Aika mielenkiintoista keskustelua Moodyn ja Kakesin välillä... Itse olin peliä katsomassa ja FPS kieltämättä hallitsi kahta ensimmäistä erää ja pyöritti välillä kiekkoa koko vaihdon ajan Hermeksen päädyssä. Minusta kuitenkin vaikutti siltä, että tuo hallinta oli hieman näennäistä ja todelliset tuhannen taalan paikat olivat aika vähissä ja ne Kilpeläinen hoiti varmasti. Itse asiassa kummallakaan joukkueella ei juurikaan ollut paikkoja kahdessa ensimmäisessä erässä. Pelin ratkaisu muodostui mielestäni seuraavista asioista: Kilpeläinen, Hermeksen erikoistilannetehokkuus, FPS:n hallinnan näennäisyys ja todellisten paikkojen vähäisyys.
Kokkolalaisittain taas pieni askel eteenpäin, mutta pelillisesti on vielä jumalattomasti parannettavaa... Voitto kuitenkin voi helpottaa vannetta pelaajien pääkopan ympärillä, joten ei nyt vielä heitetä hanskoja kaivoon pleijaritoiveiden suhteen. Parissa edellisessä kotimatsissa ainakin yritys on ollut kovempaa kuin aikoihin ja sitä itse pitäisin hyvänä asiana.
Kokkolalaisittain taas pieni askel eteenpäin, mutta pelillisesti on vielä jumalattomasti parannettavaa... Voitto kuitenkin voi helpottaa vannetta pelaajien pääkopan ympärillä, joten ei nyt vielä heitetä hanskoja kaivoon pleijaritoiveiden suhteen. Parissa edellisessä kotimatsissa ainakin yritys on ollut kovempaa kuin aikoihin ja sitä itse pitäisin hyvänä asiana.