Hifk 2002-2003

  • 1 303 517
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Haa.. Nyt ymmarsin Olen vahan hidasalyinen..:)

Mutta minun mielestani X on aina ollut "meidan mies!
Onko X:lla muka joskus ollut suhde HIFK:n￾@kanssa??:confused: ;) :D
Sitapaitsi X on laitahyokkaaja...

Mutta, kiitos infosta. Joukkueemme on voittamaton!
 

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
Eli kerran tietäjä naapurileiristäkin antaa jutulle osittaista tunnustusta, vaikkakaan ei kokonaan, ei juttu ole luettavissa täydeksi bullshitiksi. Saattaahan tässäkin tapauksessa olla, ettei itse Q ole keksinyt juttua, vaan kuullut sen joltain, jonka uskoo tietävän asioista. Harva meistä on aina suoraan Matikaiselle soittanut ja kysellyt, että "heitäs nyt vähän vinkkiä, niin voin kirjoittaa Jatkoaikaan sitten kaiken ja saan kredittiä tietäjänä" Kyllä info tulee pääosalle useimmiten muita teitä.

Eli puutumatta millään tavalla tuon kirjoituksen todenperäisyyteen, en todellakaan voi ymmärtää, miten yhtä meistä uhkaillaan omassa ketjussamme penaltilla Jokerifanin pyynnöstä, asiasta, johon syyllistyvät KAIKKI kirjoittajamme. Eivät ole muuten parhaatkaan vinkkiheebomme täällä koskaan kertoneet, mistä ovat asian kuulleet, mutta oikeaan on monesti osunut. Eihän täällä kohta uskalla mitään kuulemaansa ilmoittaa, jos penalttia räpsähtää ellei rupea julkisessa paikassa lähdettään paljastamaan.

Varmasti osaamme myös itse käyttää aivojamme ja suodattaa huhut niin jutun itsensä uskottavuuden kuin kirjoittajankin ajan saatossa itselleen rakentaman kreditin valossa. Jos on pakko puuttua johonkin niin provoista toisten ketjuissa olisi hyvä aloittaa.

-Kirjoitteleepi sunnuntaisesta työrupeamastaan suivaantunut Kurgan-
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Penalttia

Älkää nyt ruvetko tunteilemaan, kun "nyrkkeily"turnaus alkaa.
Odotan todella mielenkiinnolla perjantain kisailua,olen ymmärtänyt,
että tuleman pitää mielenkiintoista HUISKIMISTA???.
Toivottavasti lasileuat pitää pään ylhäällä.
En haluaisi paljastaa lähteitäni,koska muuten joutuisin itse kisailemaan oikeuksieni puolesta!!:cool: :cool: :cool:
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ei tänne voi alkaa lähteitä vaatimaan. Taisi jollain modella tulla valituksi väärä sanamuoto, kun kritisoi Q:n provoa. Unohdetaan koko juttu.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Jees, Isaksson vs. modet debatissa oli I:llä sanoissa asiaa. Liekö hänen kristallipallonaan tuhannet cd-levyt, who knows...

Hmmm.... ehkäpä laitamme taas "huhusivut" nettiin käyttöön.
 
Moderaattorin sanavalinta voi olla hieman harhaanjohtava, mutta kirjoittajat tietävät kyllä, millainen palstan linja on ollut näissä asioissa, joten turha tästä on numeroa tehdä. Huhujen levittämistä provosointimielessä emme hyväksy.

Ei ollut kyse Jokeri-fanin pyynnöstä, vaan huomautetun kirjoittajan omasta tyylistä. Huomautus pätee siis edelleen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sinänsä modejen huomautus on turha, että ainakin pidempään palstaa seuranneet tietävät keiden kirjoituksiin kannattaa luottaa, ja keiden "tiedoille" ei kannata antaa mitään arvoa...


Mutta jos nyt oletetaan, että tämä mr. X, näin leikkisästi sanottuna, jatkaisi Jokereissa, eikö Sihvonen kuitenkin olisi se sentteri jonka peliaika olisi vaarassa? Eli kymmenen pisteen kysymys tässäkin asiassa on se, mitä tekee tämä mr. X.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan kaikella kunnioituksella korkeampia tahoja kohtaan, en kyllä nähnyt Q:n kirjoituksessa mitään provosoivaa. Mies totesi asiat niinkuin hänellä tiedossa on, täysin samaan tyyliin kuin esimerkiksi JHag. Ja enkä ole kyllä nähnyt JHagin saavan mitään "huomautuksia"...Kuten Isaksson totesi, tässä taidetaan ns. kaivaa omaa hautaa...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos huhujen levittäminenkin kielletään palstalla, mikä on sama asia kuin lähteiden paljastamisen vaatiminen, niin menettää palsta taas osan itsestään. Suurempi osa pelaajasiirroista on ollut luettavissa Jatkoajassa ennen virallisia tiedotteita, myös spekulointi on kiinnostavaa. Itse ainakin olen oppinut poimimaan viesteistä hyvät osat ja hylkäämään huonot osat, vastuu pitäisi säilyttää viimekädessä lukijalla, jos kaikki eivät siihen kykene niin on parempi olla lukematta.

Elämme mielenkiintoisia aikoja...
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Mikä on?

IFK:n nettisivujen uutiset ovat stopanneet tyystin sen jälkeen kun Vijztakin (?) veljekset tekivät maalin mieheen. Mikä on?

Minne lähti Ape ja Harri kesken Slobo-turneen ja miksi? Mikä on?

TRuutun ympärillä pyörii suuri hiljaisuus. Onko Jokerit, IFK, HPK, Chaicago vai farmi - vai joku muu. Mikä on?

"Turha" Tero sai "kenkää" Modolta. Onko hän se salainen mister X menossa Jokereihin vai tekeekö IFK The Penat ja saignaa kaverin? Mikä on?

Saako Jere pelata, treenata, polttaa röökiä tai kipata tuopillisen Koffia Nääsvillessä vai Suomessa? Mikä on?

Spekulaatiot Toni "Soosi" Sihvosesta kiihtyvät. Pelaako Jokereissa vai AIK:ssa - vai kenties IFK:ssa? Mikä on?

Järjestetäänkö Peter "Ballerina" Huckolle jäähyväismatsi vai ei? Mikä on?

V***u, mitään ei tapahdu koskaan!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kaikkihan vähän pidempään JA:ta lukeneet tietävät tämän nimimerkin Q.
Tämä nimimerkki jauhaa systemaattisesti paskaa aina tietyin väliajoin, yleensä liittyen pelaajasiirtoihin.

Yleensä kaikki ovat tulossa IFK:hon tai Jokereista ja Bluesista lähdössä pelaajia. Siis Q:n mukaan.
 
Laitetaanpa nyt selvennystä tähän asiaan, kun siitäkin saatiin keskustelu aikaan. Huhuilussa on kaksi ääripäätä. Toisessa päässä on nemo#12:n tapaiset Jouko Myrrä-kejut, toisessa ääripäässä taas esim. slapshotin, cobolin ja JHagin tapaiset huhuilut. Ei esimerkiksi Isakssonilta ole koskaan modejen taholta pyydetty perusteluita huhuihinsa, muistaakseni. Q taasen on jäähypenkillä tuttu kaveri ja edellisestä "Nicholas Heathmountain"-keissistä on vain reilu viikko aikaa. Joten suhtautuminen tietysti on tällöin eri. nemo#12 saa suoraan kenkää, Q:lta pyydetään selvitystä ja cobol saa kertoa tietojaan rauhassa. Jos keskustelu vielä aiheesta jatkuu, niin leikkailen viestit tästä ketjusta pois ja siirrän Vapaan puolelle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Aiheen vaihto!

Ei kai tämä hiljaisuus aurinkoisesta sunnuntaista johdu, eiköhän se enteile huomiselle/ensi viikolle jotain The Penan suurta julkistusta...?? Näin uskon ja toivon, niin hiljaista on ollut viime päivinä. C'moon, Hillo, show me the money!!!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Modet sorry

...pari sanaa huhuista, kun pääsin nyt vasta The Ketjuun. Sitten itse lopetan tästä aiheesta. Minusta se on hyvä systeemi, että lukijat itse tietävät suunnilleen, missä mennään kenenkin juttujen kanssa. Itse olen onnistunut ainakin yhden kerran suututtamaan lähteeni, hänen mielestään kerroin liian aikaisin yhdestä asiasta. Minä taas tulkitsin asian toisin. Ikävä juttu ja lepyttämiseen menee aikaa, mutta itsepähän mokasin. Tämä todistaa sen, että lähteetkin lukevat palstaa ja jos tehdään herrasmiesdiilejä, ne on pidettävä.

Muistakaa ihmiset yksi asia; tällä saitilla kerrotaan ylivoimaisesti parhaiten kaikki neuvotteluja käyvät pelaajat. Osumaprosentti on lähellä sataa. Mutta se, että pelaaja X neuvottelee seuran Y kanssa, EI AUTOMAATTISESTI tarkoita, että X menee pelaamaan Y:hyn. Kun X meneekin Z:aan, todetaan että ei ne taas tienneet mitään....vaikka itse asiassa tiedettiin, että X menee nyt jonnekin.

Ja sanamuotoa "X menee Y:hyn" pitäisi välttää, jos totuus on se, että "X:n neuvottelut Y:n kanssa ovat todella pitkällä"


------

Itse HIFKistä: Pärssinen ei ole tyytymätön rooliinsa. Päinvastoin. Sen sijaan Draperilla on vielä ongelmia HIFKiin asettumisessa. Mies haluaisi olla selkeä ykkönen, eikä ole varsinaisesti riemuissaan Laaksoharjuun liittyvästä koulutustavoitteesta. Homma on näkynyt treeneissäkin. Sakke, kouluta sitä:D
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Modet sorry

Viestin lähetti JHag
Itse HIFKistä: Pärssinen ei ole tyytymätön rooliinsa. Päinvastoin. Sen sijaan Draperilla on vielä ongelmia HIFKiin asettumisessa. Mies haluaisi olla selkeä ykkönen, eikä ole varsinaisesti riemuissaan Laaksoharjuun liittyvästä koulutustavoitteesta. Homma on näkynyt treeneissäkin. Sakke, kouluta sitä:D

Mitä h**vettiä? Mikäs Raperia vaivaa? Olisikohan äijä kenties itse halunnut päättää, kuka joukkueeseen tulee kakkosbyyrariksi!? Vai onko Laaksoharjun Tinke esittänyt ehkä peleissä ja/tai treeneissä sen sortin otteita, että Raperilla on alkanut tutisemaan? Mahtaisiko Tomppaa tyydyttää joku uskomattoman p*ska kakkosveskari? Luulisi, että normaali ukko haluaisi vain treenata kovempaa & paremmin, mikäli tolppien väliin on useampia halukkaita # 1:n paikalle. Ihme jarppa se Tomppa jos jo tässä vaiheessa rupeaa diivailemaan. Se on tulos tai ulos!
 

Tähtirinnat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Nj Devils
IFK(a) - Blues(a)

Kävin tässä pyhäpäivänä katselemassa Tikkurilan Valtti-areenalla pelattua turnausta, jossa finaalissa kohtasivat IFK:n ja Bluesin A-juniorit. Itse peli päättyi punaisten voittoon 4-2, kun he nousivat viimeisen kymmenen minuutin aikana maalin tappiosta voittoon.

En nyt jaksa mitään perusteellista raporttia tähän laittaa, mutta pari kommenttia. Itselläni tarkastelun kohteena olivat, täälläkin paljon puhetta herättäneet, #33 Holma ja #20 Qvist, joista kumpikaan ei mitään ihmeellistä esittänyt. Holma oli todella vahvan näköinen pelaaja, mutta liikkuminen jäi vähän kankeaksi, osin ehkä huonon jään takia. Olisi voinut käyttää kokoaan enemmän hyödyksi ja taklata enemmän. Holman tekemä maali oli tosin hieno, läpiajosta tehty rystynosto maalivahdin yli. Ei myöskään Eetu Qvist ollut mikään raketti, mutta peliäly oli hyvää luokkaa. Syötöt napsahtelivat hyvin lapoihin, ja muutama maalipaikkakin tuli. Voimaa vielä lisää, niin hyvä tulee. En usko, että kumpikaan pelaaja lyö liigassa vielä ensikaudella itseään läpi, mutta jatkossa on siihen kaikki mahdollisuudet.

Edit: Draperista vielä. On kuulemma pelannut todella hyvin harjoitusottelut. Näin ainakin Grün väittää.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Simon: Samaa mieltä, mutta annetaan Treipperille vielä aikaa. Olkoon selkeä ykkönen minun puolestani, jos sellaiseksi pelaamalla tulee. Jos taas ei, niin matkalippu kouraan ja kassan kautta ulos. Sillä ajatuskin ulkomaalaispaikan tuhlaamisesta joukkueen KAKKOSVESKARIIN on karmiva........suorastaan niin karmiva, että sehän voisi olla tottakin?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Sillä ajatuskin ulkomaalaispaikan tuhlaamisesta joukkueen KAKKOSVESKARIIN on karmiva........suorastaan niin karmiva, että sehän voisi olla tottakin?

Aivan, kysehän on brändistä ja ennen kaikkea The Penasta, joka taatusti maksaa mielellään messevää liksaa ulkolaisesta luukunavaajasta. :eek:
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä en ainakaan vielä henkilökohtaisesti tuomitse Draperia epäonnistuneeksi hankinnaksi kuten jotkut ovat jo tehneet ennen ensimmäistäkään peliä. Ei se Draper kuitenkaan niin huono maalivahti ole mitä esim. Blues fanit ovat epätoivoisesti yrittäneet toitottaa. Ei SM-finaaleihin kuitenkaan päästä millään imurilla. Esim. Tappara-faneista tuskin kukaan on Draperia kritisoinut.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti JHag
Simon: Samaa mieltä, mutta annetaan Treipperille vielä aikaa. Olkoon selkeä ykkönen minun puolestani, jos sellaiseksi pelaamalla tulee. Jos taas ei, niin matkalippu kouraan ja kassan kautta ulos. Sillä ajatuskin ulkomaalaispaikan tuhlaamisesta joukkueen KAKKOSVESKARIIN on karmiva........suorastaan niin karmiva, että sehän voisi olla tottakin?

No jaa. On sellainen kuvio tuottanut mestaruudenkin. Ainakin viime kaudella Jokereissa. Tosin Ram ei ollut koko kautta kakkosena. Itse asiassa vielä runkosarjan jälkeen häntä pidettiin ykkösenä, mutta sitten Kärppä-sarjassa tapahtuneet pikku lipsahdukset pudottivat Rammerin luukkuvahdiksi lopullisesti.

Lehtonen on toki poikkeuksellinen lahjakkuus ja hänelle häviäminen ei ole maailman suurin häpeä, vaikka nuori poika onkin kyseessä.

Minusta on loistava tilanne, jos joukkueessa on kaksi hyvää maalivahtia, olkoonkin sitten , että toinen näistä on ulkomaalainen. Eiköhän Draper kuitenkin kokemuksellaan sen ykkösveskarin manttelin ota. Laaksoharjusta minulla ei ole mitään havaintoa, mutta eikö se ole vaan hyvä HIFKin kannalta, jos poika on jo nyt varteenotettava haastaja.

Ongelma voi tietysti syntyä, jos Draper ei ole minuutteihinsa tyytyväinen. Silloin voi kyllä todeta, että diiva jätkä. Taistelkoon peliajasta kuten muutkin. Jos pelkää noin kokematonta kaveria kuin Laaksoharju on, niin ihmettelen moista kiukuttelua.

Tulipas sekavaa tekstiä, mutta pointtihan oli se, että ulkomaalainenkin veskari voi joutua tappalemaan peliajasta. Eikä sen pitäisi olla mikään katastrofi.
 

redness

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edit: Draperista vielä. On kuulemma pelannut todella hyvin harjoitusottelut. Näin ainakin Grün väittää. [/B][/QUOTE]

AI JAA...
Joukkueen sisällähän on selvästi ristiriitoja, jos toiset
Troubleria kehuu.
Itse taas olen kuullut ,toisen sanomana, että "äkkiä pois"
ja toiselta, että "Sakke vaan takas Tolppien väliin".

Kuka muuten tietää onko Köpi Majava ilman sopimusta:) .
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tom Draper on siinä mielessä tyypillinen pohjoisamerikkalainen, että hän haluaa tietyn kohtelun ja statuksen. Apen luottamus hänellä on. HIFKissä vaan on totuttu, ja varsinkin nyt kun Sakke on mv-valmennuksessa, mittaamaan ns. päivän kuntoa. No, ehkä se tilanne ratkeaa itsestään.

Brewer, kun aamulla käyt saitilla, niin oletan että eräs valokuva on kaivettu esiin.:D Huomenna paistaa säätiedotuksen mukaan aurinko.
 

Henkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Vakio


No jaa. On sellainen kuvio tuottanut mestaruudenkin. Ainakin viime kaudella Jokereissa. Tosin Ram ei ollut koko kautta kakkosena. Itse asiassa vielä runkosarjan jälkeen häntä pidettiin ykkösenä, mutta sitten Kärppä-sarjassa tapahtuneet pikku lipsahdukset pudottivat Rammerin luukkuvahdiksi lopullisesti.


Eikö nyt kuitenkin Ram ollut aika selkeä ykkönen koko kauden play offeihin saakka? Se on jo paljon heikompi tilanne jos Draper rupeaa hermoilemaan paikastaan jo ennen kauden alkua. Kyseessä kuitenkin on kokenut kaveri, joka myös vie ulkolaispaikan ja on tiettävästi helvetin kallis. Tällaisen tyypin on kerta kaikkiaan PAKKO olla selkeä ykkönen jengissä, muuten voi sanoa että "meillä ei ole käyttöä tämänkaltaiselle pelaajalle."

Toivotaan nyt kuitenkin että Repe onnistuu, jos kerran ollaan kyseiseen herraan päädytty. Paineita ei varmaan helpota se että useimmat fanit olisivat halunneet nähdä Juuson IFK:n ykkösveskarina.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
O Sole Mio

Viestin lähetti JHag
... Huomenna paistaa säätiedotuksen mukaan aurinko.

Siltähän tuo vahvasti näyttää. Vilpittömät onnitteluni. Varmasti ihan hyvä ratkaisu molempien kannalta, vaikka en Apesta vielä mitään varmaa osaa sanoakaan.

Pelaakohan kaveri jo Ärrä-cupissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös