Helstinkyn TPS-mielipuolisten miitti.

  • 7 278
  • 68

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Viestin lähetti Valkku
Oliko muita mahdollisia ajankohtia?
Siitä vaan jokainen ehdottamaan itselleen sopivaa.
Henk.koht. sopisi paremmin tuossa vapun jälkeen. Tuo perjantai nyt oli vain yksi ehdotus ja tulee vamaan liian nopeasti jos halutaan vähänkin isompi porukka koota.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vapun jälkeen sopii mainiosti. 5.5. täytän 37v. toisin sanoen voisi synttäreitä juhlistaa samalla. Tosin olen juhlaan aina valmis eli ajankohdalla ei meikäläisellä väliä. Aina onnistuu...ja varsinkin näin hyvän asian puolesta.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avajan jälleen sanattoman kenkälaatikkoni ja totean, että kiirettä pitää. Tästä huolimatta kiinnostusta löytyy kyllä paukkusmaista koohottavaa intoa tavata teitä, arvon palstatoverit. Tuossa vapun jälkeen voisi käydä mainiosti, VL:n ehdottama hela torsdag voisi sopia. Tai siis siihen väliin tehdään aikaa.

Veli Peenkin näkemisestä on jo liikaa aikaa. Vai onko?
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti Sparrow
Veli Peenkin näkemisestä on jo liikaa aikaa. Vai onko?

Niin, se riippunee ihan näkökulmasta. Jotkut ovat tavattuaan olleet sitä mieltä, ettei seuraavalle kerralle ole tarvetta. Saitkos paiskaamani eemelin?

Pitäisikö tästä itse asiasta, ja ajankohdasta järjestää oikein kansanvallan hengessä äänestys. Sillä varauksella, että hätäisimmät eivät ole menossa kemuamaan jo tällä viikolla, jolloin äänestämiselle ei ole tarvetta.

Toistaiseksi on ehdotettu 5.5., kai. Tuo torstai tai sitä seuraava perjantai voisi sopia ainakin täällä. Voin myös soittaa Joukolle ja kysyä, milloin hänelle sopisi - jos hän tulisi vaikka tarjoamaan kupit kuohuavaa koko porukalle.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti pygmalion
Saitkos paiskaamani eemelin?

Sain toki, mutta tiedäthän...vastaaminen on kovin vaikeaa.

Aloittakaamme siis täten äänestys, 5.5. tai 6.5. sopii minulle ihan kivasti. En ole ennen näissä kekkereissä ollut mukana, joten minulle ihan ihka eka kerta. Tai jotain.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Perjantaina 6.5. onnistuisi tuo miitti Olkussa. Tässä on vielä muutama päivä aikaa ihmetellä asiaa. Pistäkää toiveita kehiin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Siis hemmetti...onko nyt niin ettei juhliminen innosta? Hiljaista on tässä ketjussa. Nooh, kaipa sitä yksinkin voi perjantaina olkkuun mennä. Älkää nyt nipottako hyvät ihmiset.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Huolestuttavaa on touhu turgusses, kun ei raavaita miehiä kiinnosta kaljan juonti ja jääkiekosta puhuminen. Tarttiskohan ny kattoa vähä peiliin jokaisen?

Hävettää aiva teitin puolesta..

K
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä suurta suosiota saavuttanut tämä tapaamisehdotelma, minullekin tuli jo muuta. Itse asiassa...kröhm...olen perjantaina Helsingissä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joo ei näemmä kiinnosta. Itse aijon kuitenkin mennä tänään kun siihen tuudittauduin. Ennen suomen matsia ottamaan muutama. Hyviä viikonloppuja ihmisille.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hauskaa oli perjantaina olkussa. Juttelin Jortikan kanssa ja muutenkin oli kivaa. Juomiset ja syömiset ilmaisia:) Kerrankin osuin oikeaan paikkaan, oikeaan aikaan. Ikimuistoiset synttärit.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Vanha Len
Juttelin Jortikan kanssa ja muutenkin oli kivaa.

Kai sanoit Jorsulle siinä pisuaarilla ollessasi, että potkis nyt se pampami helvettiin?

K
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viestin lähetti Kaiser Soze
Kai sanoit Jorsulle siinä pisuaarilla ollessasi, että potkis nyt se pampami helvettiin?

K

Vaihdoimme muutaman sanan ns ulkoterassilla. Eipä ollut juttua pamista. Oikeastaan ei tullut ihan ekana mieleen edes kyseinen asia. Muita juttuja puitiin;)
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäs pirua! Minua on hämätty. Tänne sitä vaan on kirjoiteltu Turun tapaamisesta Helstinky-ketjuun! Ei kai sitä nyt kunnon ihminen mihinkään pääkaupunkiimme viittaavaan ketjuun kajoa, ellei sitten ole ihan pakko. (Pakko siis oli käydä katsomassa, kuinka hauskaa Helsingforsin mööttessä oli...)

Olen ehdottomasti sekä hyvin ehdoin mukana miittingissä, jos sellainen aikaan saadaan. Onko MM-kisojen jälkeistä elämää? Vai miten olis 14.5. Olkussa. Ei Suomi kuitenkaan pelaa pronssi- tai loppuottelussa.

Jano, jano, jano, tuo ihana tekosyy...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös