Cena_boy kirjoitti:
Kylllä sulla on hyvä ajattelu tapa börje!turha sääntö päästää junioreita pelaan aikuisten pelejä!mun mielestä sääntö on yks niistä parhaista mitä suomeen on vähään aikaan saatu!vaikka ne ei pääse pelaan montaa vaihtoo niin se on enemmän ku tärkeetä päästä mukaan organisaatioon ja tuntee että joukkue luottaa suhun!ja sitte ku joskus pitäis olla se ykköshyökkäjä niin on ainaki se pieni etu että on joskus aikasemmin päässy haisteleen!ei tarvi alottaa ihan nollasta!A:ssa voi sitte tehä pisteitä ja näyttää taito oman ikästen kanssa!ja sitte ku joskus pitäis olla se ykköshyökkäjä niin on ainaki se pieni etu että on joskus aikasemmin päässy haisteleen!ei tarvi alottaa ihan nollasta!SE VAIKUTTAA KOKO KEHTIYKSEEN ja on merkittävässä roolissa pieni rooli mestiksessä, sitte iso, siitä liigaan pieneen rooliin, eikä lopu motivaatio ku muistaa että istu aikoinaan mestiksessäki, siitä rooli isonee liigassa ja sitte maajoukkueeseen ja sitte ehkä jopa NHL. !!harmi ku on julkinen palsta niin en voi antaa kaikkien poikien puh nro. koska niin se vaan on että KAIKKI pojat on näin sanonnu!Harmi vaan!haluasin ainaki nähä kavereita pelaamassa Herpan paidassa! TUTO:N J.Jokinen pelas täällä c-junnuissa niin ei tullu nyt!tuskin hermes edes kysy!täällä on käynny hyviä pelaajia ja ennenkaikkea tullu hyviä pelaajia mutta harvoin herpa on saannu hyviä valmiita pelaajia. Se mun kysymys oli alunperinkin! miks tänne ei millään halua tulla jo valmiiks hyviä pelimiehiä!? poikkeus: USKI!ja nyt jäminki!
Hyvä Cena_boy, kaksi asiaa:
1) Voisitko kiinnittää enemmän huomiota kirjoitustyyliisi, sillä tuo yhteen putkeen kirjoitettu teksti on raskasta luettavaa ja ainakaan minä en jaksa lukea niitä tämän takia loppuun asti...?
2) Ehkäpä Kokkolaan ei tule noita kokeneita, "valmiita pelimiehiä" sen takia, että Hermeksessä ei olla valmiita maksamaan sellaisia korvauksia, joita nämä pelaajat haluaisivat. Tiukka taloudenpito on kuitenkin ollut selkeänä ohjenuorana viimeisten kolmen kauden aikana. Hyvä niin, koska tämän kautta koko seuran tulevaisuus on pystytty turvaamaan.
Nyt olisi tärkeintä saada junioripuolta vahvistettua ja rakennettua niin, että ikäluokista pystyttäisiin rakentamaan omat joukkueet A-junioreihin asti ja vieläpä pelaamaan sillä tasolla, että kenenkään ei tarvitsisi lähteä pelaamaan muualle riittävän kovia pelejä saadakseen. Tosin luulen kyllä, että kovimpien lupausten kohdalla esimerkiksi Oulu ja Tampere saattavat olla jatkossakin aika houkuttelevia vaihtoehtoja.
Itse ainakin luotan siihen, että Malkamäen kaltaiset huippulupaukset tulevat junnuvuosien jälkeen takaisin Hermekseen pelaamaan 2-3 vuotta "miesten pelejä" ja pääsevät sitä kautta liigaan asti. Teemu Aalto on loistava esimerkki siitä, miten pelaajan kannattaa toimia ja millaisella asenteella (=nöyrä ja kova työnteko) parhaat hedelmät poimitaan. "Teme" lähti nuorella iällä liigaorganisaatioon, mkutta tuli sitten takaisin ja oli aluksi Kokkolassa vähällä peliajalla, mutta raivasi työnteon kautta vakiopaikan ja pikku hiljaa ison roolin Hermeksen takalinjoilla.
Tulee väkisinkin mieleen sekin, että onko peliaikaa itkevillä omilla pelaajilla ja heidän taustajoukoillaan asenne kohdallaan? Vaikka peliaikaa tai -paikkaa ei tulisikaan, jos tulee illasta toiseen hallille ja tekee niska limassa töitä harjoituksissa, tulee niitä näytönpaikkoja jossain vaiheessa väksinkin. Vähemmän kitinää, enemmän töitä...