Hauskimmat ja ärsyttävimmät Jatkoaika -fraasit

  • 13 866
  • 73

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Pee kirjoitti:
Muutenkin tämä "meidän" ja teidän" -puhetyyli ärsyttää suunnattomasti. Ymmärrän (ehkä), että jotkut ovat kovia tosifaneja (itse miellän itseni ainoastaan kannattajaksi, vaikka JYP onkin minulle se tärkein syy minkä takia jääkiekkoa seuraan), mutta silti ärsyttävät älyttömästi nämä "meidän ensi kauden joukkueemme" ja "teidän paras pakkine" -tyyliset heitot.

Kun minun suosikkijoukkueeni voittaa ottelun, ottelun voittaa nimenomaan JYP eikä "me", ellen sitten joskus ole töissä tuossa seurassa.

Tässä samaa mieltä, voi v-tt- et tuo v-tutt-- kun kulee "meiän" esim: olevan pleij ofseissa, laitetaan vielä tuo "kaveri" termin käyttäminen vastustajasta, vaikka se vissii on tuolla mainittu monesti ketjun syövereissä.

Katsomosta tai jatkoajasta kuluu riittävän usein, meiän pitäs pystyä voittamaan,,,, menkää ite sinne pelaamaan.
 

d2uce

Jäsen
startin13 kirjoitti:
Tässä samaa mieltä, voi v-tt- et tuo v-tutt-- kun kulee "meiän" esim: olevan pleij ofseissa, laitetaan vielä tuo "kaveri" termin käyttäminen vastustajasta, vaikka se vissii on tuolla mainittu monesti ketjun syövereissä.

Yk-i toi*e* ju--u mi*ä ärsy**ää vä-i--ä o- *e e--ä sa*oja se*suroidaa* y*. vie*tin kal*aises*i.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
d2uce kirjoitti:
Yk-i toi*e* ju--u mi*ä ärsy**ää vä-i--ä o- *e e--ä sa*oja se*suroidaa* y*. vie*tin kal*aises*i.
m*t* v*tt*a k*rjoit*t?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Coblin käyttämä "senttasin" on aika ärsyttävä. Mistä se on edes peräisin?
 

viza

Jäsen
Ennen peliä:
- "asenneongelma".
- "X:n materiaali on murskaava paperilla KalPaa vastaan, mutta eihän näitä pelejä paperilla pelata".

Pelin jälkeen:
- "asenneongelma".
- "Miten liigajumbolle voi hävitä?!?!"
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Ehdin nähdä
- Mukahauska (kaikkine taivutusmuotoineen)
- Sori OT

Näistä pitäisi poistaa kirjoitusoikeudet välittömästi, puhumattakaan näiden pahimpien nettinörttien perusfraaseista LOL, *reps* jne.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pee kirjoitti:
Muutenkin tämä "meidän" ja teidän" -puhetyyli ärsyttää suunnattomasti. Ymmärrän (ehkä), että jotkut ovat kovia tosifaneja (itse miellän itseni ainoastaan kannattajaksi, vaikka JYP onkin minulle se tärkein syy minkä takia jääkiekkoa seuraan), mutta silti ärsyttävät älyttömästi nämä "meidän ensi kauden joukkueemme" ja "teidän paras pakkine" -tyyliset heitot.
Samaa mieltä. Onhan se toki ymmärrettävää, että tällainen "meidän" joukkue -puhetyyli lisää fanien yhteenkuuluvuuden tunnetta tai jotain, mutta kyllä se enemmän vituttaa. Esimerkiksi Ässien keskuteluosiossa löytyy ainakin "Poikamme maailmalla" ja "Maalivahtimme Kaltiainen ja Kilpeläinen" -viestiketjut.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Löytyipäs tämäkin ketju.

Kun suosikkijoukkueen pelaaja sikailee, niin tekoa voi kaikissa tilanteissa puolustella, kunhan muistaa aloittaa, että "En halua mitenkään puolustella x:n tekoa, mutta..."
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Löytyipäs tämäkin ketju.

Kun suosikkijoukkueen pelaaja sikailee, niin tekoa voi kaikissa tilanteissa puolustella, kunhan muistaa aloittaa, että "En halua mitenkään puolustella x:n tekoa, mutta..."

En halua mitenkään puolustella mutta tuotahan on melkein pakko joskus käyttää kun joillekin ihmisille ei ole olemassa mitään muuta kuin mustaa ja valkoista. Eli jos et ihan suoralta kädeltä tuomitse tuota tekoa yksiselitteisesti ja vaadi 100 ottelun pelikieltoa, vaan yrität katsoa asiaa vähän erilaiselta kantiltakin, niin silloin saat hirveän ryöpyn niskaasi että puolustelet ko. pelaajaa ja olet suurin piirtein yhtä suuri sika. Silloin on hyvä joskus käyttää tuollaista lisäselitystä että "en millään tavalla puolustele itse tekoa, mutta yritän ymmärtää esim. syitä sen takana" tjsp.

Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, kyllähän tuota termiä joskus tulee ehkä itsekin "väärinkäytettyä".
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Minua ärsyttää vittu-sanan suuri käyttö. Sitä voi käyttää muutenkin kuin käyttää joka toisessa viestissä. Eniten ärsyttää, se että haistatellaan kyseistä asiaa pelaajalle "anonyymisti" nimimerkin takaa. Sitä paitsi vittu haisee ihan hyvälle.

Itsellä sanan käyttö minimoitui yläasteella jossa englannin sijaisopettaja, nuorehko oikein nätti nainen, sanoi että älkää pojat turhaan käyttäkö tuota sanaa, saatatte vielä joskus päästä (joutua?, en muista kummin sanoi) tutustumaan siihen tositilanteessa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
En halua mitenkään puolustella mutta tuotahan on melkein pakko joskus käyttää...
Kyllä minä sen ymmärrän, että tapaukset eivät ole koskaan mustavalkoisesti tulkittavissa. Se on kuitenkin niiiiin silmiinpistävää joka helvetin kerta, kun monet nimimerkit kääntävät huppariaan mm. "taklattavan vastuusta ja vahingosta" "törkeään vahingoittamisyritykseen".

Mutta joo ei meille tästä riitaa tule.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
"Nicklas Lidström on pelannut helvetin kovaa kautta"
"Seminin helvetin kova rannari"
"Ipod on helvetin paljon parempi kuin Doro"
"Marsut on helvetin paljon kauniimpia kuin strutsit"

Helvetin paljon liikaa käytetään tuota helvetin turhaa voimasanaa joka helvetin lauseessa helvetti.
 
"tarviiko edes perustella?" -kysymys tai pahimmillaan toteamus "ei tarvi edes perustella".

Kyllä aina pitää perustella.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jokeriviha ja HIFK-lisä.
Kateelliset maalaiset.

Ärsyttäviä ovat nuo termit.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Onko Hardcore Hooligan botti?
On vastannut jonkun viestiin.
On vastannut yksityisviestiinkin.
Hyvä syy kirjoitustyyliinsä.

Ensimmäisellä ihmettelykerralla kiinnosti ehkä vähän tietää, onko HCH mies vai kone. Sadannella kerralla hiukan jopa ärsyttää lukea pällien ihmettelyä. Toivottavasti kyseessä on edes joku sisäpiirivitsi.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Onko Hardcore Hooligan botti?
On vastannut jonkun viestiin.
On vastannut yksityisviestiinkin.
Hyvä syy kirjoitustyyliinsä.

Ensimmäisellä ihmettelykerralla kiinnosti ehkä vähän tietää, onko HCH mies vai kone. Sadannella kerralla hiukan jopa ärsyttää lukea pällien ihmettelyä. Toivottavasti kyseessä on edes joku sisäpiirivitsi.

Tuo on kyllä ärsyttävää, että koko ajan joutuu lukemaan valitusta HCH:oon tyylistä. Ei niitä viestejä ole pakko lukea, jos ainoat kommentit mitä tulee on vittuilua hauskasta kirjoitustavasta. HCH tietää junnuliigoista enemmän kuin muut kirjoittajat yhteensä, joten minä ainakin arvostan hänen panostustaan tälle keskustelupalstalle. Ketään tuskin kiinnostaa, mutta minullekin hän on vastannut yksityisviesteihin, kun olen kysellyt mielenkiinnosta jotain epäselvää asiaa, tai liigaan siirtyneestä pelaajasta, joka oli jossain junnuliigassa pelannut. Vastauksesta on saanut täysin selvää ja välillä HCH muistaakseni kuvaili jonkun pelaajan ominaisuuksia, ja kun livenä kävin katsomassa, niin allekirjoitin hänen havaintonsa 100%.

Tämä vuodatus olisi jo vitutusketjun kamaa, mutta vituttaa kyllä, että täällä osa olettaa kaikkien olevan samasta muotista, ja olevan samaa mieltä kaikkien kanssa. Erilaisuus on tuomittua niin palstalla kuin ulkomaailmassakin. Surullista mutta totta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös