Hermes-Sport 27.11.

  • 3 683
  • 45
Kyllä, kutsun teitä säälittäviksi koska te uskallatte kannustaa omiaan vasta kun olette turvallisessa johtoasemassa.
Jokainen joka oli ottelussa näki että kentällä meillä ei ollut mitään mahdollisuutta Hermestä vastaan. Oltiin todella huonoja. Mutta toivottiin kyllä että oltais noustu. Mutta 4-0 oli todellakin se joka lopullisesti ratkaisi ottelun. Jos oltais tehty 3-1 kavennus heti erän alkuun niin ehkä...
Usko siihen että me oltais voitettu ottelun todellakin loppui 4-0 tilanteessa. Pelaajilla se tuntui loppuvan aikaisemassa vaiheessa.
Se että usko voittoon katkesi ei tarkoita että meidän olisi pitänyt olla hiljaa. Kerro kakes mitä me oltais muuta tehty kuin kannustettu omiaamme kun ollaan 4,5,6-0 häviöllä?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
No huh huh.. kokkolalaiset ei avaudu tuomarille. Ei todellakaan. Olin seuraamassa KalPa-Hermes -peliä menneellä viikolla ja sen perusteella voin väittää, että missään muualla ei noin typerää tuomarille avautumista ole havaittavissa. Linjatuomaritkin saivat osakseen kaikenlaisia huutoja tuolloin. Vai onko niin, että tuomareita syytetään vain silloin, kun oma joukkue ei saa mistään paikasta maalia? Yksi huuto meni ylitse muiden. Aina kun KalPan pelaaja meni siniviivan yli, niin joku porukka meidän takanamme huusi "TUOMARII! Oliko paitsioo??" Micco! varmaan muistaa näitä lisääkin.

Kososta syytettiin aivan aiheesta toisen erän aikana. Rapsassakin ollut tilanne, jossa se teidän ulkomaalais-vahvistus hakkaa surutta Söderholmia päähän ja jälkitilanne, josta vain Söderholm joutui jäähylle. Oliko sillä oikeasti roska silmässä kun hän ei tilannetta nähnyt? Toinen tilanne, josta olisi ollut ulosheittämisen paikka, oli ensimmäisessä erässä aivan puhdas koukkaaminen, jossa Hermeksen kärkikarvaaja vetäiseen Sportin pelaajan mailalla jäänpintaan. No nämä olivat yksittäisiä tilanteita ja ihan hyvä se tuomari oli.

Parempi voitti, sitä en kiellä. Hermeksellä oli jälleen asenne kunnossa toisin kuin Sportilla. Tästä fanibiisistä ja sen laulamisesta. Kakes tuossa taisi sanoa, että peli ei kiinnostanut enää pätkääkään ja piti tuota lähinnä typeränä. Kävikö mielessäsi, että ehkä me omalla esimerkillämme yritimme herättää joukkuetta taistelemaan? Sen jälkeen kun kyseistä biisiä oli jatkettu jo 5 peliminuuttia ei sen lopettaminen tullut kyseeseen. Sehän on jo kunnianasia.

Börje. Jos olit siinä päädyssä, missä Sportin kannattajat, olit väärässä paikassa. Seura oli laittanut jopa sinne seisomakatsomoon A4-lappuja, joissa luki "Sport Kannattajaryhmä". Eli olit väärässä paikassa. Samoin kuin kaikki muutkin kokkolalaiset siellä katsomon osassa, sillä Hermeksen mukaan, katsomon osa oli vain Sportin kannattajille tarkoitettu. Alussa muuten kyseistä kappaletta lauleskeli noin 15 henkilöä, mutta loppuvaiheessa koko katsomo oli kyllä siinä mukana, lukuunottamatta Kankkista, joka tästä tulee jälkeenpäin kuulemaan varmasti.

Nykyään tämä "juoppo, juoppo.." On enää pelkkä vitsi Uskin ja kannattajien välillä, sillä totuus on että nämä huutelijat ovat Uskin Vaasan aikana oikeasti istuneet hänen kanssaan Birrassa kaatamassa. Enemmän se tuntuu suututtavan kokkolalaisia kannattajia. Missä Börje lukee, että Sportin kannattajat lauloivat 2 erää? Me aloitimme pelikellon näyttäessä 42.?? ja lauloimme koko ottelun loppuun ja bussissa se loppui, jossain Kokkolan jälkeen ja Oravaisissa aloitettiin uudestaan ;) Yhteensä kyseistä kipaletta vedettiin joku 40 minuuttia. Siis kellosta katsottua aikaa.

Ja minun henkilöllisyyttäni et tule koskaan palstan kautta tietämään. Mielummin kirjoitan tänne anonyymisti. Vaikka eräs kokkolalainen nimimerkki kyllä tietää, kuka minä olen.

Börje. Sä oot lähettänyt kaksi viestiä tänne. Toisessa laulavia kannattajia oli 10 toisessa 15. Kuinkas se nyt noin ;=)
 

simon85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes,HIFK,Chelsea
Viestin lähetti Jaska85

Jos olit siinä päädyssä, missä Sportin kannattajat, olit väärässä paikassa. Seura oli laittanut jopa sinne seisomakatsomoon A4-lappuja, joissa luki "Sport Kannattajaryhmä". Eli olit väärässä paikassa. Samoin kuin kaikki muutkin kokkolalaiset siellä katsomon osassa, sillä Hermeksen mukaan, katsomon osa oli vain Sportin kannattajille tarkoitettu.

Kyllä siinä päädyssä toisella puolella oli lappu että Hermeksen kannattajat, että kyllä me oltiin oikeassa päädyssä.
 

Rocco

Jäsen
Oli miten oli... Hienoa oli lähteä päädystä pois kun paikallinen väki kiitteli käynnistä, teki "kunniakujan" käytävälle, antoi aplodeja meille, moikkaili pihalla bussin kohdalla yms.

Sanokaa vaan säälittäväksi sitä meidän laulamista, minä sanon sitä paikallisten kateudeksi. Kokkolassa ei varmasti koskaan tulla vastaavaa näkemään omien toimesta ja sehän harmittaa joitakin henkilöitä vallan paljon. Voisin kertoa paljon muutakin mutta antaa olla, jotkut henkilöt saavat siitä vain lisää virtaa provosointeihinsa. Me osataan hävitä tyylillä. Osaatteko te?
 

kakes

Jäsen
Viestin lähetti Rocco
Oli miten oli... Hienoa oli lähteä päädystä pois kun paikallinen väki kiitteli käynnistä, teki "kunniakujan" käytävälle, antoi aplodeja meille, moikkaili pihalla bussin kohdalla yms.

Sanokaa vaan säälittäväksi sitä meidän laulamista, minä sanon sitä paikallisten kateudeksi. Kokkolassa ei varmasti koskaan tulla vastaavaa näkemään omien toimesta ja sehän harmittaa joitakin henkilöitä vallan paljon. Voisin kertoa paljon muutakin mutta antaa olla, jotkut henkilöt saavat siitä vain lisää virtaa provosointeihinsa. Me osataan hävitä tyylillä. Osaatteko te?

Tottakai osataan hävitä,mutta kun siitä alkaa olla jo niin kauan siitä edellisestä tappiosta että ei enää muista miltä häväminen tuntuu;).Minä en noissa kahinoissa enää ollut mukana.Kokkolassa kun on tapana lähteä kesken pelin eli ennen puolta yötä pois.Hyvin valitettavaa tuollainen käytös mutta tappio pitää kestää kuten miehet.Varmasti mekin sen aikanaan kestämme.Ja olemme aina kestäneet.
Mun mielestä teidän pitäis ennemmin yrittää keksiä lääkkeitä omienne pelin parannukseen eikä Hermes-kannattajien kateuteen.
 

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
Näin ulkopuolisena täytyy nostaa hattua vaasalaisille että kannustavat omiaan vielä 4-0 tilanteessakin. Seurattuani keskustelua huomaan, että kokkolalaiset ovat vain kateellisia vaasalaisille niiden hyvästä fanitoiminnasta. Forssassa kotijoukkueen (vähäinenkin) kannustus loppuu viimeistään 0-2 tilanteessa.

Itselläni ainoat kokemukset sportin laajasta faniryhmästä on muistaakseni vuodelta 86 tai 87. Sport oli voittanut forssan alkuvuodesta vaasassa peräti 17-1. Varmaan sen innoittamana vaasalaiset tulivat 3 fanibussin voimin seuraavaan peliin forssan legendaariseen kuplahalliin ja pitivät mekkalaa koko pelin. Osa oli luonnollisesti aika paljonkin maistissa, mutta mielestäni se kuuluu asiaan. Tosin pettymys oli vaasalaisille suuri kun forssa voitti kyseisen ottelun hulppeilla numeroilla 10-9.

Fanitoiminnan perusteella sport olisi valmis vaikka heti liigaan. Muihin kriteereihin en ota kantaa.

Tuollaista vaasalaista fanikulttuuria kaivattaisiin lisää jokaiselle paikkakunnalle. Tosin kouvolassa sellaista jo on. Forssassa on viimeksi ollut kunnon fanaattisuutta vuonna 1996 kun fps oli liigakarsinnoissa. Silloin lähti porukkaa bussilasteittain turkuun huutamaan ja sen lomassa tietysti vähän maistelemaan ohrapirtelöä.
 

Rocco

Jäsen
Eilen hallissa olleista bussilla tulleista lähes kaikki olivat selvinpäin tai vain pari ottaneena. Pari totutusti humalaista oli tullut paikalle omalla autolla, mutta hyvän ryhmähengen ja ryhmäkurin ansiosta ei heilläkään ollut hallissa muuta kuin hauskaa. Eikä kukaan joutunut missään vaiheessa minkäänlaisiin ongelmiin.

Täytyy sanoa että oli käytävillä monenmonta leukaparia auki kun lähdimme hallista laulaen 6-0 tappio niskassa. Ilmassa leijui lievä kateus ja ulkona muutama lumipallo.
 

kakes

Jäsen
Viestin lähetti Rocco
Eilen hallissa olleista bussilla tulleista lähes kaikki olivat selvinpäin tai vain pari ottaneena. Pari totutusti humalaista oli tullut paikalle omalla autolla

Noinkohan oli?Ja pari humalaista oli tullut omalla autolla paikalle.Kai Vaasassa on samat säännöt kuin muuallakin että humalassa ei autoa ajella.Emme ole kateellisia sellaisille ns. sportfaneille jotka ilmoittavat että kolmannen erän peli ei heitä kiinnostanut.Se on oman joukkueensa pettämistä.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ihminen joka haluaa välttämättä ymmärtää väärin. Ne kannattajat, jotka olivat alkoholisoituneet eivät autolla ajaneet. Miksi meitä pitäisi kiinnostaa peli, jos se on tilanteessa 4-0? Kerro toki. Oma joukkue esittää kentällä niin aneemista ja surkeaa surffailua, että jopa Eurosportin tennis-matsit ovat kiinnostavampia seurata.

Me emme kuitenkaan omiamme hylkää. Harmi, että ne kokkolaiset joiden kanssa eilenkin keskustelin eivät kirjoita jatkoaikaan tai muille palstoille. Antaa nimittäin todella vääristyneen kuvat kokkolalaisista, kun tänäänkin on heidän tuotoksiaan lukenut. Ne kokkolalaiset, joiden kanssa juttelin sanoivat, että kannustettiin rehdisti ja oltiin todella siisti porukka. He kiittelivät sitä, että emme lopettaneet kannustamista vaikka rumat lukemat tulikin taululle. Samalla nämä muutamat henkilöt totesivat, että on todella hienoa nähdä kuinka hallista lähtee iloisia kannattajia pois vaikka numerot taululla olisivatkin antaneet odottaa jotain muuta.

Kakes ja kumppanit kuuluu siihen samaan kategoriaan, jotka yrittivät meitä provosoida hallilta poistuessamme ja jotkut jopa menivät niin pitkälle, että heittelivät meitä jäisillä lumipalloilla. Näköjään on vaikeaa myöntää, että vaasalaiset eivät pettyneet, provosoituneet tai räyhänneet ja sen vuoksi nämä muutamat palstalle kirjoittavat ja hallilla meitä ärsyttäneet ovat kateellisia Sportin Red Armylle. Itse nämä kokkolalaiset ovat itkeneet kokoajan siitä, että Sportin kannattajat yrittivät provosoida kokkolalaisia. Mitä te itse teette? Porukka itkee ja huutaa kuinka huonoja kannattajia vaasalaiset ovat, kun kannustivat omiaan eivätkä lähteneet hallilta naamavärkki mutrussa. Teitä taitaa eniten ottaa päähän se, että Sportin kannattajat eivät ole lyötyjä vaikka selkään kentällä tulikin. Mahtaa olla shokki.

"...no one likes us, we don't care. We are sportti.."


Red army ei hyydy!

EDIT: Mitkään haukkumiseni ei sitten koske nimimerkki AntZa:aa. Jätkä on toinen Miika-90, eli teinitähti ;) Ulkoasussa ja kirjoituksien pituudessa petraamista, mutta asiallisia kirjoituksia nuoresta iästä huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Viestin lähetti Jaska85

Porukka itkee ja huutaa kuinka huonoja kannattajia vaasalaiset ovat, kun kannustivat omiaan eivätkä lähteneet hallilta naamavärkki mutrussa. Teitä taitaa eniten ottaa päähän se, että Sportin kannattajat eivät ole lyötyjä vaikka selkään kentällä tulikin. Mahtaa olla shokki.

Iroonista tässä on vielä se että tämä tapahtui Hermeksen (murska) voiton jälkeen jonka jälkeen luulisi että muihin asioihin voisi kiinittää huomiota. Mutta minkäs voitte sille että teillä ei ole samallaista fani ryhmää kun mikä Vaasassa on.

Minä olen ainakin todella ylpeä siitä mitä faniporukka eilen esitti. Lähes taukoamatta koko ottelun läpi soi joku laulu, ja ilman Vaasan faneja ottelu olisi ollut todella tylsä. Mahtavan fiilisksen loitte vaikka peli oli mitä oli. Kiva nähdä myös millä tunnolla fanit ovat mukana siinä hommassa. Minä ainakin aion liitty fan clubiin tämän jälkeen. En ole ennen sitä tehnyt koska en vaan ole jaksanut mutta nyt aion jaksaa. Mahtavat fanit meillä Vaasassa.
 

AntZa

Jäsen
Nojaa

Red Army yritti kyllä Sportin joukkuetta enemmän, mutta oisitte nyt ees vähän seurannu 3. erän loppua, Sport paino vaarallisesti päälle sillon.

Joo eli selvästi oli havaittavissa huutoa ympäri hallia, pitäs
vaan saada koottua kaikki Hermes-fanit yhteen paikkaan.

Hallissa oli mukavasti tunnelmaakin. Katsojiakin 1200 ja risat
tai jotain sinnepäin.

Ps: Tuosta Jaskan viestin loppuosasta vielä:

En ole sitten yrittänyt nuoleskella ketään Vaasalaista,
mutta tuollainen fanius ansaitsee kyllä sen kuuluisan
hatunnoston. Lapsellista käytöstä muutamalta Hermes-fanilta
nähty, vaikka iän perusteella minähän se lapsi täällä olen.

Koitetaanpa nyt kaikki keskittyä siihen olennaiseen, eli
vastujan mollaamiseen. Eiku peliin siis sori.
 
Viimeksi muokattu:

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
No niin lapset pienet, erityisesti Jaska ;)....eiköhän asia on aika harvinaisen selvä että Hermes VOITTI jäällä ja Sport katsomossa. Ja asiasta ei tarvi enää väitellä kuka mitäkin jne. Toivottavasti Sport saa ratkaistua ongelmansa kaukalossa ja Hermes enemmän äänekäitä kannattajia jotka ottaisivat oppia Sportin kannattajilta. Että Keväällä nähtäis sekä jäällä että katsomossa sellaista kilpailua mistä muu Suomi olis kateellinen;)! Tosin ehkä vois sanoa Mestiksessä vain.


Hermes Mestis-mestari v. 2004
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
No niin. Olen Börjen kanssa vihdoin samoilla aaltopituuksilla. Vielä kun muutama muukin nimimerkki myöntyisi siihen, että Sport todellakin oli katsomossa parempi. Ja samalla antaisivat kiitosta fanien hyvälle käytökselle. Hermes oli parempi jäällä, sitä en kiellä ja Sportin tappiota ei voi puolustella loukkaantumisilla, tuomaripelillä jne. Sport oli vain huono.

Tosin sen mestaruuden vie kyllä Haukat..
 

kakes

Jäsen
Viestin lähetti Jaska85


Kakes ja kumppanit kuuluu siihen samaan kategoriaan, jotka yrittivät meitä provosoida hallilta poistuessamme ja jotkut jopa menivät niin pitkälle, että heittelivät meitä jäisillä lumipalloilla. Näköjään on vaikeaa myöntää, että vaasalaiset eivät pettyneet, provosoituneet tai räyhänneet ja sen vuoksi nämä muutamat palstalle kirjoittavat ja hallilla meitä ärsyttäneet ovat kateellisia Sportin Red Armylle. Itse nämä kokkolalaiset ovat itkeneet kokoajan siitä, että Sportin kannattajat yrittivät provosoida kokkolalaisia.

Minä en asiasta tiedä pätkääkään koska olin poistunut jo kovaa kyytiä autollani koska kotimatkaa minullakin oli pitkästi.Kuulostaa joittenkin ala-asteikäisten touhuilta,joihin sinäkin Jaska vm-85? vielä kuulut.Kyllähän sport-fanit aloittivat touhun huutelemalla kuorossa 30 pekkaan johdetusti "juoppo-Uskia" ja "hermess hysss"Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Ja fanibussissa oli kuulemma oikein alkoholitarjoilun joten se höpinä että porukkanne oli selvin päin,voi kyllä unohtaa.
 

AntZa

Jäsen
Höh

Palloja heitelleet fanit voivat mennä itseensä, hävetkää.
Kyllähän muutama Sport- fani oli todistettavasti kännissä,
mutta ei niistä niin paljo haittaa ollu.
"Juoppo" huutoja tuskin kannattaa ottaa tosissaan, mutta
ois ne huudot silti voinu pois jättää.
Eiköhän Jani oo läksynsä oppinu.

Ja onko niitä mainoksia pakko hakata, niin NIIN pelletouhua.
Rumpuja ja torvia mukaan, OOO-OOO-OOO.....

Että semmosta tälläkertaa. Taistele Hermes!
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Vaasalaisten äänekkään kannustuksen...

...kanssa ei ainakaan minulla ei ole mitään ongelmaa. Sportin faneilta hieno suoritus. Pelin jälkeiset mahdolliset lumipalloepisodit tms. eivät asiaan kuulu. Taistelun jälkeen on syytä vaan lyödä reilusti kättä vastustajalle, tämä on kuitenkin "vaan" jääkiekkoa. Ainut mitä Sportin kannattajilta toivoisi, olisi näiden yhteen ääneen hoilattujen "juoppojuoppojuoppo"-laulujen lopettaminen. Eivät ne oikeasti hauskoja ole. Tuon takia arvosanaksi Red Armylle "ainoastaan" 9,5...

Tuota en kuitenkaan allekirjoita, että vasta 4-0 -johdossa kokkolalaisista lähti ääntä. Pelin alussa sitä oli yllättävänkin paljon, sitten se hiipui ja kolmannessa erässä taas alkoi meteliä olla enemmän. Kokkolalaisen mittapuun mukaan faneilla oli selvästi normaalia enemmän yritystä. Ei vielä lähellekään tarpeeksi, mutta selvää tsemppaamista kuitenkin.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Re: Vaasalaisten äänekkään kannustuksen...

Viestin lähetti Stomper
Kokkolalaisen mittapuun mukaan faneilla oli selvästi normaalia enemmän yritystä. Ei vielä lähellekään tarpeeksi, mutta selvää tsemppaamista kuitenkin.
Tämä täytyy kyllä myöntää. Verrattuna KalPa-otteluun oli hallilla huomattavasti enemmän tunnelmaa torstaina. Kakesille tiedoksi, että tämä tarjoilu oli vasta matsin jälkeen. Ja voisit samalla käydä kysäsemässä Uskilta mielipidettä juoppo-huutoihin. Enemmän siitä ovat provosoituneet Hermeksen kannattajat, kuin Uski itse. Sitäpaitsi Hermeksen kannattajat eivät voi mitenkään sanoa, että olisimme typeriä kun porukasta muutama huusi "juoppo.." kun itsekin kuulemma harrastatte samaa. Kaikki kunnia Hermekselle ansaitusta voitosta. Kiitokset niille monille mukaville kokkolalaisille, jotka meidän kanssamme kävi rupattelemassa.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
No niin. Ensin itse pelistä.

Hermes oli omaa luokkaansa. Jotenkin tuntui, että Sport ei jostain ihmeen syystä edes syttynyt peliin, vaan ookailtiin kuten U20-matsissa. Sen takia vähän sylettääkin, että tämä peli otetaan kuokkaan haluttomuutta. Toki olisi torstaina tullut turpaan, vaikka oltaisiin pelattu tuon materiaalin maksimi-tehoilla sen verran väkevä kotijoukkue oli.

Silmiin pistävää oli koko ottelun jatkunut hirvittävien harhasyöttöjen määrä ja helpot virheet ympäri kenttää. Ekan erän jälkeen tilanne olisi aivan hyvin voinut olla 5-0. Häkä otti muutaman mahdottoman ja kiekko käväisi ainakin kerran rimassa.

Toisen erän alussa Sportilla oli ihan hyvä ote, mutta se kuivui kokoon tuohon hirvittävään virheeseen, josta tuli 2-0. Sen jälkeen homma olikin aika selvä. Kiiskisen perus-ranne upposi ja kolmannen erän alun haamupomppu avasi paikan 4-0 maaliin. Loppu olikin kosmetiikkaa.

Kosonen vihelsi mielestäni hyvin. Ainoastaan Söderholmin painijäähy oli sarjaa ihmeellinen. Molemmat mätki toisiaan minuutin verran ja sitten Jeppe (170cm/70kg) selättää vastustajansa niin vain hän saa jäähyn. No, yksi tilanne joka ei todellakaan olisi muuttanut ottelun kulkua.

Mitä tähän katsomokäyttäytymiseen tulee niin annan täydet pisteet vaasalaisille. Ei minkäänlaisia ongelmia. "Kaljateltassa" toisella erätuolla oli haastotilanne, jonka aloitti paikallinen erittäin juopunut katsoja, mutta sekin purkautui itsekseen. Kenenkään päälle ei pissattu etc, joten thumbs up!

Sport-fanit kannustivat omiaan ja näyttivät mallia kuinka omien puolta pidetään loppuun saakka. Ja tuntui, että muutamaa kokkolalaista lukuunottamatta meiningistämme pidettiin. Meille taputettiin, kun poistuttiin hallista. Mitä tulee noihin juoppo-huutoihin niin se on kannustamista siinä, missä muukin. Noilla huudoilla pyritään järkyttämään pelaajan ajatuksia ja näin ollen saamaan kaverin pelin sekaisin. Hyvä esimerkki löytyy ihan läheltä Hokki-pelistä, kun Red Army kuumensi Jean-Philippé Parén neljään jäähyyn. Uski ei noista huudoista juurikaan välitä, mahdollisesti pelaa vielä paremmin. Ne on vain niin osuvia, kun tietää miten Ukelle Vaasassa maistui.

Ainoa ikävä tapahtuma oli tuo peli itse ja lumipallo-hässäkkä, kun mentiin linja-autoon. Mukavien kokkolalaisten katsojien maineen pilasi nuo penskat, jotka viskoi lumppareita. Me emme kuitenkaan provosoituneet.

Nimim. lumipallosta takaraivoon saanut gaizka
 

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Re: Höh

Viestin lähetti AntZa
Palloja heitelleet fanit voivat mennä itseensä, hävetkää.
Kyllähän muutama Sport- fani oli todistettavasti kännissä,
mutta ei niistä niin paljo haittaa ollu.
"Juoppo" huutoja tuskin kannattaa ottaa tosissaan, mutta
ois ne huudot silti voinu pois jättää.
Eiköhän Jani oo läksynsä oppinu.

Pari Sportin fania todellakin olivat kännissä ja ainakin minun mielestäni pilasivat hieman tunnelmaa tosin hyvin vähän. Nämä olivat kuitenkin tulleet omalla autolla (eli eivät fani busilla) ja jotta kakes ei ymmärtäisi minua väärin niin voin sanoa että oletan että he eivät itse ajaneet autolla. Noista "Juoppo" huudoista sen verran että kyllä Jani tietää että siinä ei todellakaan oo tosi kysessä, vaan ihan leikkimielisiä huutoja. Uski on yksi sarjan parhaista pelaajista ja muistan vielä itsekkin Heikkilän aikaan kun ammulla avasin vasabladetin ja silmiini pisti otsikko missä kerrottiin Uskin potkuista, ei ollu kivaa.

Tsemppiä Janille, Herpalle sekä Sportilla ja joulun jälkeen palataan jälleen asiaan jolloin toivon että Sportilla on edes vähän vastaan pistettävää kun Hermes Vaasaan saapuu. Muuten mahtavaa jos siellä Kokkolassa ruvetaan saamaan vähän ääntä suupielistä. Miettikääpä sitä ottelua kun Sportilla ja Hermeksellä on samanvertaset fani joukut. Siinä olisi tunnelmaa....
 

kakes

Jäsen
Re: Re: Höh

Viestin lähetti jaetski


Tsemppiä Janille, Herpalle sekä Sportilla ja joulun jälkeen palataan jälleen asiaan jolloin toivon että Sportilla on edes vähän vastaan pistettävää kun Hermes Vaasaan saapuu. Muuten mahtavaa jos siellä Kokkolassa ruvetaan saamaan vähän ääntä suupielistä. Miettikääpä sitä ottelua kun Sportilla ja Hermeksellä on samanvertaset fani joukut. Siinä olisi tunnelmaa....

Samoin sinne Vaasaan.En minä pohjimmiltani mikään kovin pottumainen kaveri ole mutta annan kyllä kuulua jos siihen vain on syytä.Tohtiikohan sinne Vaasaan edes tulla enää matsiin vai saakohan neniin heti jo lippujonossa;)?
 

tappi

Jäsen
Taitaa olla tämä keskustelu ns. päättymätön tarina ,,,,,,,,,,,, POIKKI ,,,,,,, kiitos !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös