Perjantai-ilta oli hyvä esimerkki heteroelämästä. Kävin treenaamassa, enkä nähnyt yhtään homoa. Juttelin hyvännäköisten naisten kanssa ja lisäksi moni nainen tuijotti kun harjoittelin, mikä on tietysti normaalia. Olen tottunut siihen, että sisällä tai ulkona minua katsellaan, kun olen juoksemassa. Saunassa kävi sitten niin, että siellä oli pari italialaista jätkää. Heidän kanssaan kävin peruskeskustelua Suomen erikoisesta kulttuurista sisältäen mm. sen ettei viiniä saa joka kaupasta ja se maksaa maltaita. Samoin puhuimme siitä, että täällä kökötetään iltaisin himassa, eikä tavata ihmisiä. Lopulta otin puheeksi homot ja kerroin, että Suomessa homot ahdistelevat heteromiehiä. Sanoin heille, että jos laittaa yhtään laadukkaammat vaatteet, niin homot käyvät kimppuun. Firenzeläinen kundi sanoi, että pitää ymmärtää paikallinen kulttuuri. Eli pitää tajuta se, että täällä on ankeata ja homoilu kuuluu jotenkin todella tällä hetkellä vahvana osana suomalaisuuteen. Eli se on suomalaisugrilaista tuo homojen ahdistelu. Tuli tavallaan hyvä mieli siitä, että nyt tiedän ketä syyttää, jos homot ahdistelevat. Syyllisiä ovat suomalaiset!
Kestivät muuten saunomistakin italialaiset. Alunperin ahdistuin saunassa istumisesta, kun eivät heittäneet löylyä. Siitä se keskustelu alkoikin, kun vaadin, että pitää saada löylyä. Sain kiulun itsellni ja otin löylymestarin aseman. Eivät olleet mitään arkajalkoja, vaan saunoivat ihan kunnolla. Pukuhuoneessa huomasin jälkeenpäin, että esim. tämä firenzeläinen jätkä oli aika ruskettunut ja hänellä rusketusraidat osoittivat uimahousujen käytön. Ei ollut mikään homo tai hinttari, joka pukeutuu polveen asti ulottuviin lökäreihin rannalle mennessään, vaan oikeisiin uimahousuihin niinkuin heteromiesten kuuluukin. Se oli kyllä hyvä juttu.
Lauantaina sitten takaisku. Illanvietossa yksi suomalainen alkoi väittää, että saksalaisesta musiikista tulee mieleen homot. Just olin edellisenä iltana unohtanut koko homoilun ja homojen suorittaman ahdistelun tai olin ainakin saanut vieritettyä syyn muualle, niin sitten yht'äkkiä paras musiikki yritetään yhdistää homoiluun. Olisin halunnut tapella tuon tyypin kanssa, mutta se ei käynyt päinsä kuulemma. Yksi nainen tuli kysymään tuleeko minusta aggressiivinen humalassa. Olin juuri tullut sinne, enkä ollut humalassa, eikä minusta humalassa tule muutenkaan aggressiivista, mutta se tyyppi haki konfrontaatiota, joten olisin pitänyt puoliani. On se nyt kumma, ettei esim. Beatlesiä tai Rolling Stonesia tai Metallicaa yhdistetä homoiluun, mutta sitten kun soitetaan erinomainen saksalainen iskelmä, niin otetaan joku homoilu esille. Kaikista kummallisinta on se, etteivät edes kuunnelleet sanoja, jotta tietäisivät mistä laulettiin, vaan alkoivat jauhaa skeidaa siihen kappaleen päälle. Hauskaa oli muuten sekin, että se sama nainen sanoi sitten, että jos homot ahdistelevat niin pitää pitää puoliaan ja huutaa metoo. Eli mun pitäisi huutaa kovaa metoo, eikä tintata homoa nyrkillä.
Oon miettinyt sellaista, että pitää tutustua Suomessa asuviin saksalaisiin ja italialaisiin, niin voi viettää heteroelämää. He tajuavat sellaisia asioita, mitkä eivät ole homokulttuuria. Siis sellainen normaali heteromiehen elämä on katoamassa täältä, kun on homorummutusta ja naiset alistavat miehiä. Tämä sama ulkomaalaistaustainen nainen muuten (joka luuli minua aggressiiviseksi) sanoi senkin, että suomalaismiehet ovat nössöjä, eivätkä pidä naisia vastaan puoliaan. Eli siis kaikenmaailman isyyslomahomppelit ovat pilanneet kaikkien muidenkin miesten maineen, kun ovat parisuhteissa ryhtyneet akoiksi. Jos heteromeininkiä ei ole ollenkaan parisuhteissa ja avioliitoissa niin silloin ne harvat aidot heterot kuten minä, ovat vaikeuksissa tässä kulttuurissa.