manager78 kirjoitti:Ei näytä Turkka Talonen urheilukanavalla tajuavan, että kyseessä on hermes-haukat matsi. Äijä puhuu koko ajan ahmoista...
Väittäisin tuon tulleen noin 8 kertaa, vähintään.ELÄKELÄINEN kirjoitti:´Ahmat´huomasin vain kerran. Passiivi + ´toimesta´häiritsi paljon enemmän. Silti T.T on erittäin tarkka ja nopea selostaja.
Mikke73 kirjoitti:Väittäisin tuon tulleen noin 8 kertaa, vähintään.
Tuloksesta olen tavallaan positiivisesti yllättynyt, 'tavallaan' sen takia että tämähän olisi pitänyt voittaa! Tosin Tervosen Sami sitten taisi olla eri mieltä, kun laittoi tyhjän maalin ohi...
swingwood kirjoitti:Kyllä Wesmannin ja Kilpeläisen välillä matsin ratkaisu on .
Wesman pelasi eilen Kajaanissa hyvin...
...Jännä kattoo telkkarista miltä Haukkojen peli tänään näyttää.
3-3
Wrighter kirjoitti:Joku pelin nähnyt voisi kertoa miten Almi pärjäsi ensimmäisessä tryout-pelissään Hermeksen paidassa? Itse en harmikseni kyseistä peliä nähnyt.
ToniKopi kirjoitti:Aika kankean näköistä menoahan se mun näkökulmasta oli!Välillä mies oli ihan hukassa. Voihan se olla,että sekin vaikuttaa kun on ihan uusi joukkue ympärillä. En tiedä sitten missä mies on viimeksi pelannut, mutta näytti siltä ettei olisi vähään aikaan pelannut.
ToniKopi kirjoitti:Voihan se olla,että sekin vaikuttaa kun on ihan uusi joukkue ympärillä. En tiedä sitten missä mies on viimeksi pelannut, mutta näytti siltä ettei olisi vähään aikaan pelannut.
Börje kirjoitti:Paska joukkue, paska peli.
ELÄKELÄINEN kirjoitti:Passiivi + ´toimesta´häiritsi paljon enemmän. Silti T.T on erittäin tarkka ja nopea selostaja.
RaipeTheMan kirjoitti:Olen kolmen päivän sisällä nähnyt 2 Hermeksen matsia, ja täytyy sanoa, että jossain mättää ja pahasti. Todella sekavaa peliä. Ylivoima ollut melko luokatonta, vaikka muutama maali YV:lläkin tuli.
korkki kirjoitti:Ihmeen vähän oli väkeä hallissa, vaikuttiko TV -peli noin paljon vai oliko sitä porukkaa enemmän sillä puolella missä kamera oli.