nollanolla
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HERMES & PELICANS & KPV
Ilmoitan tässä että Cena_boyn väite mun huudoista on,kertakaikkiaan uskomaton ja täysin paikkansa pitämätön.
nollanolla kirjoitti:Ilmoitan tässä että Cena_boyn väite mun huudoista on,kertakaikkiaan uskomaton ja täysin paikkansa pitämätön.
Punk Anderson kirjoitti:Ihmettelen syvästi kokkolalaisten herkkänahkaisuutta huhuista. Mielestäni noihin kysymyksiin huhuista olisi voinut antaa asiallisempiakin vastauksia. Tosin kuin eräät tutut Hermesfanit ovat heti kuin perseeseen ammuttuja karhuja. Jopa seurajohtoa myöden.
Börje kirjoitti:Ehkä se voisi se nousu alkaa siitä että antaisi noille Arvoselle ja Vuoriselle potkut näin ensiksi sitten vasta nähtäisi että onko todella pelaajissa vikaa vai valmennuksessa!?...
Timer kirjoitti:Omien poikien paikkakuntaylpeyskään ei riitä motivoinniksi, sillä Hermeksessä on kokkolalaiskasvatteja joukkueessaan vain maalivahti Vesa Lahtonen, puolustaja Antti Niemi ja naapurikunnasta Kälviältä hyökkääjä Henri Hietaharju.
kakes kirjoitti:Katseleppa muutama rivi ylöspäin ja mene linkistä katsomaan Leif Kempaksen sanomaa ja tule sitten haukkumaan herkkänahkaisiksi. Me kun tiesimme tasan tarkkaan ettei tuollaisista huhuista tarvitse edes keskustella kun ne ovat tuulesta temmattuja.
Ja yllätys, yllätys. Kaikista eniten asiaa ovat kaivelleet Sport-fanit ja kuulemma myös Sportin seurajohtokin niin hallien käytävillä kuin yleisillä keskustelufoorumeilla. Ei liene mitenkään yllättävää.
Voi pyhä jysäys. Pitääkö tämä vielä nyt rautalangastakin vääntää muutamille?
Timer kirjoitti:Börje hyvä, minä en kirjoittanut/sanonut tällä kertaa mitään, vaan tuo copypeistaamani juttu oli tämän päivän Pohjalaisesta, kirjoittajan/toimittajan nimi on jutun alussa.
Börje kirjoitti:No, anteeksi. Itse en ole sitä artikkelia lukennut. Pohjalaista ei tuu jostain syystä luettua. No Joukolla oli sitten hieman väärä tietoa. Ei siitä sen enempää.
kakes kirjoitti:Samaa mieltä nolliksen kanssa. Pitää olla jotain faktaa ennenkuin alkaa huutelemaan jotain kuulopuhehuhuja ympäri maailmaa ja keskustelufoorumeilla.
Ja myöskin lähde niinkuin kakes itsekin aina vaatii.Reggie Dunlop kirjoitti:Kaivappa ne faktat nyt sitten esiin, kiitos.
SuperPantso kirjoitti:Luotettavan tietolähteen mukaan Hermes HT:n valmentajan Pasi Arvosen sopimus on purettu. Kuulemma ei olttu lähdetty ovet paukkuen, vaan tämä tehtiin hyvässä yhteisymmärryksessä.
Kuka tilalle? Odotellaan asian varmistumista ja virallista uutisointia.
SuperPantso kirjoitti:Kuka tilalle? Odotellaan asian varmistumista ja virallista uutisointia.