Hifk 2002-2003

  • 1 303 736
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

jesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK/EDMONTON OILERS/HSV/WANK
Tapaus Karalahti

Luin tossa jostain et liigahallitus pohtii Jeren asiaa torstain liigahallituksen kokouksessa. Eli Hjallis haluaa varmistaa, ettei Jere saa pelata liigassa (lue hifk) seuraavan 6kk:n aikana. Mutta eipä oo Hjalliksellakaan helppoa, koska sen jälkeen saa heti "vetää kotiinpäin" huutoja kaikkialta. Mun mielestä ois oikein antaa jerelle pelilupa sm-liigassa (jos Nasville ja Jerry purkaa sopparin), Tosin sillä tyylillä, että Jeren pitäisi täällä mennä hoitoon ja teteihin vaikka seuraavat 12kk. Sen jälkeen voisivat jatkaa huumetestejä, mutta antaisivat kaverille sen saunakaljat sun muut takas.
Olis varmaan helpompi olla täällä hoidossa, kun ei täällä tietääkseni oo AA:ssa 5-6palaveria päivässä. Ja Jeren mainostama uskon tuputuskin tietääkseni ei kuulu suomen hoitoihin.

Onks mitään hajua, että onko HIFK tiedoittamassa jotain ja jos on niin milloin?

Cheers
 

Riverman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli tuomo päättää mennä Bluesiin tai Narreihin niin kyllä mua vituttaa , Pärää en usko että IFK päästää ainakaan halvalla 4-5 milj. niin Pena voi harkita.Hope not.
 

Peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, sympatiat Bluesereille
Viestin lähetti Kuvernööri
Ja ihan pakko heittää vielä pieni kommentti, että minkä helvetin takia täällä jengi ryhtyy täysin turhaan chattailuun pikkuveljiemme kanssa?

Minä olen ainakin ylpeä espoolaisuudestani aivan samoin kun olen ylpeä IFK:n kannattaja. En vaihtaisi mistään hinnasta kumpaakaan pois. Sympatiat siis Bluesille!
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Peku
Minä olen ainakin ylpeä espoolaisuudestani aivan samoin kun olen ylpeä IFK:n kannattaja. En vaihtaisi mistään hinnasta kumpaakaan pois. Sympatiat siis Bluesille!

:eek:

Nojoo, kyllähän siitä pikkuveljestäkin on puberteettisten kasvukipujen jälkeen ilmeisesti tulossa ihan siedettävä jengi. Sääli vaan, ettei siellä Matinkylän ladon "tunnelman" jälkeen ole ollut mitään omaa. Nytkin tuolla naapuriketjussa jotkut tuulettavat miten hienoa ja hatunnoston arvoista hanskojen tiputtaminen on.... c'mon hei, jotain rajaa. Pumpuli-Hanneksella menee pillimehu väärään kurkkuun.

Itse en muuten tuota truutua kaipaile - taisi voisihan sen vittuilumeiningillä naapurista napata ja myydä nopeasti jenkkilään (onkos tässä mitään saumaa tienata oikeasti - miten siirtokorvaukset menee?). Kaveri on ihan samaa kastia kuin .eltoset, .ormuset jne. -> "meillä ei ole käyttöä tuollaiselle pelaajalle". Jere on eri juttu. Kuten on aina ollutkin.
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tohon "jesuksen" viestiin lisäyksenä et hesarin mukaan Ruuttu ja Hjallis haluavat ottaa sen esille liigahallituksen kokouksessa.....
miksiköhän en ole yllättynyt että juuri nämä kaksi.....;)
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
Re: Tiki

Viestin lähetti reds1897


helko-vaara:

Tiki ei olisi tullut Hifk:hon,vaikka häneen oltaisiinkin oltu yhteydessä.Olen tämän asian kuullut hänen isältään,silloin kun se oli ajankohtainen.Myöhemmin kuulin saman häneltä itseltään,joten se siitä!

Jälleen vahvistus siitä, ettei kaikkeen kannata uskoa mitä kuulee, ei ainakaan agentteja. Jos tilanne kerran näin on niin uskon monien fanien muuttavan lopullisesti käsitystään Esasta IFK-miehenä.

- sano Urpo vaan -
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Tiki

Viestin lähetti helko-vaara


Jälleen vahvistus siitä, ettei kaikkeen kannata uskoa mitä kuulee, ei ainakaan agentteja. Jos tilanne kerran näin on niin uskon monien fanien muuttavan lopullisesti käsitystään Esasta IFK-miehenä.

Juu, ratkaisuhan tehtiin silloin "tunteella" kuten meidän suuri moralisti, tunteilija ja etiikan mestari hjällis silloin kertoi vedet silmissä medialle. Edelleen voi silti vain todeta, että se paidan jäädytys on ollut kyllä ylivoimaisesti naurettavin pelleily mitä olen nähnyt.

Onko täällä muuten muita Jokerit AntiFan Clubin jäseniä? Minulla on jäsenkortti nro 0009, very proud of it. :D
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eli jos T Ruutu tulee, kuten uskon, alkaa hyökkäyspää näyttää hyvältä. Enää tarvitaan yksi iso pakki ja maalivahti. Sitten taistellaan mitaleista. Onkohan Tuomolle suunniteltu sentterin vai laiturin roolia? Jos Tuomosta tehdään sentteri, Hirsosta varmaan tulee laituri tai sitten toisinpäin. Veikkaan, että nämä miehet pelaavat samassa ketjussa. Mutta mistäs me maalivahti löydetään? Draperiin en edelleenkään luota.
 

Peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, sympatiat Bluesereille
Viestin lähetti coolman
Tohon "jesuksen" viestiin lisäyksenä et hesarin mukaan Ruuttu ja Hjallis haluavat ottaa sen esille liigahallituksen kokouksessa.....
miksiköhän en ole yllättynyt että juuri nämä kaksi.....;)

Aamutelkkurin uutistoimittajan kertoi asiasta jotakuinkin seuraavaa:
"Liigahallitus aikoo ottaa käyttöön pakolliset huumetestit"
ja asiasta päätetään piakkoin.

Toivottavasti kaljatesteihin ei ryhdytä sillä pitäähän pelaajienkin saada se kapakkakierros kesälomallaan tehdä niinkuin sen teemme me katsojatkin:)
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
Eli jos T Ruutu tulee, kuten uskon, alkaa hyökkäyspää näyttää hyvältä. Enää tarvitaan yksi iso pakki ja maalivahti. Sitten taistellaan mitaleista. Onkohan Tuomolle suunniteltu sentterin vai laiturin roolia? Jos Tuomosta tehdään sentteri, Hirsosta varmaan tulee laituri tai sitten toisinpäin. Veikkaan, että nämä miehet pelaavat samassa ketjussa. Mutta mistäs me maalivahti löydetään? Draperiin en edelleenkään luota.

Näin on. Tässä olisi hyvät saumat virittää kova nuorisokenttä: Hirso-Ruutu-Vihko voisi olla melkonen yhdistelmä. Ja ykkönen olisi sitten Vopat-Simi-Pärä ja kun kolmoseen vielä jäisi Kuhta-Häppölä-Pikkarainen niin hyökkäys olisi melkoisessa iskussa, ja näyttäisi IFK:lta! Ja omia kasvatteja olisi ratkaisurooleissa paljon.. mikäs sen hienompaa. Mutta ootellaan.. ja toivotaan että Pena hoitaa hommat himaan, Ruudulle on tosiaa tilausta tuossa joukkueessa.

Pakkipäähän sitä yhtä miestä vielä kaipaisi. Kakko olisi ollut loistava lisä tuohon ja nyt taitaa olla vaihtoehdot aika vähissä. Järventie olisi bueno, mutta onko saatavilla? Karalahti olisi tietysti ylivertainen, mutta tästä ei kannattane vielä paljoa keskustellla..

MV osasto on aika kaksipiippuinen juttu. Onnistuessaan voi olla liigan eliittipari, mutta epäonnistuessaan sieltä huonoimmasta päästä. Jos saatavilla olisi joku kotimainen paluumuuttaja NHL:stä niin kiinni pitäisi iskeä hyeenan lailla, D silloin Sveitsiin ja olisi yksi ulkolaispaikkakin taas käytössä pakkirintamalle.. ;)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
http://www.iltalehti.fi/2002/08/19/jaakiekko/20020814_jkHentunen.shtml
Matti Virmanen: "Sen voin sanoa, ettei ensi kauden Jokerit ole halpa ryhmä, vaikka olenkin hieman sekaisin euroissa ja markoissa"

Tämäkö on syynä, siihen että Jokerit ovat saaneet rakennettua niin kovan ryhmän?? Ottakaas pojat Penalta se valuuttalaskin pois!

Edit: freudilainen lipsahdus: piti kirjoittaa "ryhmän" kirjoitinkin "tyhmän". Ei siinä muuta, mutta kun sama tapahtui kaksi kertaa. Jotkut sanat ovat selvästi vaikeampia kirjoittaa kuin toiset, itselläni erityisesti sana "jokerit" ei onnistu ensimmäisellä yrityksellä juuri koskaan...
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viestin lähetti Peku


Aamutelkkurin uutistoimittajan kertoi asiasta jotakuinkin seuraavaa:
"Liigahallitus aikoo ottaa käyttöön pakolliset huumetestit"
ja asiasta päätetään piakkoin.

Toivottavasti kaljatesteihin ei ryhdytä sillä pitäähän pelaajienkin saada se kapakkakierros kesälomallaan tehdä niinkuin sen teemme me katsojatkin:)

Näin on ! Ja kyseiset Herrat voisivat itse , hyvää esimerkkiä ( heh ) näyttäen aloittaa tämän pulloihin kusemisen. Toivottavasti nämä huume / alkoholi / lääke ym. testit uloitetaan myös kaikkiin muihin liigahallituksen jäseniin , tuomareihin , valmentajiin , huoltajiin , managereihin ja viime vaiheessa katsojiin saakka.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
:D aivan... ja huumetestien virallisiksi valvojiksi kari-pekka kyrö ja paavo m. petäjä :D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti douppi
:D aivan... ja huumetestien virallisiksi valvojiksi kari-pekka kyrö ja paavo m. petäjä :D

Ja näytteet tutkii tottakai Timo "Mersu" Seppälä.
Miksiköhän juuri Hjalliksella ja Ruutulla on kiire lyödä Jereltä ovet kiinni SM-liigaan?

Mie en saa juoda bissee, mie en saa juoda lonkkaa, mie en saa juoda viskii, mie en saa juoda viinii, mie en saa juoda kossuu..mie SAAN juoda Karjalaa!
 

Digwiid

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti dana77
Jotkut sanat ovat selvästi vaikeampia kirjoittaa kuin toiset, itselläni erityisesti sana "jokerit" ei onnistu ensimmäisellä yrityksellä juuri koskaan...

Olen huomannut saman tai oikeastaa en löydä näppäiministä kyseisiä kirjaimia :D
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Brewer


Näin on ! Ja kyseiset Herrat voisivat itse , hyvää esimerkkiä ( heh ) näyttäen aloittaa tämän pulloihin kusemisen. Toivottavasti nämä huume / alkoholi / lääke ym. testit uloitetaan myös kaikkiin muihin liigahallituksen jäseniin , tuomareihin , valmentajiin , huoltajiin , managereihin ja viime vaiheessa katsojiin saakka.

Niin ja missäs ME sitten käytäisi kiekkoannoksemme hakemassa. Vois olla muutenkin aika hiljaista hallilla matsien aikaan. Ensin täytyisi ainakin lämmittää suhteet Timo 'nassesetä' Seppälään ja mixata näytepulloilla ukko pyörryksiin:D

Minkäslainen leegio pitää huolen illan harjoituspelin

Ti 20.8.klo 19.00 Vitjaz (Podolsk) – HIFK

online-seurannasta? Toivottavasti ainakin IFK:n omat sivut ovat hereillä ja tuottavat yhtä viiltävän raportin, kuin omamme Sveitsistä.

Kuka hoitaa ottelun jälkeiset haastattelut?
Korak, miksi kännykästäsi tulee venäjänkielinen vastaus -yhteyttä valitsemaanne numeroon...:D
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viestin lähetti JHag


Ja näytteet tutkii tottakai Timo "Mersu" Seppälä.
Miksiköhän juuri Hjalliksella ja Ruutulla on kiire lyödä Jereltä ovet kiinni SM-liigaan?

Mie en saa juoda bissee, mie en saa juoda lonkkaa, mie en saa juoda viskii, mie en saa juoda viinii, mie en saa juoda kossuu..mie SAAN juoda Karjalaa!

Mitä se Ruuttu nyt tähän juttuun innostuu ? Eikös se Karalahti juuri soittanut Ruutulle ja rukoili , että pääsisi Bluesiin pelaamaan ? ...... vai oliko se Yzerman ? ............ vai Sakic :........ Pronger ? ........ ei , kyllä se sittenkin oli Shaque O'Neill , joka aneli päästä Honkaan pelaamaan korista ...............
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
Mitä? Onko jokin asia päätetty ilman minua?
Vittu, tästä tulee IFK-lisää!!!

- sano Urpo vaan -
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Itse en kyllä lainkaan kaipaile TRuutua meille. Mutta JOS Jere on saatavissa (mihin hintaan hyvänsä, myydään vaikka pari turhempaa pelaajaa pois), niin Jere ON HANKITTAVA MEILLE.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nyt on Simicekilläkin viisumi kunnossa ja kaveri lentää muun joukkueen perässä Mockbaan. Kyseisen mestan valinta treenipaikaksi lähes viikon ajaksi osoittaa aikamoista kylmäpäisyyttä. Sparta Prahan pojilla oli sieltä palatessa kuulemma -ja tämä on totta- PUNATAUTIA! Huh....

Ja kun tähän lisätään venäläisten harrastama herrasmiesmäinen pelityyli, jota viimeksi esitti SKA Pietari, niin voinemme olla iloisia, mikäli kundit tulevat omin jaloin takaisin. Mailojahan ei siellä säästellä.

Honkasen Janille olisi nyt ollut käyttöä.
 

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
Carlos!!! En ole kyseisen instanssin jäsen, mutta luonnollisesti omaan valkoisen "Pelleily kielletty" -paidan! :D

Tuo Jeren ovien sulkemisesta SM-liigaan tehty kysymys oli tietenkin retorinen, mutta vastaan silti. Kenties osasyynä on Jeren virallinen ilmoitus eilen halusta pelata vielä HIFKissä (ajankohtaa tarkentamatta, luonnollisesti) ja hänen mainintansa siitä, että omaa edelleen punaisen sydämen. Tietyt herrat tällaista kuullessaan saattavat säikähtää, että eikö joka pelaajaa saadakaan varastettua iskemällä eteen tukku seteleitä. Toisena syynä saattaa olla...
Tämähän lausahdushan uutisoitiin ainakin teksti-tv:ssä ja taisi olla iltapäivälehdessäkin, vaikken sitä kyllä lukenut.

Jere on herra Kuningas!

Kyllä vääntää vatsaa tämä kaikki, koskahan valtiosalaisuudet/kikkailut julkistetaan.... (enkä kohdista tätä kikkailua nyt kehenkään tiettyyn pelaajaan)
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
yhteenveto!

Eli huumetestejä lähdetään suorittamaan seuraavalla kokoonpanolla:

Kari-Pekka Kyrö - Paavo m. Petäjä - Suvi Linden

U. Helkovara - Martin "S" Saarikangas



Onnea ja menestystä koko porukalle!!!!!!!!!!
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Onhan täällä näköjään muitakin

Viestin lähetti BigRedBob
Itse en kyllä lainkaan kaipaile TRuutua meille. Mutta JOS Jere on saatavissa (mihin hintaan hyvänsä, myydään vaikka pari turhempaa pelaajaa pois), niin Jere ON HANKITTAVA MEILLE.

Minä myös kuulun niihin , jotka eivät Tuomo Ruutua kaipaa ( eikä Jakkea , eikä Mikkoa ) IFKhon
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös