Itse taas ottaisin Leipä Salosen avoimin mielin vastaan ja ajattelisin kokonaisuutta. Useinkin olen kuullut valitusta, että miten Jukureissa on liikaa mikkihiiriä. Hynninen, Helenius, Oden, jne. Yleensä tollaiset veijarit syödään kevään peleissä elävältä, pl. mm. Palmu, Kelleher ym. Tykkään jos sisään tuodaan tälläisiä 192/90 ukkoja, jotka vääntää 110% lasissa ja antaa kaikkensa jengille joka päivä. Onhan niitä nyt faninkin silmästä paljon miellyttävämpi seurata. Ei Kovarcikit turhaan tehneet tietään jokaisen Mikkeliläisen sydämiin. Jos mietitään nyt muuan Juhamatti Aaltosen viimeistä kolmea kuukautta vaikka, niin eiköhän jokainen olisi jonkun "työmyyrän" nähnyt mielummin jengissä kuin Juhiksen.
Salonen on myöskin nuori ja jos ymmärsin oikein niin potentiaalia ja kehitysvaraa on paljon. Noilla raameilla varustettuna ottaisin hänet ihan mielelläni Jukureihin. Jos meillä on laajuutta, ja helvetisti työtä rakastavia pelaajia, niin se on vain joukkueen etu pitkässä juoksussa. Silloin kaikkien pitää kilpailla tosissaan. Kunhan OJ pitää sanansa, että pelipaikka ansaitaan treenillä ja työllä, eikä hän siitä koskaan enään lipsu.
OJ on myös useasti maininnut lauseen: "Peli kesti koko kauden verrattuna vastustajiin". Uskon, että myös tähän liittyy paljolti se, miksi organisaatio haluaa jatkaa pitkälti samalla kokoonpanolla myös ensi kaudella. Siksi on nostettu budjettia, että jatkopahveja saatiin tehtyä. Se on varmasti ollut seuralla prioriteetti #1 ja mahdolliset "tähtihaut" tullaan seulomaan hyvin, hyvin tarkkaan. Muutama kirsikka kakkuun sinne tänne, että saataisiin ensi kaudelle tulos paremmaksi. Itse en hyökkäyksen hankintojen suhteen pidättelisi hirveästi hengitystä, kun se Pitkänenkin on olemassa. Eli eiköhän ne kovemmat nimet tule sinne alakertaan, jos johonkin.
"You-Know-Who":n jälkeen on varmaan sellanen banaani otassa officella, että eiköhän veskariosastolla nähdä ratkaisu joka on hintaluokkaa "Salminen-Ignatjew".