Hassutteluketju – ei mielensä pahoittajille

  • 132 541
  • 925

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Jos ottelun alkua ei olisi siirretty niin olisiko Lukko osunut tyhjiin? Olisiko johto kestänyt loppuun asti?
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Olivatko pojat eilen yössä juhlimassa, kun pirteä SaiPa vihdoin kaatui?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huomenna sitten Henrik Stenqvist kultakypäränä.
Pelästyin jo että tämä tarkoittaa että Braian Breiän Bröök on myös kentällä, mutta Alkio merkitty selostajaksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noihin pitäisi saada klipit kylkeen, niin pääsisi ihastelemaan, miten liigan nopein puolustaja on tuon huippunopeutensa saavuttanut. Sehän olisi oikeastikin aika helppo järjestää, kun se datasta löytyy.
Onko pelaajissa muuten joku tägi kuten kiekossakin, vai miten nuo mittaukset toimii? Ei ne varmaan kuitenkaan nopeuksia kiekon kanssa ole? Edit: on pelaajien varusteissa tägi tosiaan.
 
Viimeksi muokattu:

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ei nuo nopeudet ja vetojen kovuudet pidä kyllä likikään paikkaansa. Tuli vaan mieleen yksikin Brookin maali, joka oli helvetin kova lämäri ja tulos jotain 120km/h. Sitten vastustajan lääpäisy maaliin ja tulos oli jotain 150km/h. Silmälläkin näki että oikeasti oli toisin päin.
Vähän olisi vielä tekniikassa parannettavaa, jotta näihin voisi oikeasti luottaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Järvinen kun opettelisi ylivertaisen luistelutaidon päälle vielä lämmäämään täydestä vauhdista niin siinä olisi 200km/h raja vaarassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Joo olet oikeassa.
Poistelen tuon. Nappaa sääkin tuo lainaus pois. En ajatellut.
Pahoittelut!
OK.

Ja en muuten kuulu mihinkään ryhmään. Kovan Kerhofanin kanssa lähden liikenteeseen. Kovia reissuja yleensä. Muistaa aamulla olleensa, tai sitten ei.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Pelikiellonkin uhalla:

1.
Oi Herra, jos mä matkamies maan
lopulla matkaa nähdä sun saan!
Oi, jos mä kerran
näkisin Herran
kunniassaan!

2.
Sinua kaipaa sydämeni,
sun puolees huutaa mun henkeni.
On yksin tästä
sen ikävästä
kyyneleni.

3.
Muut kaikki hylkää, vaan sinä et.
Autuuden särkyneet sydämet
sinulta saavat,
sä luet haavat
ja kyynelet.

4.
Mua auta, Herra, mä toivon vaan,
vaikkei ois toivoa ollenkaan.
En päästä sua,
ennen kuin mua
käyt siunaamaan.

5.
Oi Herra, suothan sä minulle
sun armos voimaksi matkalle.
Anteeksi anna,
mua nosta, kanna,
vie perille!

6.
Oi saanhan joukkoon autuaitten
kanss’ ystäväini ja omaisten
mä päästä kerran
luo armon Herran.
Oi saanhan sen!

Edit klo 21.28: Enpä olisi uskonut, että virsikirjasta löytyi apu! Pitäisikö lopettaa tämä syntisenä oleminen ja liittyä taas kirkkoon?
 
Viimeksi muokattu:

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Lämsän haastattelu meni kyllä tähän ryhmään. Samoin menee näköjään keskustelupalsta.
Olipa viihdyttävä lätkäpeli! Toivotaan että Kuopiossa Leben ei tarvitse käydä välillä varusteita korjailemassa ja Repo on kokoonpanossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös