Olipahan ukkonen! Välillä oli aivan uskomaton pauke, ja melkeen tässä aikuinen mieskin rupesi pelkäämään ukkosta. Sääliksi kyllä käy niitä kaikkia yksin kotiin jätettyjä koira ressukoita...
Kuulin huhua, että Vallilassa olisi puutalo tulessa. Onko kellään tarkempaa tietoa?
Täälläkin Metro FM hiljeni yhtäkkiä kovimman ukkosen aikana, eikä vieläkään pihahda. Onneksi Radio Rock toimii, vielä toistaiseksi.No nyt meni radiokin pimeäksi stadissa, ainakin toi kanava joka oli päällä. Kova pauke ja hienoja salamoita.
Niinpä, meidän 35kg kultsu hyppäsi syliin kun pelkäsi ukkosta. Ei ole ennen pelännyt, mutta nyt paukahteli läheltä ja kovaa.
Kaikkei ihmeellisintähän tuossa ukkosessa ja salamoinnissa on se, että VR:n junaliikenne takkuaa. Vaikuttaa se ukonilma näemmä kaikkein toimintavarmimpiinkin systeemeihin...
Nooh, rataliikenne on herkkä sääilmiöille, sehän tiedetään. Mutta kun junien vessat alkavat reistaamaan niin sitten taitaa olla jo melkoinen myräkkä.Kaikkei ihmeellisintähän tuossa ukkosessa ja salamoinnissa on se, että VR:n junaliikenne takkuaa. Vaikuttaa se ukonilma näemmä kaikkein toimintavarmimpiinkin systeemeihin...
On, ettei olis salama iskeny konetta paskaksi.Onhan mun sarkasmimoottori rikki, onhan?
Sopivasti on tullu sovittua illallekin leppoisa ravintolaillallinen kaveriporukassa ja sen jälkeen voikin vetäytyä kotisohvalle töllöttämään futista.
Olen aina sanonut, että vielä koittaa sekin päivä kun väestö ikävöi höyryvetureita ja puulämmitystä asunnoissa...
Kuka tv:stä on puhunu? Ei siihen vältsysti murikkaa ja/tai sähköjä tarvita, että voi katsella futista kotisohvaltaan. Tilaan pari joukkuetta olohuoneeseeni mittelemään.Toimiiko sun tv dieselillä, nimittäin se sähkön saanti ei ole mikään itsestäänselvyys.
En tiedä, minkä kokoinen lukaali sulla on, mutta mun yksiössä olisi melko ahdasta, jos joku tänne höyryveturin raahaisi.
Nooh, rataliikenne on herkkä sääilmiöille, sehän tiedetään. Mutta kun junien vessat alkavat reistaamaan niin sitten taitaa olla jo melkoinen myräkkä.
PRKl kun olis päässyt etelään kattoo kunnon pauketta! Kateellinen oon teille jotka pääsivät nauttimaan uskomattoman hienosta kelistä!
PRKl kun olis päässyt etelään kattoo kunnon pauketta! Kateellinen oon teille jotka pääsivät nauttimaan uskomattoman hienosta kelistä!
Meillä toimisto on ylimmässä kerroksessa ja oli mukava seurailla kun, muutaman kerran mäjähti naapuritalojen kattoon hirvittävä salama. Sähkökaappi rätisi ja siinä vaiheessa totesin, että oliskohan ehkä aiheellista sammuttaa kone. No en sammuttanut ja seuraava mälli pimensi koneen. No onneksi se oli vain sulake kun siinä meni ja hommat jatkui hetken päästä.Vähän Helsingin maistiaisia pohjoiseen.
18 sekunnin kohdalla saa jo pientä käsitystä (jos on hyvä äänentoisto) millainen ukkonen täällä paukkui, vaikka eipä tuollaisesta videosta saa tietenkään "tunnelmaa" välitettyä:
http://www.hs.fi/videot/1135229703851?kategoria=Uutiset&sivu=1
Hitonmoisia pommeja oli kyllä :D
VR jatkoi eilisellä linjalla, hyvää duunia. -b VR:n johtajilta pitäisi leikata kullit. Niin perseestä tuo junaliikenne nykyisin on. Onneksi ministerit haluaa sentään noita selvityspyyntöjä. (En kuitenkaan itse kärsinyt eilen enkä tänään VR:n laadukkuudesta) Harmi että VR:n asiakkaanakin pitää välillä olla, erittäin harmillista.