Peliitat ei voi välttää enään karsintoja, koska Rokilla on parempi maaliero, näin sanoo Mestiksen säännöt. Toivottavasti ykkösketju on A-nuorten apuna, kun pleijarit alkaa keskiviikkona.Kertokaas nyt viisaammat, saako meidän junnuketju(ykkösketju) mennä vielä heinolaan pelaamaan? En näitä pykäliä ymmärrä, kun tuntuu aina muuttuvan. Siellähän olis peliitoilla vielä mahdollisuus välttää karsinnat viimeisen pelin 3 pisteen voitolla, mikäli RoKi häviäisi omansa.
Okei! Olin siinä uskossa, että 3 pisteet voitot on ensimmäinen kriteeri tasapisteissä.Peliitat ei voi välttää enään karsintoja, koska Rokilla on parempi maaliero, näin sanoo Mestiksen säännöt. Toivottavasti ykkösketju on A-nuorten apuna, kun pleijarit alkaa keskiviikkona.
Niin olin minäkin ennen tätä iltaa, kun Liigassa tosiaan 3p voitot ratkaisee. Onhan tuo hieman oudohkoa, että maalierolle annetaan isompi painoarvo kuin 3p voitoille.Okei! Olin siinä uskossa, että 3 pisteet voitot on ensimmäinen kriteeri tasapisteissä.
No sit pitää takoa parikymmentä maalia viimisessä pelissä ja vähän omiin!!Niin olin minäkin ennen tätä iltaa, kun Liigassa tosiaan 3p voitot ratkaisee. Onhan tuo hieman oudohkoa, että maalierolle annetaan isompi painoarvo kuin 3p voitoille.
No sit pitää takoa parikymmentä maalia viimisessä pelissä ja vähän omiin!!
Petäjä menos TPS apuvalmentajaksi.Mestis-seuralta yllätysratkaisu – Hannes Hyvönen nousee pääkäskijäksi
Hyvönen lopetti komean peliuransa vuonna 2016.www.is.fi
Mikäs tämän ratkaisun taustalla on? Onko Petäjä lähdössä johonkin ja onko Hannes minkään sortin valmentaja?
Tuleekohan Hanneksen mukana Heinolaan lahjakkaita Kärppäjunnuja. Jos näin niin tuosta jatkumosta voi Pelsullekin olla tulevina vuosina jotakin hedelmää.Hanneksen kirjan perusteella voisi olla ihan potentiaalinen valmentaja. Kokemusta ei vaan taida paljoa olla.
Hanneksen kirjan perusteella voisi olla ihan potentiaalinen valmentaja. Kokemusta ei vaan taida paljoa olla.
Hannes oli juuri sellainen kyynaama pelaajaurallaan, että sopii hyvin Heinolan Betoniin, Peliittojen penkin taakse. Varmasti budjetiltaan sopiva ja oikeastaan mitään hävittävää ei kummallakaan ole.
Ja Taavi hyökkää samassa ketjussa Forslundin ja Nordgrenin kanssa. Pitääpä väijyä Peliittojen kauden avaus CMoresta tallenteena oman säbäpelin jälkeen.Hirvonen Peliittojen ykkösessä, Forslund ja Nordgren kolmosessa. Heinolan ketjussa veikkasinkin että tämä kolmikko lähtee ainakin alkuun hakemaan Heinolasta vauhtia.
Mikä on kyynaama?Hannes oli juuri sellainen kyynaama pelaajaurallaan, että sopii hyvin Heinolan Betoniin, Peliittojen penkin taakse. Varmasti budjetiltaan sopiva ja oikeastaan mitään hävittävää ei kummallakaan ole.
Mikä on kyynaama?
Nordgren tarjoili 3-4 ykköskorin maalipaikkaa. Forslund oli hyvä myös, yks av-vaihto oli loistava.Hirvoselle vaan lisää pelejä Heinolassa isolla vastuulla. Saadaan Lahteen vielä kelpo 4. sentteri, joka kaapii aloituksia hyvällä prosentilla.
Jos en sarkasmin miinaan liukastunut, niin juuri tuo Lahdessa piipahti Valtra-tiimin apuvalmentajana.Vieläkö tuo Tuomainen "valmentaa" jossakin.