Helsingin Jäähalli esittää: HIFK - Kärpät 7.3.02 klo 1830

• 7 203
  • 80

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hjalliksen pyynnöstä...

... kaudella 2003-04 pelataan playoffit paras viidestätoista –systeemillä. Näin Hjallis ainakin varmistaa, että mikäli siitä huolimatta Jokerit eivät pääse Kärppiä vastaan playoffien toiselle kierrokselle, niin täyttyypä ainakin Jokeri-toimiston kassa. Tänä keväänä Kärppien ja Jokereiden välinen playoff-sarja alkaa heti runkosarjan päätteeksi, ensi vuonna se alkaa viikkoa ennen runkosarjan päättymistä, ja kaudella 2003-04 po-ottelut alkavat sitten jo kuukausi ennen runkosarjan päättymistä. Näin tämä menee, ja seurajohtajat ovat tyytyväisiä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mielestäni Hjallis ehdotti Sm-liigan hallituksessa, että pleijaripareista voittaja on ilman rasittavia otteluita se seura, joka on aakkosjärkestyksessä ensin. Päästään suoraan välieriin.

Loistava suunnitelma, mutta vanha kunnon lukihäiriöinen Hjallis ei ottanut huomioon, että Ilveskin on olemassa!! Katastrofi uhkaa.

Kissajuttu ei ole läppää, vaan totista totta, joka kerrottiin jossain näistä lukemattomista HIFK-ketjuista. Olisiko ollut Mitä jäi käteen...tai HIFK ulkona pleijareista....tai.....

Mutta legenda elää.

matti & teppo; Miksi Mäkkärin eteen pitää mennä protestoimaan? Jatkodiilistä? No tottakai! Mä oon mukana! Vedetään se jätkä täyteen spraymaalia, esimerkiksi tekstejä: No More Mr. Nice Guy!
Haen Jakiksen Tebikseltä maalia...ai niin, mulle ei viddu myydä enää maalia mistään, hae sä, eiku te

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
where is the cat ?

Olen saanut salaista informaatiota, jonka dr. kuume voi varmaan vahvistaa:

Juuri kun Roman Vopat oli eilen taklaamassa kärppien Aarniota, kuuli hän kissan naukaisevan surkealla äänellä. Aivan kuin se olisi vankina jään alla eksyneenä jäädytyskoneiston sekaan. Tästä syystä Vopatin taklaus osuikin päätypleksiin, eikä kärppäpelaajaan. Eikä kukaan tee mitään ...

t. nimimerkki "apuhoitaja"

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: where is the cat ?

Viestin lähetti Johannes
Olen saanut salaista informaatiota, jonka dr. kuume voi varmaan vahvistaa:

Juuri kun Roman Vopat oli eilen taklaamassa kärppien Aarniota, kuuli hän kissan naukaisevan surkealla äänellä. Aivan kuin se olisi vankina jään alla eksyneenä jäädytyskoneiston sekaan. Tästä syystä Vopatin taklaus osuikin päätypleksiin, eikä kärppäpelaajaan. Eikä kukaan tee mitään ...

t. nimimerkki "apuhoitaja"

-Tohtori Kuume kiittää. Nimimerkkisi on todella kiinnostava, voisitko lähettää enemmän informaatiota itsestäsi, etsiskelen juuri uutta apuhoitajaa edellisen tukehduttua...töihinsä.

Aarnio lienee pääepäilty kissa/rautakanki -episodissa. Ruotsin poliisi palaa asiaan, kun Palmen murha on selvitetty.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Pelkään, että juttu laajenee. Kuollut apuhoitaja, jonka viimeisen viesti teille välitin, oli dr. kuumeen vasen käsi. Joskus jopa oikea koukku, kun sille päälle sattui. ;)

Siirrämme tutkimukset Palmen murharyhmälle.

:D

edit. Aikamoista tuubaa. Ehkä voisimme alkaa haudata näitä juttuja (ei kissaa).

Viimeksi muokattu:

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vompatti

Joo ...

Korjatkaa, jos näin homman väärin.

Vompatti otti kauhean vauhdin ja yritti tahallisesti vahingoittaa Kärppä-junnua pelissä. Meni ohi. Loukkaantui itse lievästi.

Tervonen haloo: "Miksi et antanut Vompatille pelikieltoa?"

Vompatin teon tarkoitus oli vahingoittaa. Tartteeko niitä ruumita tulla ennenkuin pelikieltoja ropisee? Ja HIFK leiri kehtasi vielä mussuttaa, että pitäiskö Aarniolle tulla sanktioita. Pöh.
Väisti Perkele.

Vompatilla oli kova vauhti, kädet ylhäällä, maila ylhäällä - tsekki tyyliin, kaikki ylhäällä. Munaton mies sanoisin mä. Neiti. Ai niin, se onkin tsekki eli miltei hurri.

Opettakaa sitä Vompattia osumaan.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy