90-luvulla alkaessani seurata SM-liigaa, nousi TPS heti suosikkiseurakseni. Nykyään en luokittele itseäni minkään seuran kannattajaksi vaan tykkään ainoastaan seurata pelejä. SM-liigaa seuraan jopa aktiivisemmin mitä MM-kisoja. Kuitenkin olisi mukava nähdä taas varteenotettava TPS ja minusta Tallinder, Perrin ja Kallio muodostavat hyvän ellei jopa loistavan tukijalan uuden nousukauden luomiselle. He ovat toki jokainen loistavia pelaajia, mutta sen lisäksi suuria persoonia, jotka keräävät huomiota. Huomio taas tuo katsojia tai ainakin pitäisi tuoda. Mutta joka tapauksessa markkinointitaidoissa on jokaisella SM-liigaseuralla kehittämisen varaa. Olen jo muutama vuosi sitten ihmetellyt mikseivät seurat tee pelaajistaan pidempiä videoita, joissa esiteltäisiin heidän normaalia arkea myös jääkiekon ulkopuolella. Esim. Erkin koko perhe asuu Suomessa jo vakituisesti niin voitaisiin ottaa syvempää haastattelua ulkomaalaispelaajan arkisesta perhe-elämästä (toki edellyttäen, että perhe haluaa olla esille edes sen verran). Mutta tuollaisilla asioilla saataisiin rakennettua pelaajista enemmän persoonia eivätkä he olisi niin etäisiä. Muistan nähneeni yhden vastaavan videon Saipan Sam Lofquivistista. Ehkäpä minun pitäisi itse laittaa kyseisistä asioista päättäville henkilöille viestiä ja antaa muutama ilmainen vinkki, hah.