Petrestä minulla ei ole paljoa tietoa joten Ässä ja Saipafanit voisivat kertoa hieman että minkälainen mies on hän.
Petreltä varmaan voi odottaa jotain ylivoimassakin.
Eipä näissä kokeiluissa miljoonia menetetä.
Eipä menetetä ei mutta siltikin rohkenen epäillä että tästä kokeilusta olisi isommin hyötyä. Toivoa toki on käydä katsomassa Hakametsässä miltä näyttää kuten vaikkapa luontoarpaa ostaessa. Rahat menee hyvään tarkoitukseen vaikka voittoa ei tulisikaan.
Heti pääsi poika ensimmäisessä pelissä pisteille.
Jukka Peltola (Mika Niemi, Henrik Petre) oli Tapparan kavennuksen juoninut trio. Toivottavasti jatkaa samaan malliin.
Pari kautta sitten kun SaiPassa pelasi niin mielestäni kelpo sm-liiga peluri. Henrik hankittiin SaiPaan puolustuksen johtohahmoksi. Petre sai SaiPaan heti varakapteenin A:n paitaan, joten sen perusteella asennepuoli on/oli kunnossa. Kiekollinen peli oli hyvää tasoa ja kerran kiekottoman pelin puoleltakin hanskat tippuivat. Suurin ongelma oli herran loukkaantumishistoria. Agentti sai kusetettua miehen SaiPaan ja sitten koko organisaatiolle selvisi ettei miehellä ole toisessa polvessa kierukkaa lainkaan.Petrestä minulla ei ole paljoa tietoa joten Ässä ja Saipafanit voisivat kertoa hieman että minkälainen mies on hän.
Petrestä minulla ei ole paljoa tietoa joten Ässä ja Saipafanit voisivat kertoa hieman että minkälainen mies on hän. Toivottavasti kuitenkin onnistuu ja saa pelata Tapparassa loppukauden.