Helsingin Jokerit – tunteiden vuoristorata

  • 158 808
  • 582

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Ymmärsit ihan varmasti mitä tarkoitin. Tietenkin asioita joita ei pidä suvaita. Ei suvaitsevaisuus tarkoita sitä että mitä vaan skeidaa pitää hyysätä.
Ymmärsin kyllä, mutta olen eri mieltä. Suvaitsevaisuus on sitä ettei tuomita ihmisiä vaikka heidän toiminta ei ole omien arvojen mukaista. Ei voi olla vain suvaitsevainen silloin kuin toinen toimii omien arvojen mukaisesti. Ihmisillä monesti menee sekaisin tarkoitusperät sanoilla suvaitsevainen ja hyväksyminen. Siksi suvaitsevaisia pilkataankin siitä miten suvaitsevaisuus loppuu siihen kun joku onkin eri mieltä.

Minä suvaitsen Jari Kurria ihmisenä enkä tuomitse häntä hänen toimistaan. En hyväksy sitä miten hän toimi ollessaan Jokereiden omistajana sekä miten hän toimi kaupanteossa. En halua Kurrin tulevan joukkueen toimintaan mukaan, koska hänen arvo ei ole positiivinen joukkueelle. Kurri on pelannut hienon uran ja on oma kasvatti.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisiko tuon väännön Kurrista keskittää yhteen ketjuun, vaikka siihen 'viirien nosto ja Kurri'.
Asia ei jaksa enää kiinnostaa. En jaksaisi lukea enää yhtäkään vääntöä puolesta tai vastaan.
Olen siirtänyt ajatukseni jo muualle.
Nyt kyseisestä asiasta väännetään vähän jokaisen ketjun alla.
Haluan "Kurri vapaan" keskustelualustan.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Voisiko tuon väännön Kurrista keskittää yhteen ketjuun, vaikka siihen 'viirien nosto ja Kurri'.
Asia ei jaksa enää kiinnostaa. En jaksaisi lukea enää yhtäkään vääntöä puolesta tai vastaan.
Olen siirtänyt ajatukseni jo muualle.
Nyt kyseisestä asiasta väännetään vähän jokaisen ketjun alla.
Haluan "Kurri vapaan" keskustelualustan.
Aamen.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärsin kyllä, mutta olen eri mieltä. Suvaitsevaisuus on sitä ettei tuomita ihmisiä vaikka heidän toiminta ei ole omien arvojen mukaista.

Olemme itseasiassa samaa mieltä, ymmärsin itse ekan viestisi väärin.

Mutta ihan ekassa viestissä minä puhuin joukkueen ja organisaation arvoista. Organisoitu fanitoiminta on tietenkin osa kokonaisuutta, mutta kuitenkin eri juttu.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kohta mennään Kokkolassa. Matsin väijyminen jää työkuvioiden myötä valitettavasti välistä, mutta kyllähän jo jännittää. Olisihan se huikeaa, jos viime kauden kaksi isointa kompastuskiveä, eli Hermes ja IPK kaatuisivat peräkkäisissä peleissä.

Minä, me, Jokerit!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kohta mennään Kokkolassa. Matsin väijyminen jää työkuvioiden myötä valitettavasti välistä, mutta kyllähän jo jännittää. Olisihan se huikeaa, jos viime kauden kaksi isointa kompastuskiveä, eli Hermes ja IPK kaatuisivat peräkkäisissä peleissä.

Minä, me, Jokerit!
Millon meillä on peräkkäispelit IPK:ta ja Hermestä vastaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös