Hannus on tällä hetkellä mun papereissa se paras maalin sylkiä.
Mitä puolusutkseen tulee niin kokemusta ja kiekollista peliä varmasti aivan tarpeeksi. L.Helminen on sitten täysin avoin kortti, mutta uskon vakaasti hänen onnistumiseensa niin kiekollisena kuin muunakin.
Hannus voisi olla se paras maalintekijä hyvinkin meidän jengissä mutta se vaatisi lähes puhtaan kauden ilman selkävaivoja ym. loukkaantumisia koska peliaikaa varmaan tulee jos hoitaa hommansa valmennuksen mieleisellä tavalla. JOS juttu pitää paikkansa niin vaikea uskoa Boriksen olevan vielä pelikunnossa kun kiekko syykuun 13 päivä putoaa, toivotaan että kuntoutus ym. toimet puree ja uppoaa mieheen niin että selkävaivat poistuu ilman leikkausta.
Tosin uskon että Pile tekee "Pikkaraiset" ja parantaa pisteitään samassa suhteessa vähintään, mutta ei ne pisteet ole kaikki kaikessa.
Puolustuksen suhteen olen ehkä jälleen sinisilmäinen mutta en näe sitä niin heikkona kuin moni mm. Jatkoajassa parjaa. Toki se riippuu RD:n pelitavasta, siitä miten kokeneemmat Jaako, Salmu, Mise ja yhtä tärkeä nuorempi osasto kasvaa rooleissaan, jääkiekko on isosti itseluottamuslaji joten toivotaan ettei viime kausi enää kummitele vaan RD piiskaa sen pois mielistä ja kauden alusta tulisi pakeille onnistumisia ja sitä kautta hyvä itseluottamus tekemiseen.
Laipe on tosiaan täysi kysymysmerkki mutta ei varmaan ainakaan huononna asetelmia jos velipoika tänne myös lopulta saapuu.
Uskon että Laipeen ei homma ainakaan kaadu mutta onko miehestä johtavaksi kiekolliseksi pakiksi Jaakon kanssa, sen näemme piankin.
Sen sijaan puolustukseen (kun hyökkäys täyttyi) en saanut sitä toivomaani herkkä kätista pelotetta, taso Joe Rullier olisi ollut unelmaa mutta vähempikin olisi riittänyt minulle, en sano ettei pakistossa ole kovuutta, on tietynlaista mutta ei mallia todellinen pelote (enforcer kokemusta) joka myös tarvittaessa toimii joukkueensa eteen ja fanien iloksi, ellen sitten erehdy ja pahasti.
Mutta en luovu vieläkään toivosta, jospa se vielä mahdollisten pelaajasiirtojen saattelemana olisi mahdollista.
Karkasi pahasti OT:n puolelle, pahoittelut.