Mainos

Henri Ikonen

• 39 591
  • 264

Kepakko

Jäsen
Pakko tulla myös ihmettelemään muiden tavoin. Aika hauska, että ole huomannut juuri saman kuin @Zapp ja myös @#16 olivat huomanneet. En tiedä onko Ikonen muuttanut luistelussaan jotakin, mutta moneen kertaan olen myös hieraissut silmiäni ja sekoittanut Jandriciin ja joskus Morandiin.

Monesti tullut naureskeltua Ikosen laukauksellekin. Tuntuu, että aika usein lähtee ns. maanuoliaisia. Nyt muutaman kerran nähty melkoisia tykityksiä Ikosen lämäreiksi. Viimeisin eilen.

Ainahan Ikonen on luotettava ollut. Mutta tuntuu, että nyt on saatu napsu eteenpäin hyökkäyspäässä.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ikonen edelleen Liigan nopein luistelija 37,22 km/h. Kärppien Tardiff on päässyt samaan. Lukkolaisia muutenkin hyvin listalla, Krannila 6, Jandric 18 ja Kuhlman 28.

Lukon hitaimmat pelaajat ovat Stenqvist ja Viitasalo. Hyökkääjistä hitaimmat Pathrik ja Ponthus, edellään Nyman ja Ylitalo.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Pakko vielä eilisen jälkihöyryissä hehkuttaa vähän. 28 peliä pelattu ja Ikosella on jo nyt viime kauden pisteet kasassa, matkaa piste-ennätykseen on enää 6p. Todellinen nappikausi tähän mennessä. Toivottavasti tulee miehelle jatkoa ja mikäli Repo lähtee ulkomaille, niin kapteenin natsat eivät ole näyttäneet Ikosta hidastaneen.

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Ikoselle soisi kyllä jatkosopimuksen myös ensikaudeksi, sillä on omissa papereissani juuri sellainen nelosen mies joka tekee kentällä voittavia asioita sekä on myös hyödyksi av:lla. Lisäksi Henkka pystyy tuuraamaan tarvittaessa kolmoskentässäkin, jos tilanne niin vaatii

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ikonen vetää huippukautta. Ehdottomasti jatkosopimuksen arvoinen.

Itse olin viime kauden jälkeen vähän ihmeissäni, kun tarjottiin jatkoa. Kalle sanoi, että Ikoselle jäi viime kaudesta paska maku suuhun ja tekee kaikkensa, että taso nousee. Ei ollut pelkkiä puheita niin kuin Nymanin osalta. Kova treenaaja ja lopulta ilmeisesti varsin lahjakas urheilijakin.

Vihdoin on löytynyt taas nelosketjuun tehokas ja tasaisen hyvä pelaaja. Yksi parhammista nelosketjun pelaajista Liigassa tällä hetkellä. Vetää lähestulkoon Heikki Liedes -tason kautta.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Todellinen luksuspelaaja Liigassa neloseen.
Raastaa, repii, karvaa, puolustaa ja räppää välillä muutaman maalinkin. Ei ole halpa mies mutta ei noilla otteilla tarvi ollakaan, käsiä ei ole nimeksikään mutta paikkaa sen puutteen peliälyllä ja yrityksellä.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Todellinen luksuspelaaja Liigassa neloseen.
Raastaa, repii, karvaa, puolustaa ja räppää välillä muutaman maalinkin.

Haastattelussa totesi myös roolistaan, että alivoimaa, yritetään välttää, ettei vastustaja tee maalia eikä haittaa, jos joskus itsekin laittaa kiekon häkkiin. Ja tosiaan Ikonen tällä hetkellä jaetulla 4. sijalla joukkueen sisäisessä maalipörssissä.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä Ikosta ei tarvitsisi tuonne neloseen lukita, näyttää vetokin olevan ihan ok. Jos kulkee niin "parempiin" ketjuihin sitten vaan.

Kenen tilalle laittaisit? Lukolla ei kuitenkaan ole hirveästi nelosketjun rooliin pelaajia. Lenni on hyvä esimerkki energiaketjun pelaajasta, osin Ylitalo myös, mutta Nikke on vähän kevyempää tekoa. Ylitalo tosin menee kyllä surutta joka väliin, välillä tekee kipeääkin.

Latinolanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
1936
Mun mielestä Ikosta ei tarvitsisi tuonne neloseen lukita, näyttää vetokin olevan ihan ok. Jos kulkee niin "parempiin" ketjuihin sitten vaan.
Ja lopulta - tarvitseeko edes nostaa ylemmäs? Eilinen toki yksittäinen peli, mutta tuollaisena kolmikkona nelosketju sai kuitenkin ihan hyvän peliajan kasaan ja kävivät räppäämässä kolme maaliakin.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Ja lopulta - tarvitseeko edes nostaa ylemmäs? Eilinen toki yksittäinen peli, mutta tuollaisena kolmikkona nelosketju sai kuitenkin ihan hyvän peliajan kasaan ja kävivät räppäämässä kolme maaliakin.
Just näin.
Ikonen nykyvireessään tuo sitä palstalla erään ex-nimimerkin tunnetuksi tuomaa uhkaa hyökkäyspäähän ihan riittävästi neloseen.
Lisäksi on erittäin käyttis alivoimalla.

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ikonen on hyvä roolissaan, mutta jos itse saisi valita, niin ensi kaudeksi ennemmin Lenni Ikosen paikalle. Säästyisi euroja ja saataisiin nuorta intoa, mutta kuten aiemmin jo huhuttu, niin Lenni on ensi kaudella suippojen mies.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Ikonen on hyvä roolissaan, mutta jos itse saisi valita, niin ensi kaudeksi ennemmin Lenni Ikosen paikalle. Säästyisi euroja ja saataisiin nuorta intoa, mutta kuten aiemmin jo huhuttu, niin Lenni on ensi kaudella suippojen mies.
Molempi parempi, mutta Ikonen hoitaa kyllä niin huolellisesti pelin jokaisen osa-alueen, että menee minusta Lennin edelle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy