Hifk 2002-2003

  • 1 301 244
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Jokerit

Viestin lähetti Shammy Agitator


Kojo on perus IFK, äijähän on kotoisin ihan Väiskin nurkilta ja monen vanhan HIFK legendan kaveri.

Kojon upeimpia kommentteja viime vuosilta on kommentti kaukalopallosta; "En koskaan voisi kuvitellakkaan pelaavani jotain kaukalopalloa, sen nimihän pitäisi muuttaa hinttikyykäksi !"

Kojohan nämä hinttikyykät tietää...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Korak
BigRedBob.....kumpaa ei enää nähty hallilla?? blondia vai Folkea??;)
Ainakaan Folkea en ole enää bongannut. ;) Ehkä ne kuubattaret eivät tykkää, kun Folke käy hallilla suutelemassa blondeja. :D
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti BigRedBob
Ainakaan Folkea en ole enää bongannut. ;) Ehkä ne kuubattaret eivät tykkää, kun Folke käy hallilla suutelemassa blondeja. :D

No hyvä, että Folke katosi. Kyllä aina pari blondia mahtuu halliin, soitti viulua, pianoa tai vaikka nahkafagottia. ;)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Korak


No hyvä, että Folke katosi. Kyllä aina pari blondia mahtuu halliin, soitti viulua, pianoa tai vaikka nahkafagottia. ;)
Toden totta. ;)
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Matkalla maailmalla?

Kyllä Folke käy matseissa, viimeksi oli kuubattaren näköinen naikkonen kainolossa. Tämä siis tämän vuoden puolella, joten kyllä Folke punaista väriä tunnustaa. Ehkä ei reissuiltaan pääse säännöllisesti hallille.

p.s. Kuinka hitossa se Folke löytää sieltä Kuubasta niitä transvestiitin näköisiä ämmiä? Käsittääkseni siellä olisi ihka oikeita kaunottariakin mistä valita.
 

Jindebyne

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jokerit

Viestin lähetti Todellinen ääliö


Turussa hinttikyykkänä pidetään salibandyä. Kansitakkikultuuri on siirtynyt sinne ja onhan se hienoa kun pojat pelaa korvakoruissa ja kotiblondauksissa.

Salibandy on tällähetkellä kovassa nosteessa ja olen itsekkin pari IFK:n salibandyjengin matsia käyny katsomassa. Sanoisin, että lajissa ei ole mitään morkkaamista. Ja mitää pahaa on siinä että pelaajilla on väriä päässä ja korvakoruja?Ei kai se heidän taitojaan yhtään vähennä? Itse en pistäisi lainkaan pahaksi jos jollain jääkiekkoilijalla olisi värjätyt hiukset ja korvakoruja. Ei se ulkonäkö pelaajaa tee.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Olkun tarjoilijat, ÄTPPOMK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jokerit

Viestin lähetti Trancezz


Salibandy on tällähetkellä kovassa nosteessa ja olen itsekkin pari IFK:n salibandyjengin matsia käyny katsomassa. Sanoisin, että lajissa ei ole mitään morkkaamista. Ja mitää pahaa on siinä että pelaajilla on väriä päässä ja korvakoruja?Ei kai se heidän taitojaan yhtään vähennä? Itse en pistäisi lainkaan pahaksi jos jollain jääkiekkoilijalla olisi värjätyt hiukset ja korvakoruja. Ei se ulkonäkö pelaajaa tee.

Kamoon hei, hameet päälle kaikille salibandyn pelaajille. Ei kontakteja, ei fyysisiä kaksintaisteluja, ei yhtään mitään. Tämä hinttikyykkäsympatia on yllättävä särö IFK:n tough guy-imagoon. Eipä olisi "pojista" uskonut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
tyryyyys näääs

Uskoisin, että omalla kokemuksella salibandystä. Siellä taklataan enemmän kuin tps:n pikkujoulu bileissä(juhlat,karkelot illanvietto ym.. tämä turkulaisille.
Näin juhannusjuhlien hämärtyessä kaihoisasti takavasemmalle,
voisi NENÄ jalonen ja irvistelijä KÄÄPIÖ Virta ottaa tämän hieman, ehkä älyäkin vaativan lajin tepsukoiden lajiksi.(ei siirtymäkausia)
Seuraukset saattavat tosin olla erilaiset, koska lajissa tarvitsee muutakin, kuin liukua ja omaehtoisesti pysyäpystyssä.
Salibandyssä,ikävä kyllä tarkoituksen mukaisesti, joskus ammutaan palloa kohti vastustajaa.Tämä saattaa olla kynnyskysymys hieman herkille länsirannikon teräsvartaloille.
Kyllä,kyllä tämä on todellinen provokaatio.

Varaustilaisuudesta:seurasin suurella ilolla nuorten pelaajien varaamista.Joukkueesta, joka rämpi ja sai ruoskaa kaikkialta,
kuitenkin onnistui kasvattamaan edustuskelpoisia nuoria.
Varaaminenhan ei anna avaimia taivaaseen, mutta kuitenkin itseluottamukselle, sillä on suurimerkitys.
Liigassa on tusinoittain pelaajia, joita ei varata, kuin koulun pesisjoukkueisiin.IFK:sta tämä antaa mairean käsityksen.
Eikä arvoa himmennä, että kundit saavat arvokasta kasvatusta
niin urheilusta, kuin siviilielämästä apelta.On helpompi lähteä,
kun henkiselle puolelle on saanut valmenusta,siihen minne on lähdössä.NHL on kulttuurien sulatusuuni,jossa tulemalla toimeen erilaisten ihmisten kanssa,vaatii tuntemusta ihmisluonteesta ja
kultuurieroista.Tässä uskoisen SUHOSELLA olevan paljon annettavaa.:cool: :cool: :cool:
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jokerit

Viestin lähetti Trancezz


Itse en pistäisi lainkaan pahaksi jos jollain jääkiekkoilijalla olisi värjätyt hiukset ja korvakoruja. Ei se ulkonäkö pelaajaa tee.

Kyllä minä ainakin muistan yhden "peroksiidi blondin".
Se oli toi Ossi "Outi" Väänänen. Harmitti todellakin kun blondaus ei vähentänyt kaverin taitoja. Mysteeriksi minulle on kuitenkin jäänyt syy miksi hänet otettiin Phoenixiin, oliko se taitojen vai blonduksen ansiosta ;)
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Nielikäisestä...

Heitti sitten Kaide järvinen Mafian sporttikornerissa että Nielikäinen on Bluesin miehiä ens kaudella... Vittu!

Voi olla et on jo vanha uutinen, mut en jaksanu selaa noita viestei läpi! :p
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen huolestunut, en ole saanut kausikorttia enkä laskua. Ovatko muut jatkoaikalaiset saaneet postia? Olen vahvistanut kausarini ajoissa ja maksoin jo kevään pleijarikortin. Johanneksen olen jo kuullut saaneen kortin.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Kausareista

On tullut lasku, jonka mukana oli SM-liigapahvi ja A-junnujen todella tyylikäs kausikortti. Lasku on maksettukin! Ole yhteydessä IFK:n toimistoon ja toimi saamiesi ohjeiden mukaisesti. Eiköhän se vielä iloksi muutu.
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
Viestin lähetti Kempes
Olen huolestunut, en ole saanut kausikorttia enkä laskua. Ovatko muut jatkoaikalaiset saaneet postia? Olen vahvistanut kausarini ajoissa ja maksoin jo kevään pleijarikortin. Johanneksen olen jo kuullut saaneen kortin.

Upikin on saanut ja eräpäivä laskulle on tänään.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
Olen huolestunut, en ole saanut kausikorttia enkä laskua. Ovatko muut jatkoaikalaiset saaneet postia? Olen vahvistanut kausarini ajoissa ja maksoin jo kevään pleijarikortin. Johanneksen olen jo kuullut saaneen kortin.

Omani on tullut. Soita Kempes IFK:n toimistoon Pia Viitaselle tai Carola Grennerille. Kyl ne hoitaa!
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Re: Nielikäisestä...

Viestin lähetti Nickelbacl
Heitti sitten Kaide järvinen Mafian sporttikornerissa että Nielikäinen on Bluesin miehiä ens kaudella... Vittu!

Voi olla et on jo vanha uutinen, mut en jaksanu selaa noita viestei läpi! :p

Pasi toisi kyllä uutta sähinää Bluesin areenalle mutta minun tietojeni mukaan diili ei tod.näk. tule toteutumaan...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Nielikäisestä...

Viestin lähetti Nickelbacl
Heitti sitten Kaide järvinen Mafian sporttikornerissa että Nielikäinen on Bluesin miehiä ens kaudella... Vittu!

Voi olla et on jo vanha uutinen, mut en jaksanu selaa noita viestei läpi! :p

Kuka on Kaide?

Pikkulinnuthan tuossa aikaisemmin jo visersivät että Pasi olisi ns. bluuseri, mutta Hannu "mikkihiiri" Kapanen ei taida häntä haluta, en tiedä onko Hannes muuttanut mielensä.

www.muurahainen.com/hoki/hannes.jpg
 

Probert

Jäsen
Re: IFK:n julkkisfaneista

Viestin lähetti Janos

Sitten se Nelosen urheilutoimittaja-tuottaja, Matti Eve taitaa istua jossain yläkatsomossa, ja olen useasti hänet kojulla nähnyt skidinsä kanssa. Ketäs muita julkimoita käy aktiivisesti hallilla?

Eve on muuten sitkeä lahtelainen ja edelleenkin ymmärtääkseni asuu Lahdessa perheineen. Ja Pelicansia mies kannattaa, jos sillä nyt on vitunkaan väliä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jokerit

Viestin lähetti Todellinen ääliö
Kamoon hei, hameet päälle kaikille salibandyn pelaajille. Ei kontakteja, ei fyysisiä kaksintaisteluja, ei yhtään mitään. Tämä hinttikyykkäsympatia on yllättävä särö IFK:n tough guy-imagoon. Eipä olisi "pojista" uskonut.
Toinen perseestä oleva neitilaji on Rullalätkä. Ei taklauksia, ei fyysisyyttä, ei mitään. Ja siinä jätkillä on vielä suojat. Meikkiä naamaan J. Ruutu, O. Jokinen ja kumppanit!!

Pitäisi ymmärtää että kaikissa lajeissa ei ole samat säännöt. Futis on hemmetin fyysinen laji vaikkei siinä saa vartalolla taklata.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Olenko ymmärtänyt oikein: kun pelaaja lähtee NHL:ään hänestä maksetaan korvausta lähtöseuralle. Jos pelaaja on vaihtanut seuraa, korvaus jaetaan hänen kolmen edellisen kauden joukkueilleen.

Näinollen HIFK saisi Lasse Pirjetästä 2/3 (jos kys. on tasajako) tuosta em. korvauksesta. Mites on?
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
NHL-korvaus

Käsittääkseni tuo korvaussysteemi muotoiltiin lopulta seuraavankaltaiseksi 3 kautta huomioivaksi:

1. kausi(2001-2002): 40%
2. kausi(2000-2001): 30%
3. kausi(1999-2000): 30%

Esimerkiksi Lasse Pirjetän tapauksessa Kärpät saanee 40% ja IFK 60%. Mielestäni tämä systeemi on erinomainen koko liigan kannalta. Pelkällä rahalla hankitut pelaajaoikeudet eivät siis takaa myös tiliä NHL-siirroista, vaan pohjatyön tekijät huomioidaan ensisijaisesti. Vanhempien pelaajien kohdalla pohjatyötä on toki tehty jo pidempään, mutta johonkin sekin raja on kuitenkin vedettävä. Mielestäni kolme vuotta on aika hyvä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: NHL-korvaus

Viestin lähetti Kuznetsov


Esimerkiksi Lasse Pirjetän tapauksessa Kärpät saanee 40% ja IFK 60%.

Jufernaut Pena! Jo ennestään tuhti lämiskämme turpoaa vain lisää! Kun vielä myydä pätkäsemme kaikki Stuntin veljekset, olemme ökyrikkaita! Paappa Pena faxi rouhimaan änärin suuntaan. Otetaan aluksi paikallisen pistepörssin kymmenen kärki ens kaudeksi! Jou!;) . Me tehdään mitä halutaan, muut tekee mitä osaa!
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko lisätä kauha yo. keskusteluun, se joka sanoo, ettei salibandy ole fyysinen peli, ei tiedä mistä puhuu. Ei ehkä alasarjoissa, mutta "hieman" ylemmällä tasolla rytisee ja kunnolla. Nimim. liigapelejä "aitiopaikalta" seurannut (fila).
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Nielikäisestä...

Viestin lähetti Tommy
Kuka on Kaide?

Radio Mafian toimittaja.

Pikkulinnuthan tuossa aikaisemmin jo visersivät että Pasi olisi ns. bluuseri, mutta Hannu "mikkihiiri" Kapanen ei taida häntä haluta, en tiedä onko Hannes muuttanut mielensä.

Ehkä Hannekselle on annettu take it or leave it-diili.

A) Joko otetaan Pasi ja saat itkeä tuomareille ihan yhtä paljon kuin ennenkin.

B) Ei oteta Pasia, mutta saat jatkossa luvan jättää sen itkemisen tuomareille vähemmälle. (Tämä ei varmasti houkuttele)

Tai mahdollinen vaihtoehto C(hristian), kukaan ei edelleenkään edes välitä siitä mitä Hannes haluaa. Mikä olisikin harvinaisen fiksua espoolaisittain, mutta onhan Crisu fiksu mies.
 

Jindebyne

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jokerit

Viestin lähetti Todellinen ääliö


Kamoon hei, hameet päälle kaikille salibandyn pelaajille. Ei kontakteja, ei fyysisiä kaksintaisteluja, ei yhtään mitään. Tämä hinttikyykkäsympatia on yllättävä särö IFK:n tough guy-imagoon. Eipä olisi "pojista" uskonut.


Ymmärrän kyllä hyvin sun pointin. On minustakin mukavampaa katsoa lätkää jossa on vauhtia, taklauksia, tappeluita jne. Mutta jos salibandyssä olisi kaikki nämä samat asiat, niin eikö se olisi jo ärsyttävää jääkiekon kopioimista? Kyllä nämä kakasi lajia tytyy toisistaan ehdittomasti erottaa ja minusta siinä on onnistuttu hyvin. Mutta me kummatkin kuitenki pidämme fyysisestä pelistä, mistä on seurauksena esim. tappeluita, joten eiköhän anneta tämän asian nyt olla?:)
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jokerit

Viestin lähetti dana77


Pitäisi ymmärtää että kaikissa lajeissa ei ole samat säännöt. Futis on hemmetin fyysinen laji vaikkei siinä saa vartalolla taklata.

Vai ettei fudiksessa saa vartalolla taklata?
Eikö sääntö ole vielä voimassa: Kun pallo on pelattavan askeleen päässä saa olkapäällä työntää = taklata vastustajaa (siis olkapäät vastakkain).
Ja sittenhän on olemassa liukutaklauksia, eikö?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös