Hermes 2005-2006

  • 126 299
  • 666
Tila
Viestiketju on suljettu.

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Cena_boy kirjoitti:
Kylllä sulla on hyvä ajattelu tapa börje!turha sääntö päästää junioreita pelaan aikuisten pelejä!mun mielestä sääntö on yks niistä parhaista mitä suomeen on vähään aikaan saatu!

No sitä en ole kyllä tarkoita ettei niitä junnuja pitäisi päästä pelamaan vaan että vaikka sääntö on otettu käyttöön niin ei tätä ole paljon hyödynetty. Sama vaikka tätä sääntöä ei olisi ja se on oma mielipiteeni! KooKoon, TuTon ja Jokipoikien kaverit ovat saaneet pelata muut ovat sitten tulleet istumaan penkille, lähinnä.

Ja lähinnä sen takia otin vain asian esille ku kysyit että miksi Hermes ei käytä näitä 86-syntyneitä. Paljonko penkillä istuminen kehittää? Mielummin A-nuorten liigaan missä saavat pelata ja vastuutta.
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Cena_boy kirjoitti:
täällä on käynny hyviä pelaajia ja ennenkaikkea tullu hyviä pelaajia mutta harvoin herpa on saannu hyviä valmiita pelaajia. Se mun kysymys oli alunperinkin! miks tänne ei millään halua tulla jo valmiiks hyviä pelimiehiä!? poikkeus: USKI!ja nyt jäminki!

Mitä sä tarkoitat? On käynyt hyviä pelaajia, tullut hyviä pelaajia mutta sitten ei tullutkaan hyviä pelaajia?

Joka vuosi tänne tulee hyviä pelaajia. Ainakin minun mielestäni ja ne jotka eivät ole vielä niin hyviä tulevat tänne kehittymään ja lähtevät sitten maailmalle hyvinä pelaajina.
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Cena_boy kirjoitti:
Kylllä sulla on hyvä ajattelu tapa börje!turha sääntö päästää junioreita pelaan aikuisten pelejä!mun mielestä sääntö on yks niistä parhaista mitä suomeen on vähään aikaan saatu!vaikka ne ei pääse pelaan montaa vaihtoo niin se on enemmän ku tärkeetä päästä mukaan organisaatioon ja tuntee että joukkue luottaa suhun!ja sitte ku joskus pitäis olla se ykköshyökkäjä niin on ainaki se pieni etu että on joskus aikasemmin päässy haisteleen!ei tarvi alottaa ihan nollasta!A:ssa voi sitte tehä pisteitä ja näyttää taito oman ikästen kanssa!ja sitte ku joskus pitäis olla se ykköshyökkäjä niin on ainaki se pieni etu että on joskus aikasemmin päässy haisteleen!ei tarvi alottaa ihan nollasta!SE VAIKUTTAA KOKO KEHTIYKSEEN ja on merkittävässä roolissa pieni rooli mestiksessä, sitte iso, siitä liigaan pieneen rooliin, eikä lopu motivaatio ku muistaa että istu aikoinaan mestiksessäki, siitä rooli isonee liigassa ja sitte maajoukkueeseen ja sitte ehkä jopa NHL. !!harmi ku on julkinen palsta niin en voi antaa kaikkien poikien puh nro. koska niin se vaan on että KAIKKI pojat on näin sanonnu!Harmi vaan!haluasin ainaki nähä kavereita pelaamassa Herpan paidassa! TUTO:N J.Jokinen pelas täällä c-junnuissa niin ei tullu nyt!tuskin hermes edes kysy!täällä on käynny hyviä pelaajia ja ennenkaikkea tullu hyviä pelaajia mutta harvoin herpa on saannu hyviä valmiita pelaajia. Se mun kysymys oli alunperinkin! miks tänne ei millään halua tulla jo valmiiks hyviä pelimiehiä!? poikkeus: USKI!ja nyt jäminki!

Hyvä Cena_boy, kaksi asiaa:

1) Voisitko kiinnittää enemmän huomiota kirjoitustyyliisi, sillä tuo yhteen putkeen kirjoitettu teksti on raskasta luettavaa ja ainakaan minä en jaksa lukea niitä tämän takia loppuun asti...?

2) Ehkäpä Kokkolaan ei tule noita kokeneita, "valmiita pelimiehiä" sen takia, että Hermeksessä ei olla valmiita maksamaan sellaisia korvauksia, joita nämä pelaajat haluaisivat. Tiukka taloudenpito on kuitenkin ollut selkeänä ohjenuorana viimeisten kolmen kauden aikana. Hyvä niin, koska tämän kautta koko seuran tulevaisuus on pystytty turvaamaan.

Nyt olisi tärkeintä saada junioripuolta vahvistettua ja rakennettua niin, että ikäluokista pystyttäisiin rakentamaan omat joukkueet A-junioreihin asti ja vieläpä pelaamaan sillä tasolla, että kenenkään ei tarvitsisi lähteä pelaamaan muualle riittävän kovia pelejä saadakseen. Tosin luulen kyllä, että kovimpien lupausten kohdalla esimerkiksi Oulu ja Tampere saattavat olla jatkossakin aika houkuttelevia vaihtoehtoja.

Itse ainakin luotan siihen, että Malkamäen kaltaiset huippulupaukset tulevat junnuvuosien jälkeen takaisin Hermekseen pelaamaan 2-3 vuotta "miesten pelejä" ja pääsevät sitä kautta liigaan asti. Teemu Aalto on loistava esimerkki siitä, miten pelaajan kannattaa toimia ja millaisella asenteella (=nöyrä ja kova työnteko) parhaat hedelmät poimitaan. "Teme" lähti nuorella iällä liigaorganisaatioon, mkutta tuli sitten takaisin ja oli aluksi Kokkolassa vähällä peliajalla, mutta raivasi työnteon kautta vakiopaikan ja pikku hiljaa ison roolin Hermeksen takalinjoilla.

Tulee väkisinkin mieleen sekin, että onko peliaikaa itkevillä omilla pelaajilla ja heidän taustajoukoillaan asenne kohdallaan? Vaikka peliaikaa tai -paikkaa ei tulisikaan, jos tulee illasta toiseen hallille ja tekee niska limassa töitä harjoituksissa, tulee niitä näytönpaikkoja jossain vaiheessa väksinkin. Vähemmän kitinää, enemmän töitä...
 

Cena_boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, HIFK, Real Madrid
Kiitti vinkistä!

Se on kyllä totta että jos asennevammaisia pelaajia katotaan niin Hermes on kyllä ylivoimainen ykkönen. Tarkotan nimenomaan omia junnuja. Mutta ehkä kiinnostus nousisi jos olisi ne a- junnut. B:n pojat sano että luultavasti ens vuonna ei oo b:jun! mitäs sitte tehään? c:stä on liian iso harppaus hermes2. Mutta malkamäen isä sano että jos hän saa jotenki vaikuttaa asiaan niin hänen poika ei koskaan pelaa enään Herpassa. Kaikki jotka jopen tuntee voi käydä itse kysymässä, johtuu siitä kun arvonen ei antanu pojan käydä kesätreeneissä ku pelas toisessa joukkuueessa. Ja sekin on erittäin hyvä ja hatun nostonen asia että herpa ei tuhlaa rahaa mihinkään riski ihmemiehiin. Mutta välillä olis fanienki mieleen jos joku tunnettu kasvo olis täällä! Vesa oli tosi kiva yllätys. Vesalle nostan hattua että tuli tänne, olis kuitenki varmasti päässy vaikka sportiin. lisää näitä, ei tarvis olla ku pari profiili pelaajaa niin joukkue olis taulukossa 2-4 pykälää korkeemalla. Tosi hyvä että tulee keskutelua asiasta, joka on vielä asiallista.
 

Cena_boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, HIFK, Real Madrid
Tarkotin sitä että...

Harvoin Hermes saa nauttia omista hedelmistä. Tänne tulee keskiverto junnuja jotka lähtee pelimiehinä pois. Olis joskus niin että olis valmis pelimies! Kehittäjänä yli 20v pelaajia Hermes saattaa olla jopa suomen paras! Ainaki parhaasta päästä.
 

ToniKopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Sä taidat olla CenaBoy joku Hermeksen vanha pelaaja, jota on jäänyt kalvamaan joku asia mitä seura tai joku seuran henkilö on tehnyt väärin, tiedä häntä. Mutta voin kertoa, että sinunkaltaisiasi tämä seura viimeisenä tarvitsee!Ei nämä junnuasiat selviä tälläisilla riidan haastamisilla ja katkeruuksilla, pitää olla katseet tulevaisuuten ja toimia eikä haukkua täällä yleisesti! Jos luet Stomperin viestin niin siinä on sinulle asiaa, ja selkeätä sellaista!
 

Cena_boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, HIFK, Real Madrid
Kuten sanoin...

En tosiaan halua haastaa riitaa enkä riidellä. Haluan vaan tuoda esille mielipiteitä mitä olen kuullut kun olen keskustellut herpan jäsenten kanssa. Tai itse olen ollut vieressä ja kuunnellut mutta kuitenki. Mun mielestä pitää kans katsoa tulevaisuuteen mutta pelkään että että tätä menoa sitä ei tuu...mietikää ite kaikki hiljaa jos joukkueella ei ole a tai b junioreita niin tuleeko sitä mitään? Jos a:junnut tulis niin asia olis paljo paljo parempi. Mutta niitä ei ole eikä niitä täällä voi tehä niin keskitytään nyt tähän hetkeen. Kookoolta pisteet niin kaikki näyttää taas paljo paremmalta. Kyllä Herpa vielä neljän joukossa on ku finaalit ja pronssi peli on ohi!
 

Hermesfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät, KPV, Jaro, Werder Bremen
Mikael kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa minkälaisella kontrahdilla Jäminki Hermeksessä pelaa vai onko try-out jo ohi. Tuon Kokkolassa nähdyn perusteella kaveri ei kyllä vakuuttanut. Luisteluvauhti ja fyysisyys olivat kohdallaan, mutta kädet ja pelinluku varsin vaatimattomalla tasolla. Jäminki tuskin on se maalin- ja pelintekijä, jota Kokkolaan tällä hetkellä kipeästi kaivataisiin.

No, ei kukaan muukaan kyllä pelannut millään lailla hyvin siinä pelissä. Mitä lehdestä luin. Lisäksi Jäminki taisi joutua suoraan ensimmäiseltä aamujäätreeniltä peliin.
 

Mikael

Jäsen
Hermesfani kirjoitti:
No, ei kukaan muukaan kyllä pelannut millään lailla hyvin siinä pelissä. Mitä lehdestä luin. Lisäksi Jäminki taisi joutua suoraan ensimmäiseltä aamujäätreeniltä peliin.
Olet Hermesfani varmasti oikeassa tuon suhteen. Parempaa on varmasti luvassa, mutta missä ketjussa Jämingin taidot saataisiin parhaiten hyödynnettyä? Kulonen, Koistinen, Vanninen ja Jäminki ovat toivottavasti kaikki mukana torstaina kookoon kaadossa ja nyt olisikin aika vähän pyörittää ketjulottoa. Börje, Stomper ym. - olisiko ajatuksia toimivien ketjujen koostumuksesta?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Saitte kovan vahvistuksen. Jäminki oli Vaasassa hyvä pelaaja. Harmi, ettei meilläkään ole mitään rahasampoa, joka takoisi rahaa niin paljon kuin vain tarvitaan. Toisaalta se vaikuttaisi pitkällä aikavälillä rahan arvoon laskevasti.

Näinhän tässä aina käy. Varmasti tekee Vaasassa nyt ainakin sata pistettä Hermeksen riveissä.
 

kakes

Jäsen
Mikael kirjoitti:
Olet Hermesfani varmasti oikeassa tuon suhteen. Parempaa on varmasti luvassa, mutta missä ketjussa Jämingin taidot saataisiin parhaiten hyödynnettyä? Kulonen, Koistinen, Vanninen ja Jäminki ovat toivottavasti kaikki mukana torstaina kookoon kaadossa ja nyt olisikin aika vähän pyörittää ketjulottoa. Börje, Stomper ym. - olisiko ajatuksia toimivien ketjujen koostumuksesta?

Jonkun hyvän syöttelijän niinkuin Koistisen vierellä Jäminkiä voisi kokeilla. Toisaalta Lindlöf- Koistinen- Vihtola on ollut Hermeksen paras ketju, eikä sen hajoittaminen ole kovinkaan viisas veto. Pajulan rinnalle? Kaksi dieseliä samaan ketjuun, ei kuulosta hyvältä...Neloseen?
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Cena_boy kirjoitti:
B:n pojat sano että luultavasti ens vuonna ei oo b:jun! mitäs sitte tehään? c:stä on liian iso harppaus hermes2.

No ainakin tällä hetkellä Hermeksellä on 33 kpl. 89-90 syntyneitä kavereita B ja C-junnuissa. Aikamoinen katominen pitäisi tapahtua jos ei enää ensi vuonna saada B-junnujoukkuetta kasaan! Ainahan jokunen lopettaa tai siirtyy muualle mutta kumminkin ihan helposti saavat kasaan B-junnujoukkuetta ensi vuonnakin.
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Ketjuista...

Harmi että Kulonen ja Vanninen eivät ole saaneet vielä näyttää kunnolla osamistaan kun ovat kokoajan pelanneet puolikuntoisena. Jos nämäkin kaverit olisivat olleet täydessä iskussa olisi Hermeskin korkeamalla sarjataulukossa. Nyt kun Jäminki on meillä loppukauden ja tiettävästi vielä yhtä hyökkääjä etsitään niin hyvällä mielellä voidaan mennä seuraaviin matseihin neljällä hyökkäysketjulla.

Uskin poissaolon pituudesta ei olla vielä täysin varmoja noin 1-4 kk. Toivottavasti mahdollismman nopeasti on mukana taas. Puolustus näyttää pelavan paljon paremmin entä alkukaudella. Tosin karmeita virheitä tulee edelleen, etunenässsä tehopakki Siren. Kilpeläinen taas on selkeä ykkösmolari ja Lahtonen tuskin pelaa paljon jos "Ertsi" jatkaa samoja hyviä otteita.

Itse peluttaisin ketjut seuraavasti:

Jäminki-Pajula-Kantelus

Tässä ketjussa löytyy sekä kokoa että voimaa. Kulmaväänöissä Mestiksen kovimpia kavereita kaikki kolme. Kukaan kolmikosta ei kuitenkaan ole nopeita tai ketteriä mutta koko korvaa sen.

Lindlöf-Koistinen-Vihtola

Nuoruuden innolla ja taidolla mennään tässä ketjussa. Vihtola ja Lindlöf eivät myöskään kaida fyysisyyttä. Erittäin hyvä koostumus.

Vanninen-Kulonen-Hietaharju

Taitoa ja luisteluvoimaa löytyy tästä ketjusta. Fyysinen peli heikkous.

Kylmämaa-Kopiloff-Pesonen

Erittäin hyvä nelosketju. Kylmämaa ja Pesonen pelavat aina sata lasissa ja hyvällä asenteella. Kopiloff taas on aivan eri mies kuin viime kaudella ottanut vastuutta myös kiekollisessa pelissä.

Jäljelle jää Uusitalo ja Uski (Olkapäävamma)

Pakkiparit:

Siren-Aro

Mason-Tuomaala

Nummi-Niemi

Jäljelle jää Söderholm ja Jortikka (Solisluuvamma)
 

Mikael

Jäsen
ketjuista ...

Börjen lanseeraamat ketjut vaikuttavat toimivilta. Itse olen viime peleissä ihaillut Pesosen otteita ja kasvamista Uskin jättämiin saappaisiin. Pesonen on välillä väläytellyt loistavia kiekon ylöstuonteja (kuin kuljetusliike Uski aikanaan), mutta kuljetuksen lopussa nähty ratkaisu on toki jäänyt kauaksi Uskin tasosta. Jalkoja ja käsiä olisi siis tarjolla, mutta pelisilmää tarvittaisiin lisää.

Nelosketjussa Pesosen potentiaali menisi osittain hukkaan ja nostaisin hänet ketjuun, josta löytyy pelintekijä ennestään, mutta tavittaisiin nopeita jalkoja. Ensimmäisenä tulee mieleen Pajulan ketju ja Kanteluksen paikka. Pesosen jälkeen ykkösessä olisivat kaikki osa-alueet kohdallaan. Toisena vaihtoehtona voisi olla kulosen ketju, jossa Kulonen rakentaa peliä ja luo paikkoja ketjukavereilleen. Henten kannalta valitettavasti, tässä kakkosvaihtoehdossa Pesonen voisi olla oikeampi kaveri tuohon ketjuun Vannisen ja Kulosen seuraksi.

Näillä siis mentäisiin ykkösvaihtoehdossa:
1. Jäminki, Pajula, Pesonen
2. Lindlöf, Koistinen, Vihtola
3. Vanninen, Kulonen, Kantelus
4. Kylmämaa, Kopiloff, Hietaharju

Puolustajapareissa olisin valmis kokeilemaan Söderholmia Siren tilalla,
Joten:

Söderholm - Aro
Mason - Tuomaala
Nummi - Niemi
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Mikael kirjoitti:
Puolustajapareissa olisin valmis kokeilemaan Söderholmia Siren tilalla,
Joten:

Söderholm - Aro

En usko että Arvonen uskaltaa jättää Ismoa sivuun sillä on kumminkin kysessä joukkueen paras pistemies yhdessä Koistisen kanssa. Tosin ne virheet jotka hän tekee on kyllä aivan karmeita. Jukurit-pelissä hän lahjoitti Jukureille ensimmäisen maalin ja muutenkin on kauden aikana lahjoittanut monta maalia vastustajalle mutta tehokas hän on kumminkin ollut. Ehkäpä Ismoa pitäisi laittaa hyökkäämään?
 

Cena_boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, HIFK, Real Madrid
niin...

Vaikka hasardi siren on tällä kaudella huonosti puolustanu niin onhan ismonki pakko joskus onnistua. Eikait se pelkästään hyvällä hyökkäyspelillä päässy liigaan? Ja jos Hermeksellä on maalinteko ongelmia, niin miks laittaa pelaaja joka niitä on tehny ja järjestelly eniten joukkueessa villaan.? Eihän siinä oo mitään järkee?Mun mielestä koko puolustus on välillä ku ekaa kertaa jäällä. Onko vika kenties treeneissä? vai? onko kellään mitään ideaa?
 

Cena_boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, HIFK, Real Madrid
Junnuista vielä!

Otin selvää että 89 ikäluokkaa on kokkolassa 7-10 ja 90 ikäluokkaa 8-10. Ja 91 ikäluokkaa eli ens vuoden c-junnuja on 5!! ja kaikista ikäluokista lopettaa se muutama!ens vuoden b-junnuja on mun laskun mukaan 14-17 joista maaliin pitäis saada muutama! c-junnuja on 3!!!. Kaikki perustuu puheluun jonka soitin joukkueenjohtajille. Tänä vuonna ei ole ollenkaa nuorenmpaa c-juniori joukkuetta. Että olenko turhaan huolissani?Mielestäni en!
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Cena_boy kirjoitti:
Otin selvää että 89 ikäluokkaa on kokkolassa 7-10 ja 90 ikäluokkaa 8-10. Ja 91 ikäluokkaa eli ens vuoden c-junnuja on 5!! ja kaikista ikäluokista lopettaa se muutama!ens vuoden b-junnuja on mun laskun mukaan 14-17 joista maaliin pitäis saada muutama! c-junnuja on 3!!!. Kaikki perustuu puheluun jonka soitin joukkueenjohtajille. Tänä vuonna ei ole ollenkaa nuorenmpaa c-juniori joukkuetta. Että olenko turhaan huolissani?Mielestäni en!


Heh, että oikein soittanut kaikki jouk.joht. läpi ja kysynyt että kuka lopettaa ensi vuonna jne. http://www.nfcentral.com/hermes90/ siellä ainakin löytyy sekä C-nuorten että B-nuorten joukkueet. Laske sinä ihan rauhassa montakos poika lopettaa. Oot kyllä aikamoinen veikko tunnet sitten vissiin kaikki junioripelaajat Hermeksessä vaikkakin siellä Kajjjaanissa vaikutat.

Minä aion ainakin jatkossa keskustella täällä vain Mestis-Hermeksestä. Voit vaikkapa siirtyä tuonne HFC:n sivuille siellä monilla on erilaiset mielipidet junnuista ja ihan oma keskustelu nimenomaan juniori-Hermeksestä.
 

Cena_boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, HIFK, Real Madrid
Aha

Oon tuomarina kokkolassa lähes joka viikonloppu ja perkiö on hyvä tuttu. Niin uskalla väittää että tunnen lähes kaikki junnut. Mua vaan ihmetyttää se että te ette mieti sitä tosi asiaa että mestis-hermestä ei oo kohta enään, jos ei ole junioreita. Ainut oikea kokkolalainen joukkue on Hermes2! Siellä on pelaajat ja valmentajat kokkolasta! Hermes vois pelata nimellä "tampereen jämä juniori ry." Sponsorit Esimerkiks siirty Herpalta Hermes2:lle kuten calle ja medirex. turha väitää että olis pieniä sponsoreita.
 

kakes

Jäsen
Cena_boy kirjoitti:
Niin uskalla väittää että tunnen lähes kaikki junnut. Mua vaan ihmetyttää se että te ette mieti sitä tosi asiaa että mestis-hermestä ei oo kohta enään, jos ei ole junioreita. Ainut oikea kokkolalainen joukkue on Hermes2! Siellä on pelaajat ja valmentajat kokkolasta! Hermes vois pelata nimellä "tampereen jämä juniori ry." Sponsorit Esimerkiks siirty Herpalta Hermes2:lle kuten calle ja medirex. turha väitää että olis pieniä sponsoreita.

Sinähän vasta tietomies olet!? Tosiasiaako? Mitä tosiasiaa? Tosiasiahan on että Mestistä on Kokkolassa pelattu lähes ilman Hermesjunioreita jo toistakymmentä vuotta. Hermes2 pelit eivät minua kiinnosta juuri pätkääkään kun en ole Kokkolasta, sarjataso on 2 divari, joukkueen Kokkolalaispelaajat ovat outoja minulle.

Mestis- Hermeksen kanssa olen saanut parhaat kokemukset ja kiksit ja aina olen Hermestä kannattanut. Pelaajat ovat tulleet tutuiksi ja heidän edesottamuksiaan on mukava seurata heidän peliurallaan muuallakin.

Kiinnostaako Hermes2 maakunnasta tulevia Hermeskannattajia? Epäilenpä,suuresti! Minua ainakin kiinnostaa tulla maakunnasta Kokkolaan seuraamaan vain Mestis- Hermeksen otteita jossa pelaa muutama Kokkolalais peluri ja yksi oman kotikunnan kasvatti. Ja paljon muualta tulleita valmiita pelimiehiä.
 

Pauli

Jäsen
Eipäs poijat tuomita Cena Boyn kirjoituksia, jokainen saa kirjoittaa omat mielipiteensä tänne. Hermes 2:sen pelejä käy katsomassa ca 250 henkeä per ottelu ja ykkösellä vain 600 katsojaa enemmän. Kummallakaan ei käy porukkaa oikein hyvin. Kyllä huolestuneisuus junnutoiminnasta on myös minulla vaikka en taida viitsiä enään siitä kirjoitella kun joutuu pian taas paskaa jauhaan tai haisteleen en muista kummin. Opiskelumahdollisuuksien puute ei ole heikon junnutoiminnan syy. Kiluhan se kommentoi täs viime viikolla ettei junnut saa täällä mahdollisuuksia ja siinä hän oli oikeassa.
 

Cena_boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, HIFK, Real Madrid
Hyvä että edes joku miettii asiaa samalla lailla ku minä. Toivon että josku Herpalla olis 7-10 pelaajaa omia poikia niin yleisöö olis enemmän ja palkat pienempiä. Tai ainaki luulen että omat pojat tyytyis vähempään. Mutta ei vaan tällä hetkellä oo tarpeeks hyviä omia junnuja. Eikä tätä vauhtia tulekkaan. Tällä hetkellä meillä on:
Lahtonen, kakkosmolari, Tätä menoa ikuinen lupaus
Niemi, peruspakki, Jopa yllättävän hyvä.
Hietaharju, Ei koskaan tulee avainpelaajaa mestistasolle. Pää ei kestä ja suoraan sanoen jäätyy kun pitäis olla tulessa. Tarmolle hyvä pelaaja 2-3 vuoden päästä ku huomaa että ei koskaan pääse eteenpäin uralla.
 
Pauli kirjoitti:
Eipäs poijat tuomita Cena Boyn kirjoituksia, jokainen saa kirjoittaa omat mielipiteensä tänne. Hermes 2:sen pelejä käy katsomassa ca 250 henkeä per ottelu ja ykkösellä vain 600 katsojaa enemmän. Kummallakaan ei käy porukkaa oikein hyvin..

Mielestäni tuo Hermes II:sen katsojamäärä on kyllä hyvä, II - div tasolla..H2 - Ku-Ry ottelussa katsojia oli lähes 520.
 

Raymound

Jäsen
Anteeksi etukäteen jo kirjoiyus virheet.. on vaan sellainen hetki et niitä voi tulla. puidaan mitä puidaan mutta ajatelkaa nyt saatana ihmiset onko tolla hommalla tulevaisuutta? riittääkö ihmisten mielenkiinto? kuitenkin jos hienosti asiaa puidaan niin NE on ne jotka maksaa lystin sponsoreita unohtamatta. tätä samaa rataa ollaan nyt menty kohta neljä vuotta ja jotkut jaksaa uskoa jotkut ei.. kertokaa nyt te jotka lunastatte ne vähintään 10 euron liput et oletteko saannut rahoiolle vastinetta?? voin sanoo että ette!! mestis on mestis ja tulee pysyyn yli-ikäisten a-jun sm-sarjana. tottakai jos löytyy innokas puheenjohtaja kerämään puolimilliä uutta rahaa joka kausi niin täällä tarjotaan etelän poikien voimin jääkiekko viihdettä niille viidelle-seitsemällesadalle ikuiselle kannattajalle ja muutamalle järjesrtysmiehelle, jotka ovat mukana vaan sen ilmaisen makkaran takia ja tietysti unohtamatta että kotona oottaa huutava akka(voittaa koti olot)! lopetetaan se vitun paskan jauhaminen omista junnuista ja muusta.. jos täällä ei organisaatio ja oikeestaan kaikki muutyu niin olen valmis laskemaan seppeleenm hautakummulle!! ja viimeinen pointti jollekkin saatanan määkiälle et voin antaa pikku tipsin et ku huutelette et aalto veivaa maailmalla menestyksellä! niin topi anttila tulee tekee saman ja saatana hermes ht ei tee miehen eteen mitään! herätkää nyt perkele tai lopettakaa koko homma!
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Raymound kirjoitti:
Anteeksi etukäteen jo kirjoiyus virheet.. on vaan sellainen hetki et niitä voi tulla. puidaan mitä puidaan mutta ajatelkaa nyt saatana ihmiset onko tolla hommalla tulevaisuutta? riittääkö ihmisten mielenkiinto? kuitenkin jos hienosti asiaa puidaan niin NE on ne jotka maksaa lystin sponsoreita unohtamatta. tätä samaa rataa ollaan nyt menty kohta neljä vuotta ja jotkut jaksaa uskoa jotkut ei.. kertokaa nyt te jotka lunastatte ne vähintään 10 euron liput et oletteko saannut rahoiolle vastinetta?? voin sanoo että ette!! mestis on mestis ja tulee pysyyn yli-ikäisten a-jun sm-sarjana. tottakai jos löytyy innokas puheenjohtaja kerämään puolimilliä uutta rahaa joka kausi niin täällä tarjotaan etelän poikien voimin jääkiekko viihdettä niille viidelle-seitsemällesadalle ikuiselle kannattajalle ja muutamalle järjesrtysmiehelle, jotka ovat mukana vaan sen ilmaisen makkaran takia ja tietysti unohtamatta että kotona oottaa huutava akka(voittaa koti olot)! lopetetaan se vitun paskan jauhaminen omista junnuista ja muusta.. jos täällä ei organisaatio ja oikeestaan kaikki muutyu niin olen valmis laskemaan seppeleenm hautakummulle!! ja viimeinen pointti jollekkin saatanan määkiälle et voin antaa pikku tipsin et ku huutelette et aalto veivaa maailmalla menestyksellä! niin topi anttila tulee tekee saman ja saatana hermes ht ei tee miehen eteen mitään! herätkää nyt perkele tai lopettakaa koko homma!

Narripaidalla huono päivä vai känni päällä...?

Kirjoitustyylisi, raivoamisesi ja käyttämiesi kirosanojen perusteella on helppo todeta, että en "tipsejäsi" kaipaa. Voit pitää ne ihan omana tietonasi. Jos kykenet asialliseen keskusteluun, siihen olen toki valmis.

Tv: se "s**tanan määkiä"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös