Jos polvi hajoaa taklauksessa, on aika selvää että taklaus osuu polveen ainakin jollain tavalla, eikö? Jos taklaus osuu polveen, on mun mielestä täysin perusteltua kyseenalaistaa taklauksen puhtaus. Piti alkaa kelailemaan se Orlovin aiempi taklaus jossa Duschene oli matkustaja, ja minusta tämä osuu alemmas ja tullen samalla ihan eri kulmasta. Taklaus Duscheneen oli mun mielestä puhdas, tämän sanoisin olevan kyseenalainen.
Millä perusteella tuo sun mielestä on niin puhdas et sä tuut naureskelemaan ja vetää kukkahattua päähän kommentille jossa kyseenalaistetaan taklauksen puhtaus? Mua vähän vituttaa että jos tuossa tuli polvivamma, niin se laitetaan vain paskan tuurin piikkiin, ja sillä sivuutetaan se seikka joka aiheutti loukkaantumisen. Paskaa säkää ois jos se polvi hajos alastullessa, mitä vähän epäilen. Leikitään altaan syvässä päässä jos aletaan vähättelemään loukkaantumisia ja sitä, että esim. tässä keississä taklaus osuu niin alas, että sen kyseenalaistamisen ei pitäisi olla kenellekään yhtään minkäänlainen ongelma. Aamen.