Viestin lähetti Kempes
58
Osaako Nemirovsky tosiaankin tapella vai ottaako hän jäähyt selästä taklauksista ja suunsoitosta? Itse en ole pitänyt Nemirovskyä powerforwardina, mutta olenko väärässä? Valaiskaa tietämätöntä.
Viestin lähetti sam_gebir
Kausi on pitkä ja vaikka parin ekan kuukauden aikana näyttäsi hyvältä (siis ettei Salmista tarvittaisi) tulee totuus esiin joskus marraskun puolivälissä...kuten viime kaudella!
Joo, onhan se niinkin. Mutta mielestäni kuitenkin Kibe on huomattavasti hyödyllisempi kuin Salminen. Hyvä keskitason hyökkääjä, todellinen maalintekijä, jonka varaan ei voi kuitenkaan liialti laittaa menestystä. Kyllä hänet pelaavassa kokoonpanossa täytyy pitää. Sen sijaan Salmisen lähtöä en pahemmin lähtisi suremaan, vaikka onkin tosi nopea. Ehkä nyt ainakin joksikin aikaa karsittavia hyökkääjiä voisi olla ainakin Järvinen, Viitaluoma ja Salminen.Viestin lähetti Johannes
Ihan saman olisi voinut kirjoittaa myös toisesta Kimmosta eli Kuhdasta.
Viestin lähetti Janos
Joo, onhan se niinkin. Mutta mielestäni kuitenkin Kibe on huomattavasti hyödyllisempi kuin Salminen.
Viestin lähetti Carlos
Vitsi on siinä että viime kaudella paikkansa hoitivat lähestulkoon vain nämä junnut. Sitten kun junnuille tuli suvantovaihe, ei ollut sitä kärkipäätä siellä tekemässä maaleja. Nyt meillä on kivenkova ykköskenttä, joka suorittaa takuuvarmasti läpi kauden.
Viestin lähetti Janos
Joo, onhan se niinkin. Mutta mielestäni kuitenkin Kibe on huomattavasti hyödyllisempi kuin Salminen.
Viestin lähetti JHag
Kun tuo Jere Karalahti -ketju alkoi elää miehen tv-haastattelun myötä, niin todettakoon kieli keskellä suuta ja hattu (kypärä) täynnä jäätä...
Viestin lähetti Q
Sihvonen saattaa olla jo Ärrä-cupissa HIFK:n kapteenina. Soosin tilanteesta kerrottiin jo aikaisemmin, muttei siihen kukaan t'lläin tarttunut. Sihvonen on tyytymätön rooliinsa Jokereissa ja käy neuvotteluja.
Viestin lähetti Ilmala
Mites Soosin neuvottelut etenee?? Alkaa olla jo kiire laittaa nimeä pahviin jos aikoo hifkissä huomenna pelata. Vai mennäänkö erä kerrallaan vourovedoin? :p
Viestin lähetti Vakio
Anteeksi vierailuni The Ketjussa. Kertokaapa minulle mistään tietämättömälle hölmölle, että mikä sitä Sihvosta muka jurppii? Ymmärtäisin tyytymättömyyden jotenkin, jos TRuutu olisi tullut Jokereihin.
Viestin lähetti cobol
Joo, tosta se oli kiinni se juttu. Silloin muutkin kuin minä luulivat TRuudun tulevan Jokereihin... Ja Qlle on nyt pakko antaa tunnustusta: Q oli ihan oikeassa tässä asiassa. Ja jos nyt joku oli väärässä, niin minä.
Viestin lähetti Vakio
No, mutta kun JHag tuossa juuri kertoi Sihvosen neuvottelevan HPK:n kanssa. Eihän se sovi tuohon teoriaan millään tavalla.