Hauki puri poikaa

  • 2 277
  • 9

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mätäkuun juttu

Jokakesäinen hauenpurema on sitten taas tapahtunut...

Leijonaa odotellessa...

EDIT: Jos toimittajia kiinnostaa niin minä voin antaa haastattelun aiheesta Poika puri haukea.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
En nyt asiasta varma ole, koska luin Aamulehden puoli tuntia ennen heräämistäni. Mutta siinä taidettiin kertoa, että jotain tyttöä oli purrut hauki ranteeseen.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Enpä usko mätäkuun jutuksi. Hämeenlinnassakin Ahveniston uimarannalla on ainakin kaksi kertaa hauki purrut todistettavasti lasta.

Hauki on petokala joka iskee melkein kaikkeen kiinni, kun sille päälle sattuu.

Ps. Kannattaa pitää uimahousut jalassa uidessa, sillä katkarapu saattaa olla hauen herkkua.:p
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Prookie
Ps. Kannattaa pitää uimahousut jalassa uidessa, sillä katkarapu saattaa olla hauen herkkua.:p

Tuota me manasimme kavereiden kanssa viikonloppuna mökkeillessämme: "Munasillaan uimaan?!? Joka kesähän sitä saa lukea, että hauki puri uimaria. Normaali tuurilla pääsemme iltiksen kanteen." Loppupeleissä uinkin lähinnä selkää koko viikonlopun :D

Uusi fobia:

Testiikkelis haukimus tarttuvis - Pelko että hauki puree munista
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
En jaksanut lukea juttua, mutta ei perkele, kyllä pitää vetää jotkut erikoisvahvistetut uimahousut jalkaan, ettei hauki pure "poikaa".
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Prookie
Hämeenlinnassakin Ahveniston uimarannalla on ainakin kaksi kertaa hauki purrut todistettavasti lasta.


Niin, huvittavintahan tuossa toisessa apparalla sattuneessa hauen puremis - tapauksessa on se, että sen lapsen vanhemmat yrittävät hakea hml:n kaupungilta korvauksia tuosta puremisesta..käsittääkseni ihan oikeuden kautta..:rolleyes:
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Prookie
Ps. Kannattaa pitää uimahousut jalassa uidessa, sillä katkarapu saattaa olla hauen herkkua.:p

Niin no, minä olen vähän enemmän kiusaantunut siitä, kun kaiken maailman ankeriaat tulevat tekemään tuttavuutta kun ovat luuleet minun "sitä" albiino lajitoverikseen. :D
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Jättihauet ovat tulleet tänä kesänä hulluiksi. Maanantaina hauki puri käteen 11-vuotiasta Mireilla Heikkistä Tampereen Hervantajärvessä. Eilen IS kertoi 7-vuotiaasta Iirosta, jonka kimppuun hauki iski Vuokatissa.

Tuoreimman haukihyökkäyksen kohteeksi joutunut Mireilla oli kavereittensa kanssa uimassa, ja hän odotti vuoroaan päästäkseen kipuamaan järvestä laiturille. Silloin hauki iski ranteeseen.

Mireillan kaverin ihmettelivät kun tyttö heilutteli käsiään järvessä. Lopulta hauki irrotti otteensa ja Mireilla pääsi kiipeämään laiturille.

- Kun nousin siihen tikapuille, mä katsoin mikä ihme mun kädessä on. Ekaksi huomasin että mulla on kädessä kaksi reikää.

- Sitten alkoi tulla verta ja yhtäkkiä huomattiin että mulla onkin monta reikää kädessä. Sitten minut vietiin terveyskeskukseen, Mireilla kertoo."

edit: lähde = iltasanomat.fi


Nyt se viimeistään varmistui: Meikäläinen ei enää ilman munasuojia ui.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuo kyllä pelottaa tuo viimeisin tapaus... Vain päivää tuon tapauksen jälkeen. eli viime tiistaina olimme lähdössä kaveriporukalla uimaan juuri tuonne Hervantajärvelle, missä tuo Tappaja-hauki 2 asustaa ilmeisesti vieläkin.

Jostain syystä päätimme kuitenkin suunnistaa testaamaan Särkijärven uimarantaa ja totesimme sen loistavaksi paikaksi.

Mikähän kumma aavistus meillä tulikaan, sillä tuo Hervantajärven tapaus ei ollut vielä silloin julkisuudessa... tiedä vaikka olisimme päässeet seuraavaan lööppiin: "Hervantajärven tappajahauki iski taas! Työkavereiden porukka tällä kertaa uhrina!"

Särkijärvi on paljon turvallisempi paikka, tosin siellä asustaa muutama kappale kuikkia, jotka saattavat sukeltaa pitkänkin matkan päästä ja survaista terävällä nokallaan sinne missä kipu on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös