Modet sorry
...pari sanaa huhuista, kun pääsin nyt vasta The Ketjuun. Sitten itse lopetan tästä aiheesta. Minusta se on hyvä systeemi, että lukijat itse tietävät suunnilleen, missä mennään kenenkin juttujen kanssa. Itse olen onnistunut ainakin yhden kerran suututtamaan lähteeni, hänen mielestään kerroin liian aikaisin yhdestä asiasta. Minä taas tulkitsin asian toisin. Ikävä juttu ja lepyttämiseen menee aikaa, mutta itsepähän mokasin. Tämä todistaa sen, että lähteetkin lukevat palstaa ja jos tehdään herrasmiesdiilejä, ne on pidettävä.
Muistakaa ihmiset yksi asia; tällä saitilla kerrotaan ylivoimaisesti parhaiten kaikki neuvotteluja käyvät pelaajat. Osumaprosentti on lähellä sataa. Mutta se, että pelaaja X neuvottelee seuran Y kanssa, EI AUTOMAATTISESTI tarkoita, että X menee pelaamaan Y:hyn. Kun X meneekin Z:aan, todetaan että ei ne taas tienneet mitään....vaikka itse asiassa tiedettiin, että X menee nyt jonnekin.
Ja sanamuotoa "X menee Y:hyn" pitäisi välttää, jos totuus on se, että "X:n neuvottelut Y:n kanssa ovat todella pitkällä"
------
Itse HIFKistä: Pärssinen ei ole tyytymätön rooliinsa. Päinvastoin. Sen sijaan Draperilla on vielä ongelmia HIFKiin asettumisessa. Mies haluaisi olla selkeä ykkönen, eikä ole varsinaisesti riemuissaan Laaksoharjuun liittyvästä koulutustavoitteesta. Homma on näkynyt treeneissäkin. Sakke, kouluta sitä:D