Kari Suomalainen ajatteli myös näin vuonna 1984 (Visavuoren Facebook).Kyllä tätä yhden päivän jotenkin sietää, etenkin kun on ilmastointi. Onneksi kohta on syksy.
Raumalla 33,2 astetta. Enää 0,6 Celsiuksen päässä elokuun Suomen ennätyksestä.
Kyllä on ihan vakavasti harkkinnassa tulee toteutumaankin, mutta aikataulu vielä auki riippuen useammasta tekijästä. Varmaan yhden tai kaksi Suomen kesää pitää vielä "nauttia".Jos oikeasti olet sitä mieltä, että 30 on siedettävän raja, niin oletko ajatellut muuttavasi maahan, jossa olisi enemmän kuin 0-5 sellaista päivää vuodessa? Jos minulla olisi joku raja, joka saavutetaan kerran pari vuodessa, niin en kyllä pystyisi asumaan sellaisessa maassa.
Jos on Suomessa syntynyt ja ikänsä elänyt, niin minulle ei aukea miten kolmekymppiä voi olla "siedettävän raja". Toki en tiedä päteekö sinuun, mutta tiedän ihmisiä joihin pätee, enkä voi sitä ymmärtää.Pitkästä aikaa inhimilliset kelit. Viimeksi taisi joskus kesäkuussa lämpötila olla lähelle siedettävän rajaa eli kolmeakymppiä.
Niin oli tarkoitus jo aiemmin, mutta sitten tapasin naisen joka elänyt koko elämänsä täällä ja tuli tehtyä lapsia. Ero toki tuli jo ajat sitten, mutta vihdoin kun lapset tarpeeksi isoja tapasin jonkun joka täällä varttunut vielä vähemmän kuin minä ja haluaa pois täältä kuten minäkin.Jos on Suomessa syntynyt ja ikänsä elänyt, niin minulle ei aukea miten kolmekymppiä voi olla "siedettävän raja". Toki en tiedä päteekö sinuun, mutta tiedän ihmisiä joihin pätee, enkä voi sitä ymmärtää.
Jos itsellä olisi tuollainen tilanne, niin olisin muuttanut täältä pois välittömästi.
Pikkuisen muokattuna tuostahan tulee ihan hyvä haiku:Lahti ja oma mittari tällä hetkellä 25,3 astetta. Virallinen taas 26,5 astetta. Oudolta tuntuu ulkona tällä hetkellä - tuulikin, kuin lehmän hönkäys.
Kello on yksi yöllä ja ulkolämpömittarit näyttävät 25,6 astetta.
Taitaa olla ulkoilukeli.