Samoja ajatuksia olen miettinyt. Viime kauden mestaruus olisi tullut aika monella muulla valmentajallakin. Hyvä arpa ja Roope Riski vei Koskelan Konferenssiliigaan. Itse olisin vaihtanut Koskelan Riveiroon, joka jää nyt pois Interistä. Honkavaarakin olisi mielestäni uppgraide Koskelaan. Vasara varmaan aika samaa tasoa. Mutta jos nyt HJK jää lohkoon ja mestaruus menee Kuopioon, niin ensi keväällä jos homma vähänkää yskähtelee Koskelalla voi olla tiukkaa. Varsinkin jos Riveiro on vapaana.En ole ollut oikein missään vaiheessa vakuuttunut Toni Koskelasta, ja että hän olisi riittävän laadukas valmentaja Klubille. Nyt näyttää siltä, että niin kotimaassa kuin Euroopassakaan ei tule oikein mitään. Koskelan sopparin jatko kahdella vuodella vuoteen 2023 asti oli mun mielestä virhe. Tähän projektiin olisi pitänyt kiinnittää esim. Valkari silloin kun hän oli saatavilla. Mites muut näkee Koskelan?
Onko niin ettei klubissa katsella valmentajia tällä hetkellä laajemmalla katiskalla vaan halutaan nimi joka on jo tuttu suomestaSamoja ajatuksia olen miettinyt. Viime kauden mestaruus olisi tullut aika monella muulla valmentajallakin. Hyvä arpa ja Roope Riski vei Koskelan Konferenssiliigaan. Itse olisin vaihtanut Koskelan Riveiroon, joka hää nyt pois Interistä. Honkavaarakin olisi mielestäni uppgraide Koskelaan. Vasara varmaan aika samaa tasoa. Mutta jos nyt HJK jää lohkoon ja mestaruus menee Kuopioon, niin ensi keväällä jos homma vähänkää yskähtelee Koskelalla voi olla tiukkaa. Varsinkin jos Riveiro on vapaana.
Siitä en osaa sanoa. Aika pitkälti HJK:n taktiikka on ollut mennä kotimaassa menestyneellä ja tunnetulla valmentajalla. Tosin jos olisi jotain ulkomaalaisia nimiä niin en tässä itse ainakaan osaisi heitellä.Onko niin ettei klubissa katsella valmentajia tällä hetkellä laajemmalla katiskalla vaan halutaan nimi joka on jo tuttu suomesta
Tässä kyllä nostaisin esiin myös yleisömäärät ja kotimaisen liigan kiinnostavuuden. Miten voi olla että mestaruudesta pelaavan Helsingin joukkueen kotipelissä käy 1000-2000 katsojaa?HJK:n ongelma on raha.
Tässä kyllä nostaisin esiin myös yleisömäärät ja kotimaisen liigan kiinnostavuuden. Miten voi olla että mestaruudesta pelaavan Helsingin joukkueen kotipelissä käy 1000-2000 katsojaa?
Tuota puolta pystyy myös aivan satavarmasti parantamaan, kun miettii miten paljon maajoukkue tällä hetkellä kiinnostaa.
Toisaalta O’Shaughnessy on maajoukkueen avauskokoonpanon pelaaja ja Riskin veljekset varmaan on monelle vähemmän seuraavallekin tuttuja nimiä, tuohon päälle vielä Tim Sparv, jonka vähintään tietää jokainen yhtää maajoukkueen pelejä katsonut. Tässä olisi mielestäni ne pelaajat joiden avulla HJK:n pitäisi pystyä houkutella ihmisiä yleisöön.Silti omasta näkökulmastani sanon, että HJK:ssa ei montaa kiinnostavaa pelaajaa ole. Fanien ulkopuolella yleisö kaipaa pelaajia, jotka ovat kiinnostavia seurata. Toki fanitkin, mutta he ovat paikalla myös muuten.
Totta. Mutta Sparv tuli myöhään ja on pelannut todella vähän. O'Shaughnessy ja Roope Riski ovat omasta mielestäni kiinnostavimpia pelaajia Silvan ja Valencicin ohella. Sparv tähän sakkiin ilman loukkaantumisia. Atom olisi voinut olla, mutta loukkaantunut. Edellinen keikka HJK:ssa herätti kunnioitusta. Valencicin siirto Interistä oli kaikin tavoin taktisesti hyvä, mutta en ole varma, onko Koskelan pelin organisointikyvyllä saatu hänestäkään kaikkea irti.Toisaalta O’Shaughnessy on maajoukkueen avauskokoonpanon pelaaja ja Riskin veljekset varmaan on monelle vähemmän seuraavallekin tuttuja nimiä, tuohon päälle vielä Tim Sparv, jonka vähintään tietää jokainen yhtää maajoukkueen pelejä katsonut. Tässä olisi mielestäni ne pelaajat joiden avulla HJK:n pitäisi pystyä houkutella ihmisiä yleisöön.
Puoli milliä taisi tulla.Taisi palkintorahaakin voitosta tulla, jos en väärin muista.
Ehdottomasti julkisilla. Pääsee kumminkin ihan viereen.Tänään menossa ekaa kertaa klubin matsiin. Onko parkkipaikkoja hyvin vai kannattaako mennä julkisilla?
Tänään menossa ekaa kertaa klubin matsiin. Onko parkkipaikkoja hyvin vai kannattaako mennä julkisilla?
Tänään menossa ekaa kertaa klubin matsiin. Onko parkkipaikkoja hyvin vai kannattaako mennä julkisilla?
Joo samaa mieltä kuin edelliset. Lisätään, että Uber on ollut ihan toimiva liikkumismuoto Boltille tai takaisin.Tänään menossa ekaa kertaa klubin matsiin. Onko parkkipaikkoja hyvin vai kannattaako mennä julkisilla?