Hcm 2004

  • 838
  • 0

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Pistetäänpä taas hullut jonoon. Helsinki City Marathon nylkytellään ensi viikon lauantaina 21.8. Kuka uskaltaa tunnustaa lähtevänsä matkaan?
Itse jätin viime vuonna väliin ja tänä vuonna tein päätökseni osallistumisesta viimeisenä mahdollisena päivänä 1.8. Heti seuraavana päivänä aloitin juoksutreenin.

No, ihan kylmiltään en sentään ole lähdössä kipittelemään, siitä pitää keväällä aloitettu työmatkapyöräily (20km/suunta) huolen. Tosin pelkkä fillarointihan ei riitä, juoksu kun on paljon raaempaa ravistusta lihaksille. Parin viikon lenkkeily on kuitenkin kohtuudella valmistanut äijän piknikille, tavoitteena päästä maaliin tasaista vauhtia ylläpitäen, ja saattaa siinä samalla yksi ensikertalainen maaliin ilman katkeamista, aika-arvio 4.30 -5.00.
Itse olen seitsemättä kertaa maratonin lähtöviivalla ja maaliviivakin on viidesti tullut ylitettyä, neljän tunnin molemmin puolin.
Haaveissani on joskus tulevaisuudessa ottaa itseäni niskasta kiinni ja treenata maratonia varten säännöllisesti läpi vuoden ...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös