Nimenomaan, meillä pakeille varmoja soppareita on :
Nordsäter, Lundgren, Peltomäki, Engebråten ja Romppanen.
Huhuissa olleita Mestismiehiä :
Arola, Kakkonen, toinen Koskela on pakki.
Huhuissa ollut jatkosoppari koodinimelle ”miroheiskanen”. Eli Kasper Soini.
Jos esimerkiksi nuo kaikki pitäisi paikkaansa, niin en tiedä mitä mieltä pitäisi olla.
Niin, sehän on ihan miten sen jokainen itse ottaa.
Itse olen koko ajan asennoitunut siihen, että Nordy, Lunkka, Nikka, Norski, Romppane ja huhuttu Soini muodostavat OJn projektin loputtua alakerran jatkumon, joista Nordylta ja Soinilta odotetaan myös pisteitä ja lopuilta takuuvarmaa Liigatason pelaamista/puolustamista illasta toiseen, mitä OJn alaisuudessakin nähtiin. Pl. Norski, kaverin pitää kyllä jämäköityä rutkasti.
Tuon joukon perään sitten tulee nämä potentiaaliset Mestis/Junnu-haut. En siis itse ainakaan odota, että Nässen ja Larsen kyettäisiin korvaamaan suoraan kerta pelaajabudjettikin tippuu. Melkein puuttuu neljä kentällistä hyökkääjiäkin ja sinnekin pitäisi kärkeen saada ihan tuloksentekoon kykeneviä pelaajia. Pakisto voi ihan hyvin olla tuossa, jos huhutkin osuvat. Siinä ois se about 9-10 pakkia millä tod.näk. lähdetään kauteen. Eikä tuo mun mielestä nyt niin huono alakerta ole, jatkosopparin tehneet ovat oikeastaan kaikki hyviä puolustajia Liigaan. Tuosta puuttuu vain jo mainitut Larsen ja Nässen, joista ensiksi mainittu oli ihan perseestä koko kevään. Noh, melkein koko kevään. U know the deal. Kokonaisuus määrittää kaiken, joten se millaiseksi yläkerta muodostuu tulee paljon myös määrittämään miltä alakerta näin sinikeltaisella ihmissilmällä sitten paperilla näyttää.
Noista hyökkääjä-huhuista en oikein osaa sanoa, kun ei oo tullut seurattua kuin Perssonia. Hänellä on Liiga-tason laukaus ja pelisilmä. Myös sellainen kutina, että Kalle Helenius saanee aidon mahdollisuuden Liiga-ringissä ensi kaudella. Aleks Haatanen on huhuista ihan ehdoton ykkönen itselle Perssonin ohella, toivottavasti tulee tänne. Tykkään pelaajatyypistä.