Yhden ihmisen valintahan tuo on. Mutta hyvä. SaiPa ei sympatiaasi tarvitse.Sikäli myös täysin käsittämätöntä että kyseinen kaveri valitaan ottelun ykköstähdeksi, täytyy kyllä sanoa että häipyi kyllä kaikenlaiset SaiPa sympatiat huis helkuttiin.
Yhden ihmisen valintahan tuo on. Mutta hyvä. SaiPa ei sympatiaasi tarvitse.Sikäli myös täysin käsittämätöntä että kyseinen kaveri valitaan ottelun ykköstähdeksi, täytyy kyllä sanoa että häipyi kyllä kaikenlaiset SaiPa sympatiat huis helkuttiin.
Ottelun tähdet valitsi 87-vuotias herrasmies. Annetaan vähän armoa.Sikäli myös täysin käsittämätöntä että kyseinen kaveri valitaan ottelun ykköstähdeksi, täytyy kyllä sanoa että häipyi kyllä kaikenlaiset SaiPa sympatiat huis helkuttiin.
Toivoit omalla palstallanne, että Petman ajetaan huomenna pimeäksi. Et taida ihan täysillä käydä?Sikäli myös täysin käsittämätöntä että kyseinen kaveri valitaan ottelun ykköstähdeksi, täytyy kyllä sanoa että häipyi kyllä kaikenlaiset SaiPa sympatiat huis helkuttiin.
Kyseisen palstan perusteella arvostus tapparalaisia kohtaan suoraan sanottuna romahti nolliin. Älypäiden mielestä Nikkanen suoritti taklauksen tahallaan noin ja pitäisi saada porttikielto jääkiekkoon. Ei ihan penaalin terävimpiä kyniä.Toivoit omalla palstallanne, että Petman ajetaan huomenna pimeäksi. Et taida ihan täysillä käydä?
No ehkäpä tähän voi todeta että se toimii molempiin suuntiin.Toivoit omalla palstallanne, että Petman ajetaan huomenna pimeäksi. Et taida ihan täysillä käydä?
Jaa niin mikä?No ehkäpä tähän voi todeta että se toimii molempiin suuntiin.
Kerro toki lisää. Luen mielelläni.No ehkäpä tähän voi todeta että se toimii molempiin suuntiin.
Toivoiko joku meiltä että Leskinen ajetaan paskaksi?No ehkäpä tähän voi todeta että se toimii molempiin suuntiin.
Ainakin sitä selkeästi arvostettiin.Toivoiko joku meiltä että Leskinen ajetaan paskaksi?
Kerro mulle miten saat tuosta tahallisen? Nikkanen yrittää keskeyttää taklauksen ja huolimattomasti ei tajua, että käsi heilahtaa noin.”Vahingot”
Sä et ainakaan kunnioita urheilua, se tuli selväksi näillä näytöillä.Ainakin sitä selkeästi arvostettiin.
No sun mielestä se on vahinko mun mielestä ei, ehkäpä kurinpidosta saadaan tähän jotain tolkkuaKerro mulle miten saat tuosta tahallisen? Nikkanen yrittää keskeyttää taklauksen ja huolimattomasti ei tajua, että käsi heilahtaa noin.
Nämähän on täysin kaksi eriasiaa, itse en ole vieläkään kerennyt katsoa tilanteesta hidastuksia ja hallilla ei näyttänyt niin pahalta että ulos olisi pitänyt ajaa, kukaan neljästä erotuomarista ei taklaukseen reagoinut, vasta kun Tanus tai joku kävi sanomassa että soittakaapa Kuroselle että katsellaan videoita, tuli tuomio.Ainakin sitä selkeästi arvostettiin.
Älä nolaa ittees enempää, ota tappiosi. Kerää varusteesi jäältä ja palaa omalle osiollesi.Ainakin sitä selkeästi arvostettiin.
0-0-tilanteessa sarjan kärkikamppailu ja toista otteluaan SaiPassa pelaava pelaaja taklaa tahallaan tuolla tavalla päähän.No sun mielestä se on vahinko mun mielestä ei, ehkäpä kurinpidosta saadaan tähän jotain tolkkua
Sä et ainakaan kunnioita urheilua, se tuli selväksi näillä
Kaikista nolointa tosin oli kotiyleisön vislaaminen pelaajalle joka sai aivotärähdyksen, toivottavasti en koskaan nää vastaavaa Tapparan koti peleissä.Älä nolaa ittees enempää, ota tappiosi. Kerää varusteesi jäältä ja palaa omalle osiollesi.
Miksi ihmeessä kaveri molottais kyynärpäällä kun ei ollu pelissä kerennyt edes tunnetta kertyä? Toinen matsi, kova halu pelata itseään sisään jengiin. Täysi vahinko kun yrittää perseellä/selällä taklata mutta käsiheijari menee liikevoimasta aivan suoraan päähän ja toinen tippuu siitä.No sun mielestä se on vahinko mun mielestä ei, ehkäpä kurinpidosta saadaan tähän jotain tolkkua
Voi olla et ei tarvitse enää jatkossa valita parasta pelaajaa hänen, jos ikä jo tekee tepposia niin ymmärtäähän sen.Ottelun tähdet valitsi 87-vuotias herrasmies. Annetaan vähän armoa.
Nyt se korkki kiinni ja nukkumaan.”Vahingot”
Omaperäisen nimimerkin keksit flamettamiselle. Tsemppiä lyhyelle palstauralle.Kaikista nolointa tosin oli kotiyleisön vislaaminen pelaajalle joka sai aivotärähdyksen, toivottavasti en koskaan nää vastaavaa Tapparan koti peleissä.
Nimimerkkini on lähestulkoon yhtä tyylikäs kuin teidän anti tähän keskusteluunOmaperäisen nimimerkin keksit flamettamiselle. Tsemppiä lyhyelle palstauralle.