Mitä meinaat koti ja vierasotteluilla? Seuraavien kierroksien kotijoukkueitako? Mikäli, niin perinteinen kruuna-klaava systeemi käy. Tosin allekirjoittaneen taival katkennee jo ekalle kierrokselle, kun vastaan saapuu 6. divari joukkue.Viestin lähetti bluefox
Pelaajien tulee itse muistaa haastaa seuraavan kierroksen vastustajansa, ja tietenkin cup-säännöillä!
Koti- ja vierasotteluiden suhteen pitää keksiä joku hyvä systeemi. Ehdotuksia?
Viestin lähetti bluefox
1.kierroksen otteluparit:
MC Laamanni (256741)
vs.
Siperia Polar Bears (555555)
Viestin lähetti Nikoa
Mielenkiintoinen vastus arpoitui CUPin avauskierrokselle. Nopeasti katsottuna CUPin ainoa joukkue, joka pelaa suurempia tähtimääriä kuin oma joukkueeni. Täytyy sitten heti ensimmäisellä kierroksella laittaa skaban ennakkosuosikki laulukuoroon. Tosin vaikeata se tulee tekemään, kun vieraissa pitäs pystyä ottelu hoitamaan.
Kattelin sun joukkueen tähtiä ja olisi varmasti mielenkiintoin matsi Viilan ja Luzerssin välillä. Tosin mulla taso tipahtaa aika paljon "ykkösketjun" takana. Ykköstiimillä n.29 tähtee ja kakkosjoukkueella n.21.Viestin lähetti bluefox
Kotiotteluiden määräytyminen kierroksesta 2 eteenpäin:
Kotiottelun saa vähemmän aikaa pelannut joukkue. Joukkueen saamispäivämäärän näkee ht:stä, kohdasta seuran historia. Päivittelen itse ottelut tähän ketjuun ja ehkä jotain muutakin statistiikkaa.
Itselleni arpoutui sopiva vastus ensimmäiselle kierrokselle. Kumpikin on pelannut lähes saman aikaa hattrickiä. Vastustajan joukkue näyttää paperilla(lue tähdissä) paremmalta, mutta oma joukkueeni vahvistuu todennäköisesti vielä.
Ehkä voidaan ottaa matsia sitten kun on tiputtu ekalla kierroksella tässä cupissa :)Viestin lähetti koukou
Kattelin sun joukkueen tähtiä ja olisi varmasti mielenkiintoin matsi Viilan ja Luzerssin välillä. Tosin mulla taso tipahtaa aika paljon "ykkösketjun" takana. Ykköstiimillä n.29 tähtee ja kakkosjoukkueella n.21.
Viestin lähetti bluefox
Fc Terzinator(553416)
vs.
FC Viila (782792)
Jaahas, mulle tulee sitten Fc Viila 7.divarista vastaan. Voitto on tästä pakko ottaa. Meinaatteko vetää tän turnauksen ykköskokoonpanolla?
Viestin lähetti koukou
Oma jatkoni tarkemman tarkastelun jälkeen riippuu paljon Terzinatorin panostuksesta cuppiin. Puhtailla kakkosjoukkueilla melko tasaista, kummallakin lisäksi sama treeni päällä.
Viestin lähetti Razzle
LH-Klubi (555244)
vs.
Muurame Kings (782640)
No niin... melkein paikalliskamppailu.. :-) Onkohan tässä joku salaliitto että saadaan Jyp-fanit tiputettua aikaisessa vaiheessa? ;-) Tasainen taisto tulossa, se on varma.
Ymmärsinkö oikein että LH-Klubi on kotijoukkueena?
Viestin lähetti Lauri
Pakko tiputtaa maan pinnalle, mutta ykkösmiehistöilläkään pelatessa voittosi ei ole varma, vaikka oletkin 6. divarissa. Hyökkäyskolmikosta kaikki tulee olemaan vain hyvä-välttävä tasoa, koska aloitin treenin vasta kaksi viikkoa sitten.Viestin lähetti bluefox
Fc Terzinator(553416)
vs.
FC Viila (782792)
Jaahas, mulle tulee sitten Fc Viila 7.divarista vastaan. Voitto on tästä pakko ottaa. Meinaatteko vetää tän turnauksen ykköskokoonpanolla?
Riippuu täysin mille viikolle tämä peli sattuu, että minkälaisen kokoonpanon peliin laitan. Omassa sarjassani on muutamia selvästi heikompia ja sellaisen osuessa samalle viikolle lähdetään ykkösporukalla tähän.
Viestin lähetti bluefox
ACDelirium (560481)
vs.
Töölö-05 (785493)
Viestin lähetti Van der Teemu
Itsellä vastaan 8.divarista FC_Butchers, mahkut jatkoon pitäisi olla ihan hyvät. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä.
Viestin lähetti E
Tässä pääsee sitten heti "ennakkosuosikkina" pelaamaan.
Viestin lähetti bluefox
Kyy (256579)
vs.
FC KeRq (782225)
Viestin lähetti kyynaama
MC Laamanni, Kohnottajat, FC KonBet ja Siperia Polar Bears näkyvät olevan ne jotka oikeassa cupissa ovat tällä hetkellä mukana. Tiistai iltana onkin jo viisaampi tuon aloituspäivänkin suhteen.