Nimimerkki .jarska:n signature
"Porissa on paljon tekemistä" - Jason Williams
"Raumalla ei ole mitään tekemistä" - Martin Bartek
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse ehdotan tätä Jufo III:n allekirjoitusta
...mä oon skitsofreenikko ja saan ryhmäalennusta...
sekä samaan aiheeseen liittyvää Rontin
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!"
Me emme osaa täällä näppiksen takana päättää, kumpi on parempi.
Täältä tähän
Viestin lähetti fedorov
Muistelen että opiskeluaikoina psykologian professorini kertoneen ihmisten hyvin usein yhdistävän skitsofrenian ja jakautuneen persoonallisuuden, vaikka todellisuudessa skitsofreniaan ei kuulu jakautunut persoonallisuus.
Viestin lähetti fedorov
Vihaan itseäni jo etukäteen ottaessani esille tämän asian, mutta...
Nehän kuulee ääniä ja näkee näkyjä.
Vai..?
Viestin lähetti mysteeri
Sktisofreenikot myös naureskelevat itsekseen, tuijottelevat paljon ympärilleen esim paikallaan seisoen ja päivystäen ja elävät ihan omissa harhamaailmoissaan.
Tämä ottelu sisältää voimakkaita kohtauksia, eikä sitä suositella alle 18-vuotiaille.
synchro kirjoitti:"Aamulehden yleisöosastolta:
Mitä vittua!? Eikö vieraalle maalle saakaan rakentaa? Nimim. Turhaanko paalutin?"
BigRedBob kirjoitti:Sistis: "There were is a will, There is a road" - Martina Aitolahti
Kaikki loksahtaa kohdalleen; ensinnäkin Martinan ilmiselvästi täysin perseelleen mennyt englanninkielinen sanonta ja sitten vielä Martinan itsensä (suku)nimikin vielä kaupanpäälle. :D
BigRedBob kirjoitti:Sistis: "There were is a will, There is a road" - Martina Aitolahti
Kaikki loksahtaa kohdalleen; ensinnäkin Martinan ilmiselvästi täysin perseelleen mennyt englanninkielinen sanonta ja sitten vielä Martinan itsensä (suku)nimikin vielä kaupanpäälle. :D
V-man kirjoitti:Eikä se Aitolehden tatska edes mene noin, vaan "There were is will/mill, there is a road", eli "a" pois tuosta alusta.
Eikä liity aiheeseen mutta mitäs tämä järjen jättiläinen Martina tällä tatuoinnillaan haluaa sanoa? On jäänyt meikältä ns taustat (vaiko tässä tapauksessa etumus?) tutkimatta.Sistis kirjoitti:Niinpä tietenkin, korjattu nyt... ja on se will, w vain näyttää m:ltä.
Nikke kirjoitti:Eikä liity aiheeseen mutta mitäs tämä järjen jättiläinen Martina tällä tatuoinnillaan haluaa sanoa? On jäänyt meikältä ns taustat (vaiko tässä tapauksessa etumus?) tutkimatta.
Predator kirjoitti:SAMA! Onneksi joku kehtasi kysyä. Ei kai tämä kuulu johonkin yleissisvistykseen, joka JOKAISEN PITÄÄ TIETÄÄ? Kertokaa joku, pliiz!
Jep, itseäni hieman ihmetytti tämä sama asia, eikä tuo Sistiksen selvitys juurikaan asiaan lisää valoa tuonut.Sistis kirjoitti:Martina siis tahtoo kovasti itselleen maantietä.
Pariisi on Tervakoskella. Paha väärinkäsitys.Rontti kirjoitti:Nimim. Sv veinikretskin hienossa allekirjoituksessa puffataan ensi vuoden kroketin MM-kilpailuja seuraavalla tavalla:
MM-Kisat Turengissa 2006, ilmoitaudu ajoissa. Turenki, Suomen Pariisi.
Itse haluaisin kuitenkin huomauttaa, että Pariisi on Ranskan Turenki, eikä toisinpäin.