Kakeskin muuttanut kovasti mielipidettään :) Muistan lukeneeni sinun sanomana, ettet HALUA omia kasvatteja joukkueeseen!
Mikä nyt on mielipiteen noin jyrkästi muuttanut?
Luulisi paikkakuntalaisten tietävän asioista enemmän kuin minä, muttei näköjään. H2 olisi mielellään päästäneet pojat "ylös", mutta poikien oma halu oli jäädä. Pojat olivat itse saaneet päättää. Kukaan ei minun saamien tietojen mukaan ollut esteenä.
Pojat itse olivat katsoneet vielä tässä vaiheessa paremmaksi vaihtoehdoksi kakkosessa pelaamisen. Todellakin pelaamisen, ei penkillä istumisen.
Tuo on outoa käytöstä ihmisissä, kun täytyy ensimmäisenä alkaa etsimään syyllisiä tällaisissa tapauksissa. Joskus syy vain on hyvin yksinkertainen.
Mitä HT tällä sitten loppujen lopuksi halusi? Miksei aikaisemmin, miksi juuri nyt?
Sen me kaikki tiedämme ettei näistä pojista olisi HT:n pelastajiksi, ainakaan vielä. Muutaman vuoden päästä on jo eri asia.
Hermes fanclubin (vai onko se funclub, ;)) sivuille arvoisa 00 oli myös kirjoittanut, ettei usko poikien itse tehneen päätöstä. Itselläni ei ole kirjoitusoikeutta kyseiselle sivulle, enkä sitä tässä ala hommaamaan. Korjatkoon joku hänen erheellisen luulonsa. Ja kuinka hänkin voi tuollaista kirjoittaa ottamatta asioista ensin selvää. Niinkuin minäkin!