Hermes- TuTo 25.2.2006

  • 1 831
  • 4

kakes

Jäsen
Avataanpa nyt tällekkin lähes unohdetulle ottelulle oma ketju johon sitten Mestis-kiekon tosifanit voivat kommentoida tätä huippukamppailua jossa on jopa jotain panostakin.

Hermeksen kokoonpano:

Kilpeläinen(Lahtonen)

Hietaharju- Kopiloff- Jäminki
Ahlroth- Aro?

Kantelus- Kulonen- Lindlöf
Jortikka- Nummi

Uusitalo- Koistinen- Pajula
Siren- Niemi

Vihtola- Pesonen- Söderholm?


Näitä kysymysmerkkejä sen takia että Jääkiekkoliiton sivuilla Aro oli puolustajien listalla numerolla 4 ja Jeppe hyökkääjien listalla numerolla 1. Olisikohan numerot menneet väärinpäin? Luulisin näin. Näillä varmaankin mennään.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
07:13 1 - 1 YV ISOSALO Samu (TÄHTISALO Petri)TuTo
07:33 1 - 2 LEHTISALO Juho (SYVÄSALMI Kai, LAAKSO Tapio)TuTo
12:08 1 - 3 VUORISALO Markku (SAUNAMÄKI Atte, FORSELL Tero)TuTo

24:46 1 - 4 SALO Timo (LEHTISALO Juho, TAMMELIN Vikki)TuTo
31:23 1 - 5 AV LAURILA Tomi (ISOSALO Samu)TuTo

...Kuka maalintekijöistä ei kuulu joukkoon?

TuToa vastaan pelaaminen on periaatteessa tosi helppoa; jos paidassa lukee Salo, ota mies erityisen tarkasti. Tämä skouttaamisen perusasia on näköjään Hermekseltä jäänyt nyt hunningolle.
 

kakes

Jäsen
Hartiapankki kirjoitti:
07:13 1 - 1 YV ISOSALO Samu (TÄHTISALO Petri)TuTo
07:33 1 - 2 LEHTISALO Juho (SYVÄSALMI Kai, LAAKSO Tapio)TuTo
12:08 1 - 3 VUORISALO Markku (SAUNAMÄKI Atte, FORSELL Tero)TuTo

24:46 1 - 4 SALO Timo (LEHTISALO Juho, TAMMELIN Vikki)TuTo
31:23 1 - 5 AV LAURILA Tomi (ISOSALO Samu)TuTo

...Kuka maalintekijöistä ei kuulu joukkoon?

TuToa vastaan pelaaminen on periaatteessa tosi helppoa; jos paidassa lukee Salo, ota mies erityisen tarkasti. Tämä skouttaamisen perusasia on näköjään Hermekseltä jäänyt nyt hunningolle.

Ja kas kummaa kun Vaasalainen on taas kommentoimassa ensimmäiseksi Hermeksen tappiota. Mitenkähän tämä ei yllättänyt minua ollenkaan?

Pelistä ei tämän enempää. Se oli huono.
 

make60

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Leijonat, Kärpät
kakes kirjoitti:
Ja kas kummaa kun Vaasalainen on taas kommentoimassa ensimmäiseksi Hermeksen tappiota. Mitenkähän tämä ei yllättänyt minua ollenkaan?

Pelistä ei tämän enempää. Se oli huono.
No joo pelihän oli tosi surkeeta rämpimistä sekä Kilpeläiseltä että muiltakin 1-3 maalin jälkeen selät suoristui jätkiltä ja peli oli ohi. Rovaniemen matka miltei varma tämän illan jälkeen. ja tolla pelillä tosi vaikeeta on karsinnoista tulossa.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
kakes kirjoitti:
Ja kas kummaa kun Vaasalainen on taas kommentoimassa ensimmäiseksi Hermeksen tappiota. Mitenkähän tämä ei yllättänyt minua ollenkaan?

Noh, huumorillahan minä. Ja toki toivoin Hermeksen voittoa, kun samat Salot on vastassa huomenna Vaasassa.

ps. En ole vaasalainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös