Risikolle on hyvä saada pelituntumaa.
Ei tähän ole mitään muuta syytä kuin se, että joku toinen on tulossa, jolloin Risikon pelit koko loppukaudelta on pyöreä nolla.Ihan ei avaudu tämä Risikon peluutus mulle… täytyy olla kuitenkin jotain RD:llä Risua vastaan. Kaverilla kuitenkin Mestiksen parhaimmat statsit eikä silti peliaikaa tuu.
Näin se on nähtävä.Ei tähän ole mitään muuta syytä kuin se, että joku toinen on tulossa, jolloin Risikon pelit koko loppukaudelta on pyöreä nolla.
Molemmat maalivahdit on hyviä, mutta mun mielestä Risikko on näistä niukasti parempi. Miksi on pelannut niin vähän?
Kaikista näistäkin huolimatta, ei RD ole niin tyhmä ja kokematon, että peluuttaisi Heikkerin puhki kesken runkosarjan. Eletään tammikuuta. Varsinkin kun toinen maalivahti on ihan pätevä tälle tasolle, eikä mikään pakollinen kakkonen avaamassa luukkua.Voisko näissä olla ihan klassinen tilanne, että valmentajat näkee aika paljon enemmän joukkueen tekemisestä esim. harjoituksissa kuin me kannattajat ketkä näkee sen pari tuntia viikossa pelien muodossa?
Sitten siihen päälle se, että melkein lajista ja seurasta riippumatta valmentajilla on omat suosikkinsa/luottoratsunsa joukkueissa ja se voi peliajassa näkyä.
Kaikista näistäkin huolimatta, ei RD ole niin tyhmä ja kokematon, että peluuttaisi Heikkerin puhki kesken runkosarjan. Eletään tammikuuta. Varsinkin kun toinen maalivahti on ihan pätevä tälle tasolle, eikä mikään pakollinen kakkonen avaamassa luukkua.
Niin, mutta mitä sitten kun se nivusvamma tulee? Täysin kylmä Risikko maaliin? Ei Jokereissa kukaan ole niin tyhmä.No edelleenkin Mestiksen pelitahti on niin leppoinen, että siinä ei ketään peluuteta puhki. 40 peliä runkosarjan aikana jaksaa maalivahti hyvin pelata ja yli tuon ei olla menossa nytkään.
Niin, mutta mitä sitten kun se nivusvamma tulee? Täysin kylmä Risikko maaliin? Ei Jokereissa kukaan ole niin tyhmä.
Eihän se kylmä ole, kun tänäänkin on tuntumaa hakemassa.Niin, mutta mitä sitten kun se nivusvamma tulee? Täysin kylmä Risikko maaliin? Ei Jokereissa kukaan ole niin tyhmä.
Mietin asiaa Dufvan näkökulmasta ja valmennusjohdon ongelma on että puolustuksella on erilainen iltapuhde Sisun ja Risun edessä. Nyt ollaan hinkattu peliä kuntoon ja se alkaakin löytymään, jolloin Sisun rauhallisempi tyyli rauhoittaa koko puolustuspään. Risun ollessa maalissa veskarilla on hirmuisesti reaktio-energiaa ja sitä kautta kaikkien pelaaminen on erilaista. RD on katsonut että Sisu on varmempi lukko puolustuksen taakse ja itse olen täysin samaa mieltä. Risu on isolla prosentilla kiekon tiellä, mutta ylipelaa ihan hirveästi eikä aina siksi saa edes mahdollisuutta torjua. Sisu pysyy duunipaikalla paremmin.Risikon vähäiset pelit on kyllä ollut ihan käsittämätöntä Jokereissa, marraskuussa 1 peli ja joulukuussa 2. Heikkerillä pelejä oli 5+7. Viimeiset 15 peliä ovat jakautuneet siis nuorten maalivahtiemme kesken 3/12.
Vanhan liiton mies Dufva menee vakiokoonpanoilla matsista toiseen, vaikka yhteispeli ei suju kovinkaan hyvin kaikilla osin mitä materiaali antaisi myöten. Veskareiden osalta Heikkeri on toki pelannut mallikkaasti, mutta olisihan se Risukin tuon jengin takana voitot naarannut muutamasta lisäpelistään. Eilen oli Sisulla pomputtelua ja olin ihan varma, että Risu pääsee pelaamaan huomenna. Toivotaan edelleen, että näin käy! Pitää tänään aina helpon Ketterän nollilla ja huomenna aloittaa meillä RoKia vastaan.
Sitten lienee viulunsoittajan etsittävä orkesteria muualta?Niin. Potentiaaliseen 1.rundin po-vastustajaan veskarin lainaaminen - pelkän peliajan vuoksi en tätä usko tehtävän. Se on se ja sama seisooko huomenna RoKia vastaan maalilla Risikko vai Heikkeri. Uusi veskari tulee ennen 15.2 ja sen jälkeen Risikolla on kolmosviulu.
Näin luulen tapahtuvan.Sitten lienee viulunsoittajan etsittävä orkesteria muualta?
Tästä samaa mieltä. Risun pelaaminen on yhdellä sanalla levotonta.Mietin asiaa Dufvan näkökulmasta ja valmennusjohdon ongelma on että puolustuksella on erilainen iltapuhde Sisun ja Risun edessä. Nyt ollaan hinkattu peliä kuntoon ja se alkaakin löytymään, jolloin Sisun rauhallisempi tyyli rauhoittaa koko puolustuspään. Risun ollessa maalissa veskarilla on hirmuisesti reaktio-energiaa ja sitä kautta kaikkien pelaaminen on erilaista. RD on katsonut että Sisu on varmempi lukko puolustuksen taakse ja itse olen täysin samaa mieltä. Risu on isolla prosentilla kiekon tiellä, mutta ylipelaa ihan hirveästi eikä aina siksi saa edes mahdollisuutta torjua. Sisu pysyy duunipaikalla paremmin.
En haluaisi maalailla piruja seinälle, mutta näen jo sieluni silmin miten Risikko nollaa puolivälierässä Jokerit ja aikainen Levi kutsuu, jälleen kerran.Näin luulen tapahtuvan.
Risussa levotonta on miehen tilastot. Eikä vaan tältä kaudelta vaan koko seurassa pelatun uran aikana.Tästä samaa mieltä. Risun pelaaminen on yhdellä sanalla levotonta.
No ei ole pelkoa että päästettäisiin muuaalle torjumaan pudotuspelejä.En haluaisi maalailla piruja seinälle, mutta näen jo sieluni silmin miten Risikko nollaa puolivälierässä Jokerit ja aikainen Levi kutsuu, jälleen kerran.
Risu saisi patsaan Rajupajalle!En haluaisi maalailla piruja seinälle, mutta näen jo sieluni silmin miten Risikko nollaa puolivälierässä Jokerit ja aikainen Levi kutsuu, jälleen kerran.