Mainos

Helsingin Jäähalliin videotaulu?

• 2 185
  • 61

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Täytyy sanoa että en millään pysty kuvittelemaan tilannetta jossa DDR-hallista ruvettaisiin repimään penkkejä irti päädyistä jotta sataisiin seisomakatsomo. Jonnekkin kulmaan voisi vielä kuvitella että mainosmielessä voisi kokeiluksi laittaa seisomapaikkoja puupenkkien päälle mutta sitäkin pidän h-tin epätodennäköisenä, teittepä minkälaisen adressin tahansa.

.. Oi niitä Gardenin kulta-aikoja, tepsin tippuessa po-avauskirroksella tunnelma oli seisomakatsomossa kuin olympia-stadionilla AC/DC:n thunderstruckin pärähtäessä käyntiin :).

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jaari
Täytyy sanoa että en millään pysty kuvittelemaan tilannetta jossa DDR-hallista ruvettaisiin repimään penkkejä irti päädyistä jotta sataisiin seisomakatsomo.

En minäkään. Se olisi loistava tilanne, mutta kukaan ei enää nykyään vaihda istumapaikkoja seisomasellaisiksi, toisinpäin tehdään kyllä mieluusti.
Taannoin olin Hämeenlinnassa pronssipelissä ja mentiin sitten seisomakatsomoon. Ai että se räjähti aina kun Kerho iski. Sellaista tunnelmaa olisi mukava saada joka paikkaan.

Viimeksi muokattu:

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Itse olen seisomakatsomon suuri ystävä juuri tuon tunnelman takia. Olenkin ihmetellyt joukkueiden vimmaa poistaa seisomakatsomoita. Luulisi, että olisi joukkueelle eduksi saada hallille mahdollisimman paljon väkeä. Tepsistä oli ehdotettu joskus elyseen toisen päädyn muuttamista seisomakatsomoksi, mutta halliyhtiö ei asialle lämmennyt. Voisi vain kuvitella kuinka paljon tunnelma nousisi HIFK:n otteluissa, jos siellä olisi seisomakatsomo. Oikeastaan ajatus pelottaa näin vierasjoukkueen kannattajan näkökulmasta. :D

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Seisomakatsomosta

Sen tekeminenhän esim. E9-E8 akselille olisi mikään ongelma, jos puupenkit revitään joka tapauksessa irti. Seisomakatsomot tarkoittavat kuitenkin lisää nuoria katsomoon, koska hinnat ovat halvempia, kuin viime kauden 75mk halvimmillaan. Nämä nuoret kun totutetaan hyvään tunnelmaan jo aikaisin, niin se maksaa itsensä pitkässä juoksussa takaisin.

Itsekin aloitin matsien seuraamisen(siis sen jälkeen, kun ei enää tarvinnut faijaa hallille viemään) E9:stä, johon piti aina tuntia ennen juosta kiireen vilkkaa, että pääsi hyville paikoille. Silloin 10-12vuotiaalle lippujen hinnat olivat sen verran kohtuullisia, että niihin riitti rahaakin. Ja seurauksena nykyisin olen tyytyväinen kausikortin omistaja ja tulen olemaan jatkossakin.

Olen monesti miettinytkin, että pitäisikö jonkinlaista "uutta" lisäosaa fanikatsomoon rakentaa juuri E9-katsomoon, mutta ei sinne taida kausikortteja saada? On nimittäin hetkittäin harmittanut tunnelman puute ja se, että muiden fanit "lainaavat" päivä päivältä enemmän meidän biisejä. Eli saisi uusia lauluja mukaan, toki on niitä nykyinenkin fanikatsomo jo jonkin verran kehitellyt vanhojen lisäksi.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jaakko
Itse olen seisomakatsomon suuri ystävä juuri tuon tunnelman takia. Olenkin ihmetellyt joukkueiden vimmaa poistaa seisomakatsomoita. Luulisi, että olisi joukkueelle eduksi saada hallille mahdollisimman paljon väkeä. Tepsistä oli ehdotettu joskus elyseen toisen päädyn muuttamista seisomakatsomoksi, mutta halliyhtiö ei asialle lämmennyt. Voisi vain kuvitella kuinka paljon tunnelma nousisi HIFK:n otteluissa, jos siellä olisi seisomakatsomo. Oikeastaan ajatus pelottaa näin vierasjoukkueen kannattajan näkökulmasta. :D

Itse olen samaa mieltä. Mutta niin kauan kuin virkamiehet käyvät jääkiekko-otteluissa istumassa kissanristiäisten korvikkeena, ei seisomakatsomoita vähään aikaan tule ellei niitä ennestään ole.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Svante
Everybody clap your hands - ei kiitos!

Älkää hyvät ihmiset (päättäjät) tuoko tällaista roskaa sitten tälle videolle. Nordenskiöldin kadulla EI tarvitse kehottaa kannustamaan.

Uskon. Toisaalta tällaiset kehotukset ovat harvinaisen hyviä lisäämään DJ:den ja yleisön vuorovaikutusta. Tosin viime/tällä kaudella nähty Veikkausken Voittajan tuuletus-kampanja oli loistava osoitus siitä, millainen kannustushuutokehotus ei saa olla. Joku tällainen epäsuora ohjeistus, kuten "Jokerit *klapp klapp klapp*" tai "Teepsi tekee kohta maalin"...

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
EHDOTTOMASTI seisomakatsomon kannalla.
Siellä on kyllä nuokuttu niiiiin monet vuodet, ja tunnelmahan ON todella loistava!
Ai niin, jäähallihan ei oo ainoastaan IFKiä varten, vaan siellähän on paljon muitakin tapahtumia nykyään, joiden katsojat tuskin nauttisivat "seisomisesta"...
Mutta jospa sittenkin, Bogo, pliiiiiis....

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
eDressi

Avaan otsikon Vapaan puolelle: Laaja seisomakatsomo Helsingin Jäähalliin. Testataan, saadaanko edes tuhat nimeä tähän.
Ei-vielä-rekisteröityneillekin hyvä syy rekisteröityä.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Juha Salminen

Uskon. Toisaalta tällaiset kehotukset ovat harvinaisen hyviä lisäämään DJ:den ja yleisön vuorovaikutusta. Tosin viime/tällä kaudella nähty Veikkausken Voittajan tuuletus-kampanja oli loistava osoitus siitä, millainen kannustushuutokehotus ei saa olla. Joku tällainen epäsuora ohjeistus, kuten "Jokerit *klapp klapp klapp*" tai "Teepsi tekee kohta maalin"...

Heh Tps:n ja Hifkin finaaleissa 99 oli huvittavaa kun muuten hiljaisen Turkulaisyleisön sytytti vain halloin kuuluttaja. Tps, tps äijä painoi parastaan: MIelestäni kuuluttajan tulisi olla puolueetön ja ihme jolleivat fanit itse osaa luoda tunnelmaa. Kuumassa finaalisarjassa kuuluttjalta karkasi muutenkin se kuuluisa mopo käsistä ;)

E9:ssä minäkin vietin kacereiden kanssa suurimman osan Hifkin kotipeleistä ja se tunnelma oli uskomaton, loistava. Päivä entinen ei ehkä enää palaa, mutta olisi todella upeaa, jos tajuttaisiin muutta esim e9 seisomakatsomoksi ja puu penkit hiiteen.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti #12

Jotenkin muuten tuosta HIFK Magazinen ilmestymisaikataulusta tulee mieleen, että jotkut olettivat HIFK:n pelaavan pleikareita aika pitkälle....

Paino odotti hieman pidempään pelaajasopimuksia. Ei sen kummoisempaa. Ei ihan ehtineet lehteen, ennenkaikkea se isoin sopimus, joka vielä julkaisematta. ;)

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tästä seisomapaikka asiasta

Mielestäni Kalpalla toimi hyvin junnujen oma seisomokatsomo, joka oli Kalpan päädyssä jään tasolla. sieltä penskat sitten hakkasivat pleksiä maalien tullessa ja tunnelma oli taattu. En tiedä onko sellaista muualla tai voitaisiinko sellaista edes rakentaa. Ja keskenkasvuiset päästettiin/voitaisiin päästää sellaiseen vaikka aika ilmaiseksi...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy