Hermes 2003/2004 - Uski jatkaa

  • 33 601
  • 252

kakes

Jäsen
Minun mielestäni Wiikmanin uran kannalta olisi parasta pelata hermeksen ykkösmolarina kausi loppuun.Ensi kaudella luultavasti liiga sitten kutsuu noilla näytöillä.Jonkun liigaveskarin varamiehenä peliaika on todella kortilla.Joten kehityksen kannalta kaveri on toivottavasti myös itse minun ehdottamillani linjoilla.
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Kaikki Hermes-pelaajien liigapykälät...

...umpeutuivat vuoden 2003 viimeisenä päivänä. Lisäksi viimeksi lauantaina seurajohto vakuutti julkisesti ottelun VIP-tilaisuudessa, että tämän hetkinen ryhmä pysyy kasassa. Tällä hetkellä johtoportaan työ on yhtä vakuuttavaa kuin joukkueen ja valmennuksenkin, joten tuohon on hyvä luottaa.

Epäilemättä Wiikmanista ollaan kiinnostuneita niin Hämeenlinnassa kuin muuallakin. Olisi kuitenkin liian riskaabelia päästää nimenomaan hänet muualle, koska hän on ollut alkukaudesta erittäin vakuuttava. Lahtonen on erinomainen maalivahti, mutta alkukauden loukkaantumisen ja vähäisen pelikokemuksen takia hänen varaansa ei voi liikaa laskea. Näyttää siltä, että Wiikman on ykkönen ja Lahtonen pelaa ehkä joka kolmannen tai neljännen matsin. Luulen, että ensi kaudella Wiikman on jo liigassa ja Lahtonen Hermeksen ykkönen...

Mitä esim. Laineen ja Wiikmanin henkilökohtaiseen tilanteeseen tulee, on kummallekin varmasti viisaampaa pelata hyvä kausi loppuun asti Kokkolassa. Wiikman ei kuitenkaan liigassa saisi kovin montaa mahdollisuutta tai ainakin paineet olisivat sellaiset, että muutaman huonon pelin jälkeen seuraavan kauden liigapelitkin olisivat toiveajattelua. Hyvä kusi loppuun Hermeksessä, sopimus liigaan ja hyvää yhteisharjoittelua uuden seuran kanssa kesällä - siinä oikea tie liigaan. Lainekaan ei Tepsissä olisi vastuuta saanut - lisäksi epäilen, että Tepsi hankkii vielä jonkun kovan vahvistuksen takalinjoilleen ennen tammikuun loppua.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Hermeksen otteluja televisiossa

Urheilukanava näyttää Hermeksen kaksi seuraavaa torstai peliä suorina lähetyksinä. 12.2 nähdään ottelu HC Salamat-Hermes, ja 19.2 ottelu Hermes-KalPa. Molemmista otteluista lähetys alkaa klo 18.20.
 

Hermez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Pittsburgh Penguins
Kävin just kattoo hermeksen reenit ja Hildenillä ja kylmämaalla oli aika mukava nujakka johon Lainekin tuli mukaan leipomaan kylmämaan naamaa. Homma lähti siitä liikkeelle kun Kylmän maila jäi hildenin kainaloon ja hilu yritti vipata mailan katsomoon, tämän seurauksena kaverit hanskasivat hyvän tovin. Onkohan niillä ollu aikaisemminkin nokkapokkaa. Ylivoima oli taas aika toivottoman näköstä.

Empä ihmettele yhtään.. mitä itsekkin on tullu Hermeksen treenejä seurattua, niin tuo Kylmämaa kyllä käy melkein joka treeneissä vähän kuumana.. tais tuossa perjantaina hiukan nujakoida Vuorisalonki kans.
 

kakes

Jäsen
Pojat piti harkoissa luultavasti vain vähän harmitonta hauskaa.Joukkueeseen mahtuu monenlaista persoonaa,eikä pieniltä yhteenotoilta n.30 henkilön joukkueessa ei voi välttyä.Harjoituksissakaan.Tiedän kokemuksesta.Ja kun vielä tietää että niin Kylmämaa kuin Hildenkään eivät ole mitään hiljaisia poikia,niin...no tuskin mitään vakavaa.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Eli Lahtonen, Passi ja Pajula.

Mielenkiinnolla odotan onko Sportilla tavoitteena saada Hildén takaisin riveihinsä.
 

Hermez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Pittsburgh Penguins
Mielenkiinnolla odotan onko Sportilla tavoitteena saada Hildén takaisin riveihinsä.

Tuskinpa tulee Sporttiin, vaikka yrittäisivätkin.. On kuulemma jokainen tämän hetkinen Hermes- pelaaja todennut, että mikäli mestiksessä jatkavat, on Hermes ainoa vaihtoehto.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Niin. Tuon taisi kertoa Hermeksen manageri, eikä pelaajat itse. Ja vaikka olisivatkin sanoneet niin kannattaa aina miettiä miksi. Olisiko se pelaajan etu sanoa, että pyrin ensi kaudella johonkin muuhun Mestisseuraan? Sehän tietäisi automaattisesti valmentajan silmätikuksi joutumista. Peliaika tippuisi todennäköisesti. Pelaajat sanoo haastatteluissa ym. aina sen mitä kansa haluaa kuulla ja mikä on heille itselleen parhaaksi. Sportkin on aina maailman paras paikka pelata, kun joku pelaaja on täällä. Näin se vain menee.

Itse perustan Sport - Hildén kytköksen siihen, että yksi nimeltä mainitsematon Sportin pelaaja puhui tällä kaudella minulle, että Hildén olisi kiinnostunut tulemaan takaisin Vaasaan. Toiseksi Sportissa ei oltu missään nimessä tyytymättömiä Hildénin esityksiin, vaan tamperelaisen kanssa ei tehty sopimusta, koska tämän olkapää oli huonossa kunnossa. Hermes otti riskin, mikä kannatti, koska olkapää ei ilmeisesti ole kuitenkaan haitannut.

Hildén olisi mielenkiintoinen lisä ensi kauden Sportiin, vaikka ei todennäköisesti olisikaan ihan etulinjan vastuunkantajia.
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Miksi ihmeessä...

...Hilden tulisi takaisin Vaasaan, jos "ei todennäköisesti olisikaan ihan etulinjan vastuunkantajia". Hermeksessä vastuuta tulee ja yhteispeli Uskin kanssa sujuu loistavasti. No, Vaasassa kyllä rahaa riittää, joten siinä kai se selitys "Hilun" mahdolliselle Sport-siirrolle olisi...

Itse luotan myös siihen, että Uski jatkaa Kokkolassa - mies on kotiutunut tänne ja on ollut loistava kapteeni. Kun peli muutenkin on kulkenut, Jani varmasti mielellään jatkaa täällä - edellyttäen, että ulkomailta ei tule jotain hyvää tarjousta.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Pelata seurassa, joka tosissaan omaa mahdollisuudet liigapaikkaan. Kenties nousta sen kanssa liigaan. Naisen painostuksesta. Keksin nopeasti kolme syytä.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti mendieta
Pelata seurassa, joka tosissaan omaa mahdollisuudet liigapaikkaan. Kenties nousta sen kanssa liigaan. Naisen painostuksesta. Keksin nopeasti kolme syytä.
Koira syö vain Vaasan minimanista ostettua ruokaa, Vaasassa Tankka teroittaa luistimet paremmin (Asia joka on totta), Vaasassa paistaa aurinko enemmän ja valmentajakin näyttää komeammalta kuin nykyinen. Tässähän näitä on vaikka kuinka paljon. Itse en kuitenkaan usko Hildenin Vaasaan tuloon. Luulisin, että Hilden ei mielellään Vaasaan enää palaisi ja kannattajienkin päälle kustaisiin kyllä aivan täysillä, jos Hilden tänne palkattaisiin. Minuahan asia ei sen enempää liikuta, kun koko ensi kausi jää välistä.
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Koira syö vain Vaasan minimanista ostettua ruokaa, Vaasassa Tankka teroittaa luistimet paremmin (Asia joka on totta), Vaasassa paistaa aurinko enemmän ja valmentajakin näyttää komeammalta kuin nykyinen.

Kokkolan Minimanissa myydään varmasti samaa koiranruokaa kuin Vaasassakin, Serve voittaa Tankan teroituskisassa 100-0, auringonpaistetta Vaasassa tarvitaankin aikaisen kesäloman takia ja valmentajan komeuteen en ota kantaa - Vaasassa fanit katsovat näköjään koutseja "sillä silmällä".
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Mulle Hildén on ainakin kuka vain pelaaja, joka on sekä Sportissa ja Hermeksessä. Mun mielestä Hildénin signaamisessa ei kustaisi kenenkään fanin silmään. Kukaan vaasalaisistakaan tuskin kieltää, että hyvän sentterin rinnalla Hildén on pelimies.
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Kas kummaa ku Hilden on sanonut jollekin että olisi tulossa takasin Vaasaan ens kaudella. ...ite taas olen monelta kuullu että jatkaa Hermeksessä ens kaudellakin! Eiköhän "Hilu" ens kaudella Ilveksen paidassa hyökkää tai jonkun muun liigajoukkuen. Ainakin ite on sanonu että Ilvekseen yrittää ens kaudella ja jos liigasta ei tuu paikkaa nii vielä yks kausi, Uskin rinnalla mättää maaleja, Hermeksen paidassa.

Totta on että "Hilun" tyttökaveri on Vaasasta mutta nykyään hän opiskelee Tampereella.

Onhan Kososen ja Mattilan avovaimot Kokkolasta kotoisin ja vielä jos muistan myös jonkun muun Sportti pelurin? Jaa...että avovaimot päättä missä pelaa. Eiköhän perheen pää sen päättää....
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Heh, taitaa monet miehet olla nykyään niin "tussuja", että menee naisen komentojen mukaan :)
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti Börje

Onhan Kososen ja Mattilan avovaimot Kokkolasta kotoisin ja vielä jos muistan myös jonkun muun Sportti pelurin? Jaa...että avovaimot päättä missä pelaa. Eiköhän perheen pää sen päättää....

Eikös tuon Kososen ja Mattilan esimerkin perusteella voisi nimeonmaan päätellä, että pelaajat ovat itse päättäneet pelipaikaistaan, eikä se perheen pää...?

Tarvitaanko hymynaamaa?
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Viestin lähetti Afan
Eikös tuon Kososen ja Mattilan esimerkin perusteella voisi nimeonmaan päätellä, että pelaajat ovat itse päättäneet pelipaikaistaan, eikä se perheen pää...?

Tarvitaanko hymynaamaa?

Nimenomaan...kuka se perheen pää sitten on kussakin perheessä :)
 

Analysoija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Eskolan Eskot, KPV, Öja-73
HILDEN


Eräs taho Hermeksen sisältä kertoi, että
Hilden ei pelaa missään tapauksessa Sportissa ensi kaudella.

Kyseinen taho ei ole kuitenkaan Hermeksen palkkalistoilla, joten hänellä ei sinänsä ollut motiivia kertoa muuta kuin totuutta.

Edes omakotitalon lahjoittaminen Vaasasta ei saisi Hildeniä kääntämään päätään.



Myös kakkosvalmentaja Mäntylälle on tarjottu jatkopestiä.
Mitäs mieltä olette, olisiko jatkosopimuksen paikka??
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Viestin lähetti Analysoija
Eräs taho Hermeksen sisältä kertoi....

....joten hänellä ei sinänsä ollut motiivia kertoa muuta kuin totuutta.

Mun mielestä tuo motiivi on olemassa jo, jos on Hermeksellä jossain tehtävissä. Sai palkkaa tai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös