Viestin lähetti Tommy
Veikkauksella ollut jo monta vuotta huikeat mainokset, itse tykkään "Näin herrasmies lyö vetoa" -mainoksesta.
Viestin lähetti stiflat
Kyllä Veikkaja osaa taas tällä saralla.
Maailma on erilainen kavioveikkaajan silmin.
Kaksi konia hirnahtelee toimistossa ja lopulta toinen repeää
aaaaaaaaa -huutoon valkoisen tamman tullessa tietokoneen
ruudulle.
Se on hyvä.
Sama vika tänä aamuna, ja reaktiokin oli suunnilleen samanlainen. Toisaalta luulen, että siinä turkulaiset yrittävät kaikin mahdollisin keinoin vaikuttaa kovasti stadilaisilta. Tulos on odotettu.Viestin lähetti Tinde
Tänä aamuna kuulin Cityltä Hesburgerin salaattimainoksen.
Viestin lähetti Designer
Sama vika tänä aamuna, ja reaktiokin oli suunnilleen samanlainen. Toisaalta luulen, että siinä turkulaiset yrittävät kaikin mahdollisin keinoin vaikuttaa kovasti stadilaisilta. Tulos on odotettu.
Viestin lähetti Bast
Kaikin mahdollisin keinoin? Eihän siihen tarvita muuta kuin, että painat sormella toisen sieraimen kiinni puhuessasi ja hei presto, autenttinen stadin aksentti on valmis!
Tosin katu-uskottavuus kärsii olennaisesti jos kuljet kaupungilla toinen sormi sieraimessa. Eri asia sitten on, miksi ihmeessä joku haluaisi ehdoin tahdoin kuulostaa helsinkiläiseltä :)
Viestin lähetti Karamahti
Turkulaisena kävelisin vaikka vesuri perseessä jos edes yksi ihminen pitäisi minua stadilaisena.
Viestin lähetti Bast
Heh heh, päivän paras. Päiväunensa kullakin.
Vaikea tosin kuvitella, että kyseisellä installaatiolla onnistuisi saamaan stadilaisen statusta, vaikka monen pääkaupunkiseutulaisuudellaan elvistelevän persoonan käyttäytymisestä voisikin päätellä, että ahterissa on ainakin pyykkiseiväs jos ei nyt ihan vesuria.
Olisit turkulaisena niin onnellinen turkulaisuudestasi, että työntäisit vesurin perseeseesi, jos joku luulisi sinua stadilaiseksi? Mielihalunsa kullakin.Viestin lähetti Karamahti
Turkulaisena kävelisin vaikka vesuri perseessä jos edes yksi ihminen pitäisi minua stadilaisena.
Viestin lähetti Iker
Veikkaukselta taas.
"Vakioveikkaus on muuttunut"- mainoksista löytyy varsin onnistunut tekele, jossa mustavalkoinen 1960-70- luvun futaaja trimmaa pukukopissa poskipartaansa, kunnes viereen tulee nykyfutaaja laittamaan lettiänsä kuntoon.
Se moussen määrä on kohtalaisen huvittava. Kevyt pursotus käynnissä.
Viestin lähetti Iker
Veikkaukselta taas.
"Vakioveikkaus on muuttunut"- mainoksista löytyy varsin onnistunut tekele, jossa mustavalkoinen 1960-70- luvun futaaja trimmaa pukukopissa poskipartaansa, kunnes viereen tulee nykyfutaaja laittamaan lettiänsä kuntoon.
Se moussen määrä on kohtalaisen huvittava. Kevyt pursotus käynnissä.