Hermes 2025–2026

• 3 582
  • 32

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Hermekseltä hyvää mediapeliä. Suomen suurin lehti kirjoittaa skuupin tästä, ja Hermes ei lähde paniikissa kiistämään tai vahvistamaan uutista.

@Jumalpaita seurahan päättää itse milloin ne tuon julkaisee. Tuo Huttusen uutinen on yhtälailla pätevä kuin muutkin huhut täällä. Voi olla ankka, ja voi olla että totta. Totuus tulee kyllä ulos kun seura näin päättää.

Huomenna kl 12.00 julkaistaan jotain (Lähde Hermeksen some). Olisikohan se Takalan jatkosopimus?

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Hermekseltä hyvää mediapeliä. Suomen suurin lehti kirjoittaa skuupin tästä, ja Hermes ei lähde paniikissa kiistämään tai vahvistamaan uutista.

@Jumalpaita seurahan päättää itse milloin ne tuon julkaisee. Tuo Huttusen uutinen on yhtälailla pätevä kuin muutkin huhut täällä. Voi olla ankka, ja voi olla että totta. Totuus tulee kyllä ulos kun seura näin päättää.

Huomenna kl 12.00 julkaistaan jotain (Lähde Hermeksen some). Olisikohan se Takalan jatkosopimus?

Ehkä oot oikeassa. No kunhan ihmettelin, mutta eiköhän seura tee niin kuin parhaaksi näkee. Soisi IS:n jutun pitävän paikkansa, koska olisi kerrankin aika palkata vähän kokeneempi luotsi, se lienee ihan kiistaton asia.

LoirinKäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Täällä ja lehdissäkin nykyään, voi heittää kaiken maailman huhuja. Seura taas voi tiedottaa vasta kun sopimus on tehty, ja mielellään vähän pitempääkin juttua kuin pelkkä sopimus. Joskus on myös vanhaa sopimusta jäljellä, joka saattaa vaikuttaa julkaisuajankohtaan.

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Väännän nyt rautalangasta. Eikö sinuakin ihmetyttäisi, jos Satakunnan Kansa julkaisisi uutisen Ässien uudesta päävalmentajasta, mutta seuran kanavilla ei olisi asiasta mitään tietoa? En minä ottanut sinänsä mitään kantaa Huttusen uutisointitapaan.
Vastaan vaikket mulle viestiä osottanutkaan. Kyseinen uutinen oli huhu, ei mikään virallinen valmentaja julkaisu. Miten sää haluaisit että tällasissa tilanteissa toimitaan? Ja hieman huono vertaus verrata satakunnan kansaa ja nimenomaan urheiluhuhuihin sekä uutisiin nojaava Sasha Huttusta joka on välillä julkassu ihan täysiä ankkojakin "varmoina tietoina". Sinänsä hienoa että Hermeksen tulevan kauden valmennus kiinnostaa niin paljon että Sasha tekee jutun huhu pohjalta iltalehteen.

Ja jos tiedottamisen kritisoinnin suhteen kenties haukuinkin väärää puuta, niin toivoa sopii todella ettei tuo uutinen ole ankka, koska Eriksen-korttia Riksman on kommentoinut eilen Keskipohjanmaassa näin: En ota nimiin mitään kantaa tässä vaiheessa. Tavoitteena on, että tulemme lähiaikoina ulos valmentajakysymyksen suhteen, kun saamme asiat siihen pisteeseen, Riksman sanoo.

Miks se ei vois olla ankka, Riksmanhan nimenomaan sanoo ettei ota nimiin mitään kantaa. Ihmeellisen ison ongelman oot yhen toimittajan jutusta saanu aikaseks. Älä nyt vielä ranteita avaa kesän uutisoinnista kun tällä hetkellä näyttää hyvältä.

Huomenna klo12 näyttäs uutista tulevan, oisko sitte valmentajajulkasut ensimmäisenä.

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Minä nyt en jaksa kommentoida asiaa enempää. Ehkä innostuin liikaa tuosta uutisesta ja jos arvon @saiman huomasit, niin minähän vedin jo sanoja takaisinkin. Ja myönnetään nyt vielä, että metsään meni. Eiköhän tämä riitä tästä asiasta jo.

Viimeksi muokattu:

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Minä nyt en jaksa kommentoida asiaa enempää. Ehkä innostuin liikaa tuosta uutisesta ja jos arvon @saiman huomasit, niin minähän vedin jo sanoja takaisinkin. Ja myönnetään nyt vielä, että metsään meni. Eiköhän tämä riitä tästä asiasta jo.
Tästä uutisestahan saa olla innoissaan, jos huhuilut ja mutuilut osuu oikeeseen niin aikamoinen valmennus ainaki nimien suhteen on Kokkolassa ens kaudella. Mutta ei nyt kaiveta negaa sieltäki missä sitä ei liiemmin oo, sitä löytyy vaikkapa uusimman Kokkolalehden tekstari palstalta.

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Ilmeisesti taas asetin sanani huonosti, mutta tarkoitus ei ollut enää mitään negaa kaivaa mistään, vaan nostaa vain käsi pystyyn virheen merkiksi. Eiköhän mennä eteenpäin ja odoteta maltilla mitä sopimuksia huomenna tulee.

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset

Minustakin loistavaa mediapeliä Hermekseltä, ei kiistetä eikä myönnetä, ollaan valtakunnallisesti merkittävässä mediassa esillä.

Jos huhu pitää paikkansa,on jälleen näkyvyys taattu,kun sopimus virallisesti julkistetaan.

Huomenna sit EHKÄ olemme viisaampia asian suhteen... Tai sitten emme...

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Jukurit vs Ässät
  • 3.75
  • 4.20
  • 1.82
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy