Heimo huhuilee

  • 128 657
  • 399
Missäs nämä @Tuusa:n huhu ”äksät” viipyy? Itse en ole missään edes nähnyt minkäänlaista huhuilua liittyen Jukureihin.
Eikös täällä ole aina valitettu kuinka seura mokailee, kun siirrot vuotavat julki ennen aikojaan? :)

Mitä huhuihin tulee, niin edelleen sanoisin, että ollaan hiljaa niin saadaan kalaa. Isot kalat uivat hiljaisissa vesissä ja vaativat pidempää väsytystä :)
 

Daijju

Jäsen
Suosikkijoukkue
OJ ja Mikkelin Jukurit
Voisko jotai nimiä lyödä pöytää vai jatketaanko tälläistä nimikirjainpelleilyä?
Ratkaistaan kryptinen pelleily. Aloitetaan helpoimmasta.

HighFlyerin vaahterasiirappi viittaa Kanadalaiseen, joka mm. Peter Abbandonato on.

Hokin satuileman Montrealilaisen kaunottaren puoliso voisi olla mm. Peter Abbandonato. Peterin parempi puolisko on kotoisin Montrealista.

Antibetonin P.A voisi olla mm. Peter Abbandonato.

Tuusa taas rikkoi välissä vihjeketjun, ja paljasti muulle Liigalle, että me Mikkeliläiset olemme persaukisia. No money, no funny.

Mijun Waterloonin soinnut puolestaan ovat peräisin Abban(donaton) työpöydältä.

Eli kyllä, vaikka tää nyt olikin tälläistä rookie-tason pelleilyä, voisi lettukesteille saapua mm. icehockeyboyn mainitsema Peter Abbandonato.

Muistakaa, kaikki on aina lukijan vastuulla.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Todella rasittavaa pelleilyä tuollainen "arvoitusten" postailu. Jee jee olette saaneet vinkin jota kaikki muut eivät vielä tiedä, vähänkö siistiä. Joko kertokaa suoraan, tai pitäkää turpa kiinni kunnes asia julkistetaan virallisesti. Tuollaista ääliömäistä arvuutteluleikkiä jaksa kukaan katsoa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
204 peliä AHL:ssä, 0,58p/peli. Jos huhu on totta, niin aivan helkkarin hyvä vahvistus.

Ellis-Abbandonato-Johnson.....

Aivan poikkeuksellista saada tuollainen pelimies liigaan tehojen historian osalta.

Joskin kuulemma siellä on ollut keväällä jotain pahempaa vammaa ja muutenkin useammalla kaudella poissaoloja, joten toivottavasti pysyy kasassa.
 

almaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, LFC, Joe Sakic
Ratkaistaan kryptinen pelleily. Aloitetaan helpoimmasta.

HighFlyerin vaahterasiirappi viittaa Kanadalaiseen, joka mm. Peter Abbandonato on.

Hokin satuileman Montrealilaisen kaunottaren puoliso voisi olla mm. Peter Abbandonato. Peterin parempi puolisko on kotoisin Montrealista.

Antibetonin P.A voisi olla mm. Peter Abbandonato.

Tuusa taas rikkoi välissä vihjeketjun, ja paljasti muulle Liigalle, että me Mikkeliläiset olemme persaukisia. No money, no funny.

Mijun Waterloonin soinnut puolestaan ovat peräisin Abban(donaton) työpöydältä.

Eli kyllä, vaikka tää nyt olikin tälläistä rookie-tason pelleilyä, voisi lettukesteille saapua mm. icehockeyboyn mainitsema Peter Abbandonato.

Muistakaa, kaikki on aina lukijan vastuulla.
Jep. Onhan nämä helppoja vihjeitä varsinkin kun sen nimen jo tietää mutta itse näen hankalaksi ruveta arvuuttelemaan pelaajaa Kanadasta vihjeillä Waterloo ja lettukestit. Nojoo, ehkä olen vain liian tyhmä tällaiseen.

Itse asiaan, vaikuttaa hemmetin hyvältä hankinnalta. Toivottavasti pysyy kasassa, ilmeisesti loukkeja ollut tälläkin Waterloolettumiehellä. Onpahan meillä muuten jo kourallinen P-Amerikan ukkoja, jännää!
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Jep. Onhan nämä helppoja vihjeitä varsinkin kun sen nimen jo tietää mutta itse näen hankalaksi ruveta arvuuttelemaan pelaajaa Kanadasta vihjeillä Waterloo ja lettukestit. Nojoo, ehkä olen vain liian tyhmä tällaiseen.

Itse asiaan, vaikuttaa hemmetin hyvältä hankinnalta. Toivottavasti pysyy kasassa, ilmeisesti loukkeja ollut tälläkin Waterloolettumiehellä. Onpahan meillä muuten jo kourallinen P-Amerikan ukkoja, jännää!
Jukurien ig "paljasti" tämän tulevan ja nyt jo toteutuneen siirron hetken aikaa sitten.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Uskon, että tässä käy niin, että Abbath ja Daniel Donato vahvistetaan osaksi Mikkelin keikkasyksyä.
 

Daijju

Jäsen
Suosikkijoukkue
OJ ja Mikkelin Jukurit
Jep. Onhan nämä helppoja vihjeitä varsinkin kun sen nimen jo tietää mutta itse näen hankalaksi ruveta arvuuttelemaan pelaajaa Kanadasta vihjeillä Waterloo ja lettukestit. Nojoo, ehkä olen vain liian tyhmä tällaiseen.

Itse asiaan, vaikuttaa hemmetin hyvältä hankinnalta. Toivottavasti pysyy kasassa, ilmeisesti loukkeja ollut tälläkin Waterloolettumiehellä. Onpahan meillä muuten jo kourallinen P-Amerikan ukkoja, jännää!
Joo ja haluan nyt sanoa, että mun ei ollut tarkotus vinoilla tai mitään, yhtään kellekkään. Kunhan oksensin jotain näppikselle ja pidin hauskaa. Mulle on ihan sama mitä täällä touhutaan, laittakaa arvoituksia, hypettäkää, räyhätkää. Kunhan täällä on jotain elämää, niin ei sen vakavempaa. :)

Se OT:sta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös