Connor McDavidin jatkoaikamaali viime yöltä. Ensimmäinen yritys osui ylärimaan niin hermostui ja yritti uudelleen.
Välimäen perseilyt sitten huonoimpien suoritusten ketjuun.
Connor McDavidin jatkoaikamaali viime yöltä. Ensimmäinen yritys osui ylärimaan niin hermostui ja yritti uudelleen.
Tuon mailanpaiskomisen jälkeen ei ollut kaukana, että olisi joutunut yrittämään ringettemailalla tuota toista läpiajoa.Nuo Draisaitlin kaksi esityötä olivat minusta tuon maalin hienoimmat suoritukset. McDavidille toki hetunnosto, että ei lannistunut ensimmäisestä yrityksestä, vaan toisi saman liikkeen uudelleen.
Luke Hughesilta ihan tyylikäs uran ensimmäinen NHL- maali. Isoveli pääsi tottakai seuraamaan parhaalta paikalta ja nappasi ykkössyötön maaliin.
Pärssisen poika ratkaisi ottelun jatkoajalla ihan kohtalaisen hienolla suorituksella.
Rangersin sininen paita ja #88 selässä, sehän on tietenkin Eric Lindros.Mun piti oikeasti katsoa useampaan kertaan kuka tuo oli. Ei vain näytä normaalilta, että Kanella ei ole Blackhawksien paitaa päällä...
Pärssisen poika ratkaisi ottelun jatkoajalla ihan kohtalaisen hienolla suorituksella.
Vielä ruotsalainen maalissa. Ai kun maistuu!
Ihan kelpo kädet pelaajalla, joka varattiin varausvuotensa 8. viimeisenä pelaajana.
Tuuletus oli kanssa hyvä. Aluksi pyöritti vähän mailaansa ja sitten naama näkkärillä kohautti hartioitaan. Sitten toki innostui hymyilemään ja näin, mutta naureskelin tuota ensimmäistä reaktiota.
Connor McDavidin alivoimamaali Vegasia vastaan oli todellinen yksilösuoritus:
Epäonnistunut laukaus. Yritti nostaa ylös, tulikin jäänuoliainen. Itse asiassa just äsken Devilsin pelissä McLeod teki hyvin samanlaisen maalin. Siinäkin loppuratkaisu oli "epäonnistunut" ja lirui maaliin.Vai että tähän ketjuun… olihan siinä riisto ja syöksylaskun nopeus, mutta itse pidin tätä maalia todellisena maalivahdin munauksena. Harvoin näkee noin paljon tilaa patjojen ja mailan alla. Yhden käden suupaisu, jonka olisi pitänyt helposti pysähtyä alas tulevan maalivahdin kamoihin.
Laita ihmeessä siihen toiseen ketjuun jos häiritsee.Vai että tähän ketjuun… olihan siinä riisto ja syöksylaskun nopeus, mutta itse pidin tätä maalia todellisena maalivahdin munauksena. Harvoin näkee noin paljon tilaa patjojen ja mailan alla. Yhden käden suupaisu, jonka olisi pitänyt helposti pysähtyä alas tulevan maalivahdin kamoihin.
Itse asiassa tämä oli kyllä paljon upeampi.Epäonnistunut laukaus. Yritti nostaa ylös, tulikin jäänuoliainen. Itse asiassa just äsken Devilsin pelissä McLeod teki hyvin samanlaisen maalin. Siinäkin loppuratkaisu oli "epäonnistunut" ja lirui maaliin.
Tuo Reinhartin jatkoaikamaali on kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaan nätti. Tyylipuhdas vanhanaikainen jotka ovat käytännössä hävinneet jääkiekosta kokonaan, kun maalivahdit ja puolustajat blokkaavat yleensä nuo tehokkaasti. (Eikä niitä täten edes taideta yrittää juurikaan)
Tuo Reinhartin jatkoaikamaali on kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaan nätti. Tyylipuhdas vanhanaikainen jotka ovat käytännössä hävinneet jääkiekosta kokonaan, kun maalivahdit ja puolustajat blokkaavat yleensä nuo tehokkaasti. (Eikä niitä täten edes taideta yrittää juurikaan)
Eikä ollut tuon kentällisen ensimmäinen hieno yksinkertaisen päätypelin kautta tehty maali tässä sarjassa. Reinhart aiemmassakin pääarkkitehtina.
Pysäytyskuvasta ei lisäksi näy se fakta, että Floridan kolme hyökkäävää pelaajat lähtee tuohon voitettuun päätypeliin käytännössä keskialueelta täysin seisovin jaloin. Todella laiskaa pelaamista.Katselen tuota liitteenä olevaa kuvaa ja mietin että Torontollahan on kaikki ihan ok tuossa. Ja muutama sekunti (suunnilleen neljä) myöhemmin kiekko on maalissa. Ei sen ihan noin helppoa pitäisi olla.