vuodeksi eteenpäin. Allekirjoittajan arvannettekin. En voi kuitenkaan paljastaa sitä, koska saisin jäähallin järjestysmiehet eli Penan erikoisjoukot perääni. Luettuani kirjeen se syttyi itsestään tuleen.
Syytön mä siihen olen jos joku kirjoittaa "HIFK:n uusien pelaajien nimiä" meidän kotisivuille. Mulle on jotain kerrottu luottamuksella, mutta aikaisemman kokemuksen pohjalta en luota mihinkään 100%:sti ennen kuin HIFK ne julkaisee. Kyllä se aikanaan selviää ketkä tulee vai tuleeko ketään.
Myönnän toki että joka kevät on mullakin tuli perseen alla, kun odottaa miltä seuraavan vuoden jengi näyttää. Etenkin kun on tuoreessa muistissa viime kesä stuntteineen, joita ei koskaan tullutkaan.
Meidän kotisivuillamme on hiukan eri substanssi kuin HIFK ja sen pelaajisto. Siitä lähtien kuin sivut aloitti toimintansa olen saanut nettitutuilta Jatkoajasta ja eräästä chatista rutinoita, miksi sivuillamme ei ole muuta lätkäjupinaa kuin ainoastaan linkki HIFK:n sivuille.
Mä oon ollut sitä mieltä, että lätkäsivuja on riittävästi ja meidän
sivujemme kohderyhmiä on varsinaisesti kaksi eli rock`n rollia aktiivisti harrastavat ihmiset ja erästä ammattiliittoa syvästi halveksivat ihmiset.
Tämän vuoksi sivuillamme on helvetisti juttua, joka ei aukea ollenkaan ulkopuolisille.
Toki sinne on kaikki tervetulleita kertomaan omia mielipiteitään, mutta me päätämme mitä esimerkiksi vieraskirjasta poistetaan ja mitä ei.
Jos jätämme yhden lätkähuhun sivuille, kohta siellä on toinen , kolmas jne.