Henri Nikkanen SaiPaan – romanttisen koneistomme puuttuva palanen?

• 31 801
  • 206

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Espoon Blues, Växjö Lakers
Nikkanen valittiin jonkun Ari Lappalaisen toimesta Saipa-Tappara pelin parhaaksi pelaajaksi vaikka taklasi kyynärpäällä Otto Leskistä ja aiheutti aivotärähdyksen Leskiselle. Sai 5 + 20 min ihan oikeutetusti, mutta ei ollut kyllä ottelun paras pelaaja. Romanttisuus ja toisten pelaajien kunnioitus kyllä puuttuu Nikkaselta ihan kokonaan. Ei jatkoon näillä otteilla. Yllättynyt minkä roolin Helminen hänelle antaa.

peaky

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nikkanen valittiin jonkun Ari Lappalaisen toimesta Saipa-Tappara pelin parhaaksi pelaajaksi vaikka taklasi kyynärpäällä Otto Leskistä ja aiheutti aivotärähdyksen Leskiselle. Sai 5 + 20 min ihan oikeutetusti, mutta ei ollut kyllä ottelun paras pelaaja. Romanttisuus ja toisten pelaajien kunnioitus kyllä puuttuu Nikkaselta ihan kokonaan. Ei jatkoon näillä otteilla. Yllättynyt minkä roolin Helminen hänelle antaa.
Eiköhän tämän alkuosan viestistäsi kaikki tienneet!!

Alapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Leso , Boston Bruins
Montahan peliä Nikkanen ottaa tuosta ”polvitaklauksesta” huilia.
Toki hulin aikana nähdään että kulkeeko saipalla peli paremmin ilman tätä vahvistusta

Suosikkijoukkue
SaiPa, Pelicans, Florida Panthers, FC Bayern
Montahan peliä Nikkanen ottaa tuosta ”polvitaklauksesta” huilia.
Toki hulin aikana nähdään että kulkeeko saipalla peli paremmin ilman tätä vahvistusta
1-2 peliä voi tulla mun mielestä. Siitä syystä että edellisestä ei ole kauaa kulunut.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
1-2 peliä voi tulla mun mielestä. Siitä syystä että edellisestä ei ole kauaa kulunut.
Oma veikkaus on, että 4 peliä eli 2 itse "polvitaklauksesta" ja 2 tämän kauden vanhoista synneistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy