Henkilöpalvontaa vai seurojen kannattamista

• 2 741
  • 29

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Seura

Viestin lähetti ervatsalo

Fanipaitanikin on nimetöntä mallia. Paita ratkaisee, eikä suinkaan nimi paidan selässä.

Jep, samat perustelut. Pelaajat vaihtuu, jengi pysyy. Tällä kaudella tosin olen löytänyt oman "palvomiskohteeni", Timo Pärssisen. Pärän kohdalla hauskinta on se, että jos vaikka ottaisinkin paidan hänen nimellään voisin edelleen pitää sitä huoletta tästä hamaan loppuun saakka. Voisi sitten vaikka ajatella, että paita on omalla nimellä varustettu.

Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Viestin lähetti Luiro
Minulla on muuten oma alttari, jossa palvon Marko Paloa ja Jukka Jalosta. Hirveät rituaalit ja voittoputki sen kun jatkuu.

Arvaan jo minkätyyppisiä pitkulaisia eläimiä uhrailet ensinmainitulle. Ei siinä mitään, jatka veritöitäsi että Lukko kaatuu huomenna. Nyt ei nössöillä. Esikuvaamme JJ:tä (jonka muotokuvan juuri kehystin ja ripustin mustien kynttilöiden yläpuolelle) mukaillen: Voiton eteen tehdään kaikki mahdollinen.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä käyn peleissä vaan sen takia kun Tero Määttä pelaa siellä. Kun Tero oli vuokralla, en käynyt yhdessäkään pelissä. Not... ; )

Aivan sama loppujen lopuksi ketä Bluessissa pelaa. Joukkuetta kannatan, eikä mulla ole mitään erikoista suosikkia ikinä ollut jota olisin seurannut. NHL:n puolella oli Wendel Clark, jonka tekemisiä tuli seurattua Torontosta lähdön jälkeenkin ja toivoin miehelle aina kaikkea hyvää. Sama tilanne Domin kanssa, jos lähtisi nyt jonnekin muualle, seuraisin mitä mies tekee ja missä kilahtelee. Mutta en silti sitä uutta seuraa kannattaisi. Tottakai vanhojen espoolaisten tekemisiä tulee jonkun verran seurattua ja toivon että onnistuvat muualla, mutta ei sen enempää.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kerhohan se on se juttu, joka vuodesta toiseen jaksaa lajin parissa pitää. Silti tämän hetken kerhosta yksilönä on muiden yläpuolella Miettisen Anttiiii... Ainakin minulle Miettinen omana kasvattina symbolisoi tätä kerhon nykyistä menestystä, ja en miestä halua missään vaiheessa uraa nähdä muussa suomalaisessa seurassa. Esimerkiksi Niko Kapasen siirto TPS:ään ei ollut kovin suuri järkytys, mutta Miettisen vastaava kyllä ...uttaisi. Tämän verran minussa esiintyy henkilöpalvontaa.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Sinäänsä mielenkiintoinen kysymys, nimenomaan siksi, että ns oikeaa ja väärää ei voi erottaa toisistaan kuin oman mielipiteen mukaan. Tässä oma kantani asiaan - jotenkin tuntuu olevan yleisen linjan mukainen =)

Paidan edessä oleva logo on se, minkä perusteella joukkueeni valitsen. Inhosin esimerkiksi Jan Calounia yli kaiken ennen kuin hän tuli Bluesiin. Blues-taipaleen alussa en vieläkään pitänyt miehestä, mutta nyt tällä hetkellä en haluaisi päästää häntä pois. Toivottavasti tämä nyt kertoo kaikille sen, mitä sen haluan kertoa.

Toisaalta taas pidin älyttömästi Banhamista aikanaan. Nyt hän on minulle vähemmän kuin nolla. Ehkä se kertoo jotain samaa kuin edellinen esimerkki.

Olen kuitenkin itse nähnyt espoolaisen kiekon nousun kakkosdivarista ensin divariin ja sitten liigaan. Ja se on sellainen tunneside, mitä ei voi viedä pois.

The juttu on siis the logo in the front, not the name in the back, kuten aikaisemmin ketjussa todettiin.

P.S. Pienenä lisäyksenä tähän ihan sivuseikkana edelleen en pidä pelaajakaupparumbaa hyvänä asiana, vaikka Bluesissa sen jälkeen pelaisi pistepörssin 20 parasta pelaajaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy