Timo Kuuluvainen tulee sitten tuomaan kokemusta HCK:n riveihin.
Icehockey#7 en ymmärrä mitä pelejä sinä oikein katselet. Paistaa jonkunlaista katkeruutta HCK:ta kohtaan. Eilen joukkue pelasi hyvin. Sai luotua maalipaikkoja ja ylivoima toimi. Nelosen rouhijoista ei vaan saa silmänräpäyksessä maalintekijöitä. Tällä hetkellä, kun lainojakaan ei ole käytettävissä ei tuolla oikein ole noita ykköskorin kavereita laittaa kentälle.
Muutama virhe kostautui ja eilen eivät kiekot pomppineet Kolppasen taakse. Mies pelasi hyvin maalilla ja kyllä välillä oli vähän onneakin matkassa.
Eilisessä pelissä vaan näkyi se yrittäminen ja uskottiin siihen omaan peliin siihen asti, kun pamahti taululle 0-3. Siinä vaiheessa vähän ranka napsahti.
Nyt tullut kaksi uutta kaveria kehiin ja kuhan pääsevät pelituntumaan ja joukkueeseen sisään niin hyvä tästä tule. Ehkä myös HIFK voisi luovuttaa yhden tai kaksi pelaajaa tänne alas.
En menetä uskoani HCK tekemisen kanssa. On pariinkin otteeseen näytetty miten mestiksen ykköskorin joukkueet kaatuu niin kyllä siihen pystytään myös uudemmankin kerran.
Katkeruudesta ei ole kyse, koska oma tietous/ seuraaminen perustuu peliesityksiin sekä katsomoissa käytyihin keskusteluihin. Olen ilolla seurannut sitä aikaisempaa, määrätietoista ja selkän linjan omaavaa toimintaa vuodesta 2007 ja valitettavasti tällä hetkellä sitä ei valitettavasti ole tai sitten olen helvetin pihalla tästä lajista. Jos vilkaiset aikaisempia kirjoituksiani niin huomaat kyllä, että olen seissyt satasella mukana ja seurannut tuota nousua Mestikseen, sekä seissyt myös vaikeina hetkinä joukkueen takana.
Jos
valmentaja on sanonut edellisen pelin jälkeen, että 0-2 tilanteessa selkäranka napsahti niin what? Kahden erän jälkeen poistui puolet katsojista hallilta (itse olin loppuun) ja se ei ole lasten kuultavaa miten he analysoivat viimeaikaisia peliesityksiä.
Teen muutaman kysymyksen, johon toivoisin asiantuntevia vastauksiasi. Kysymys kuuluu: mitä tällä haetaan?
1. Kuuluvainen on nro 50 pelaaja HCK:ssa. Syntyykö tuosta hyvä joukkue?
2.Pelien aikana sotketaan kentällisiä melkein jokaisessa pelissä, jonka olen tänä kautena nähnyt? Onko ketjun helpompi pelata a) tuttujen kavereiden kanssa b) joka erä uusien kavereiden kanssa?
3.Joukkue tekee pelaajasopimuksia kauden alla ja purkaa niitä samaan tahtiin kuin tekikin. Mikä ajatus?
4. 5 viimeistä peliä, 0 pistettä, tehtyjä maaleja 4 (jos oikein laskin) päästettyjä 26 kappaletta. Viimeinen peli 0-5. Meneekö a)hyvin vai b) ei niin hyvin.
5. Peltonen pelasi hyvin? HCK tarvitsee (niin kuin kaikki muutkin joukkueet) maalivahdin, joka myös pystyy itse torjunnoillaan voittamaan pelejä. Peltonen on Mestiksen rankingissa sijalla 12? Onko maalivahtipeli kunnossa?
6. Lainataan pelaajia ylhäältä. Miten ajattelit hoitaa sen kun siirtoraja umpeutuu?
Tämän jälkeen toivoisin, että laittaisit mitkä ovat sinun konkreettiset ehdotukset, jolla kelkka käännetään?
Virlanderien ja kumppaneiden monen vuoden työ on tällä hetkellä vaarassa mennä sen siliän tien ja toivottavasti asioille tehdään jotain muutakin kuin tuodaan uusia pelaajia rosteriin.
Mestis on kilpaurheilua, jossa pelataan tuloksesta. Valmentaja on vastuussa urheilullisesta tuloksesta.
Kiva, että jaksat olla positiivinen ja toivotaan todella, että kaikki kääntyy positiiviseksi vielä keväämmällä. Kannustetaan silloin kun siihen on aihetta ja annetaa kritiikkiä silloin kun on sen paikka. Tämä pitää kestää kilpaurheilussa.
En usko, että seura on budjetoinut 400 hengen katsojamäärille ja tuloksilla on suora vaikutus katsojamääriin.
Mukavaahan se on, että näin joulun alla löytyy tuota hyvää mieltä ja tahtoa.
Vastauksiasi odottaen.
Kiitos
edit: vielä tartun tuohon katkeruuteen. Miksi olisin? Se tunne, joka on nyt päällimmäisenä on kyllä vitutus.